اسکوپ های زنده بزرگترین سفارش تاریخ | هفته چاپ

سفارش چهار دستگاه Nexus 2516 از سازنده لستر، بزرگترین سفارش Vivid است.

مدیریت رویال میل قبل از موافقت با ،ید، آزمایش‌های گسترده‌ای را در نمایشگاه Vivid در Ashby انجام داد. این شامل آزمایش عملکرد مواد و مح،ات زمان برش برای تعیین اینکه حجم های لازم می توانند در بازه های زم، مورد نیاز تکمیل شوند.


Vivid یک سفارش رکوردشکنی از رویال میل برای قالب دیجیتال گسترده VeloBlade Nexus خود دریافت کرده است.

دستگاه‌های VeloBlade Nexus برای ساخت آستین‌های قفس‌های غلتکی یورک رویال میل استفاده خواهند شد که در سراسر تجارت استفاده می‌شوند. هر چهار دستگاه به فیدرهای خودکار پشته جلویی “برای اتوماسیون کامل سیستم” مجهز شده اند.

ویوید، مدیر فروش دانکن کراس را به خاطر کار برجسته و فداکاری اش در تضمین معامله، با دستیابی کراس به “یک رکورد فروش فوق العاده برای شرکت” تحسین کرد.

این دستگاه ها ماه گذشته در سوپر هاب رویال میل در وارینگتون و میدلندز سوپر هاب جدید آن در نورث همپتون نصب شدند و اکنون در هر سایت یک بریس VeloBlades در حال کار است.

مقدار سرمایه گذاری فاش نشده است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/vivid-scoops-biggest-ever-orderدای‌کاترهای دیجیتال VeloBlade Nexus می‌توانند طیف وسیعی از مواد را تا ضخامت 25 میلی‌متر با روتر CNC برش دهند.

مدل 2516 دارای سایز تخت 2.5×1.6 متر می باشد.

مرکز Warrington می تواند بیش از 800000 بسته در روز را جابجا کند، در حالی که مرکز Midlands قادر به پردازش بیش از یک میلیون کالا و بسته در روز است.