انواع سقف کاذب +مزایا، معایب و نکات اجرایی ساختمانچی

انواع سقف کاذب +مزایا، معایب و نکات اجرایی ساختمانچی

در صورت استفاده از نورپردازی در بین صفحات موجب افزایش زیبایی محیط ساختمان شده و در صورت لزوم امکان نصب این طرح بر روی دیوارها نیز وجود دارد. متریال اصلی این نوع از سقف، ورقه‌های پی وی سی بوده و قابلیت شست‌وشو و مقاومت در برابر رطوبت بالایی از خود نشان خواهد داد. از اصلی‌ترین مکان‌ها برای نصب شبکه کلیکی در سرویس بهداشتی، فضای اصلی ساختمان، آشپزی، لابی هتل و مراکز تجاری است. سقف کناف یکی از متداول‌ترین سقف‌های کاذب در جهان بوده و با استفاده از صفحات متنوع که هسته اصلی مواد آن را گچ تشکیل داده بر روی سقف اصلی نصب خواهد شد. ورق‌های کناف با پوشش با کیفیت خود توانایی ایجاد طرح خاص در قسمت سقف را دارند.

  • اگه این نوع سقف، انتخاب شماست و هدف شما تزیین محیط است از تایل‌های ساده رنگی استفاده کنین.
  • در چهار نوع تولید می شود اسپری 60 اسپری 120 اسپری 360 و نبشی L24 و رنگ سازهای جی اس تی سفید می شود.
  • همچنین قابلیت نصب و تعویض آسان آن باعث شده است که در مکان های عمومی کاربرد گسترده تری داشته باشد.

سپس خط تراز نصب سقف کاذب را تعیین کرده و اقدام به نصب نبشی در دور تا دور محل اجرا می نمایند. گام بعدی از مراحل اجرای سقف کاذب تعیین محل آویزها و نصب آنها است. پس از نصب آویز، سازه های باربر توسط گیره به آنها وصل شده و به کمک پیچ یا سوزن تنظیم ارتفاع، محل قرارگیری آن را تنظیم می کنند.

فروش اجناس سقف کاذب

همچنین اجرای سقف کاذب طلقی به صورت طرح دار نیز امکان پذیر است. قیمت اجرای سقف کاذب طلقی با توجه به ضخامت و طرح تایل ها و همین طور کیفیت و برند آن متفاوت است. کاملا چاپ با دستگاه های چاپ قوی صورت خواهد گرفت و هر زمان به هر دفعه میتوانید این مدل سقف کاذب را شستشو نمایید، همچون در سقف پاسیو و یا بالکن ها هم قابلیت نصب بسیار عالی را دارد. طرحی نو و اجرایی دقیق متناسب با سلیقه و خواسته شما مناسب برای کاربری فضا ارائه خواهیم داد که با تمام استانداردها در دنیا مطابقت خواهد داشت .

سقف کاذب کشسان کششی یا سقف باریسول

با توجه به تنوع سلیقه در دکوراسیون داخلی، انواع سقف‌کاذب کناف دکوراتیو و طرح دار نیز ساخته می‌شود. پیشنهاد بنده برای هموطن های شمالی عزیز اینکه بیش از این هزینه چوب را کنار بگذارند و بهسقف کاذبپی وی سی روی اجرای سقف کاذب بیاروند. انواع سقف کاذب به دلیل سبک بودن، دسترسی آسان به پشت سقف در صورت نیاز تاسیساتی، ایمن بودن در زمان وقوع سیل، زلزله و آتش سوزی، معماری زیبا و جذاب آن بسیار پرطرفدار می باشد. طرحینه در این مقاله قصد دارد در مورد انواع سقف کاذب، مزایا و معایب هر کدام از آن ها اطلاعات بیشتری ارائه دهد با ما همراه باشید. با توجه به شرایط موجود می توان تغییرات بهینه ای در این سقف ها ایجاد کرد.

در این مقاله با انواع سقف کاذب آشنا میشین و مزایا و معایبشون رو می‌شناسین. تمام تلاش ما هم اینه که شما رو با نکاتی آشنا کنیم که در نهایت بتونین در انتخاب سقف کاذب به یک تصمیم گیری درستی برسین؛ یعنی آخر کار احساس نکنین که متضرر شدین. کار اصلی سقف کاذب ایجاد پوششی برای لوله‌ها و سیم‌کشی‌های تعبیه شده در زیر سقف اصلی است. این نوع سقف از ورقی به نام رابیتس، نبشی، میلگرد و گچ ساخته می شود.