انحصاری: به روز رسانی های HP در مورد استراتژی با فرمت گسترده



در یک مصاحبه اختصاصی، مدیر کل شرکت HP’s Large Format Business دستاوردهای سال 2022 این بخش را به‌روزرس، کرده و برنامه‌ها و استراتژی آن را برای سال پیش رو تشریح کرده است.

دنیل مارتینز گفت هفته چاپ که این بخش همچنان به سه حوزه بزرگ تمرکز دارد.

اولین مورد این است که پایداری همچنان در سرلوحه ذهن و کاملاً محور استراتژی ما قرار دارد، و من فکر می‌کنم که این موضوع روز به روز مهم‌تر و مرتبط‌تر با کاری است که انجام می‌دهیم.

ما در یک ماموریت هستیم تا صنعت را به سمت پایدارتر تبدیل کنیم، این واقعاً چیزی است که از دیدگاه HP در صنعت چاپ در مورد آن هستیم و امسال در تعدادی از بردارهای مرتبط با پایداری گام‌هایی برداشته‌ایم.

ما در حال کار روی حوزه‌های مرتبط با ردپای کربن، چرخش، سلامت و ایمنی هستیم و می‌بینیم که این برای PSP‌ها مهم است. [print service providers]”

مارتینز گفت که برای جام جه، اخیر در قطر، بیشتر تابلوهای چاپ شده برای این رویداد با استفاده از محصولات HP تولید شده است، “و ما دقیقاً به دلیل داستان پایداری خود برنده آن معامله شدیم.”

“ما در حال دریافت پرس و جوها و سوالاتی از مشتریان خود هستیم که چگونه آنها می توانند تمام مزایایی را که محصولات HP به ارمغان می آورند، به اشتراک بگذارند.

ما تعهدات بسیار روشن و بلندپروازانه ای برای سال 2025 و سپس 2030 به ،وان یک شرکت در زمینه استفاده از پ،تیک های یکبار مصرف داریم – 25 درصد از پ،تیک های بازیافتی، و در واقع بالاتر از آن در فرمت بزرگ هستیم، جایی که برای سال 2025 هدف گذاری کرده ایم. بالای 30 درصد باشد.»

وی افزود که این تجارت همچنین به اجرای کارتریج های Eco-Carton خود ادامه می دهد [where] ما دیده‌ایم که می‌تو،م انتشار کربن را تا 60 درصد و استفاده از پ،تیک را تا 80 درصد نسبت به قبلی کاهش دهیم.»

و امسال ما پلتفرمی را راه‌اندازی می‌کنیم که دارای 40 درصد پ،تیک بازیافتی است، که تقریباً معیار ما در هر دو بخش حرفه‌ای و طراحی است – تمرکز بر استفاده از پ،تیک بازیافتی. ما همچنین در حال حاضر به سمت ف،ات می رویم – ف،ات بازیافتی و داشتن اه، بسیار واضح در اطراف که منطقه بزرگی برای ما است.

مارتینز گفت دومین حوزه تمرکز بر اتوماسیون گردش کار است که در آن ما می بینیم که از منظر صنعت، 64 درصد از PSP ها اشاره ،د که کنترل هزینه با استفاده از ابزار گردش کار یکی از حوزه های اصلی تمرکز آنها برای امسال بوده است.

در راستای آن، ما چندین سال است که PrintOS را داریم، اما در چند سال اخیر شاهد افزایش استفاده از PrintOS بوده‌ایم، در واقع از سال 2020 تا کنون 300 درصد کاربران ثبت‌نام شده افزایش یافته‌ایم. شاهد رشد بسیار قابل توجهی در پلتفرم هستیم. ما امروز نزدیک به 20000 مشتری روی پلتفرم داریم و در حال ساختن بر روی آن هستیم.

در ماه اکتبر، همزمان با عرضه پرینترهای سری Latex 2700 جدید HP با عرض 3.2 متر، این شرکت برنامه های خدمات چاپ حرفه ای خود را راه اندازی کرد که برای فعال ، چابکی تجاری، به حدا،ر رساندن زمان و بهره وری و ارائه فرصت های یادگیری و پشتیب، طراحی شده اند.

مشتریان می توانند از بین دو طرح مختلف خدمات چاپ حرفه ای – Basic و Plus – انتخاب کنند که هر کدام متن، با نیازهای تجاری است.

ویژگی‌های جدید و پیشرفته عبارتند از Print Beat Live Production، که به کاربران یک نمای واحد و هم‌زمان از تمام کارهایی که در صف تولید هستند و در چندین سایت تولید می‌شوند، می‌دهد. Print Beat Jobs API، که داده‌های چاپگر را در اختیار سیستم‌های ERP/MIS خارجی شرکت‌ها قرار می‌دهد. HP Learn، یک پلت فرم یادگیری دیجیتال با ماژول های آموزشی رایگان و برتر بسته به طرح خدماتی که کاربران انتخاب می کنند. و یک مرکز خدمات HP پیشرفته.

مارتینز گفت که سومین حوزه تمرکز برای ،ب و کار فرمت بزرگ، کمک به مشتریان برای ورود به موج رشد تحول صنعت است.

«در گذشته، شما این کار را می‌کردید [go] به یک PSP و یک کارت USB خواهید داشت، و این یک تجربه بسیار فیزیکی خواهد بود.

اما اکنون تقاضای زیادی برای آنلاین وجود دارد و PSP ها اکنون به دنبال راهی برای اتصال به این تقاضا هستند. و ما می‌خواهیم اتصال به تقاضا را برای آن‌ها آسان‌تر کنیم، اما پس از اتصال، فرآیند چاپ آن را ساده‌تر کنیم و همه آن حجم را به روشی بسیار کارآمد مدیریت کنیم.»

مارتینز سال 2022 را به ،وان سالی توصیف کرد که «مملو از چالش‌های اقتصادی کلان بود» اما ،ب و کار فرمت بزرگ HP توانسته بود به خوبی حرکت کند.

ما در واقع توانستیم تقاضایی را که از دیدگاه مشتری داشتیم برآورده کنیم. ما واقعاً در سال گذشته با بسیاری از چالش‌های زنجیره تأمین کار کردیم و توانستیم به طور کاملاً مؤثری از آن عبور کنیم.

ما می بینیم که افق در حال حاضر بسیار بهتر از این زمان در سال گذشته به نظر می رسد. بدیهی است که همه چیز از یک روز به روز دیگر می‌تواند تغییر کند، اما ما از نظر لجستیکی و اقتصاد کلان خوش‌بین‌تر هستیم.

چیزهایی که ما به دنبال آن هستیم شامل تغییرات در نرخ بهره است که بر تصمیمات سرمایه گذاری تاثیر می گذارد. ما شاهد بازگشت بزرگی به رویدادها در سال گذشته بودیم و این واقعاً به افزایش استفاده کمک کرد، همچنین شاهد بازگشت چین با بازگشایی‌های خود هستیم، سفرهای هواپیمایی شروع شده است، بنابراین همه این فعالیت‌ها واقعاً باعث استفاده از محصولات ما می‌شوند. “

او گفت رویدادهایی مانند جام جه، کمک کرد، جایی که فناوری HP Latex توسط The Look Company برای ارائه برند برای هشت استادیوم رویداد، 100 مکان غیر رقابتی، و نصب هزاران آیتم علامت راه یاب، 87 کیلومتر حصار حصار، و نزدیک به 20000 پرچم خیابان


منبع: https://www.printweek.com/articles/exclusive-hp-updates-on-wide-format-strategy