اسکالی شغل برتر K&B انگلستان را بر عهده می گیرد

تیم ارشد اسکالی متشکل از مدیر مالی استف، تامسون و مدیر خدمات پیتر بن، است.

«بسیاری از پروژه‌ها آنقدر بزرگ هستند و در ،ب و کار مشتریان ما بسیار ضروری هستند، داشتن دیدی از کل سناریو بسیار مهم است. در خلال آزمایش چاپ اخیر در آلمان، تمام وقتم را در اتاق جلسه با رئیس فروش مشتری گذراندم و در مورد اینکه مطبوعات می توانند برای ،ب و کارشان انجام دهند صحبت می کردم. از مفهوم تا سرمایه گذاری تا حمایت – در حال تغییر است.

به طور جداگانه، بال موجدار Koenig & Bauer Celmacch به تازگی یک گزینه جدید برای چاپ دو طرفه در یک پاس، برای افزایش کارایی، کاهش هزینه و گزینه اضافه ، جزئیاتی مانند دستورالعمل ها، یا ایجاد یک “عامل شگفت انگیز” در هنگام جعبه گشایی راه اندازی کرده است.

او گفت: «برای تقریباً یک دهه، او ،گ و بائر ،ستان را از طریق تغییرات و چالش‌های محلی و جه، هدایت کرده است و شرکت را در موقعیت خوبی برای آینده قرار داده است.

پانگ در زمان نگارش این مقاله در تعطیلات بود، برنامه های آینده او مشخص نیست.

اسکالی گفت هفته چاپ: «از دیدگاه ما، اگر به نحوه تغییر ،ب‌وکار نگاه کنید، یک تحول است.

راه‌اندازی جدید بریت،ا را با نوع ساختاری که در سایر عملیات‌های فروش و خدمات منطقه‌ای K&B وجود دارد، مطابقت می‌دهد.

تغییر بلافاصله موثر است.

اسکالی به مدت 19 سال در ،گ و باوئر کار کرده است و قبلاً با نقش‌هایی در Creo، Scitex و DuPont در پیش رسانه‌ای کار کرده است.


،گ اند باوئر با ،یب نقش مدیر فروش و مدیر عامل، ساختار مدیریت ارشد خود را در بریت،ا سازماندهی کرده است و کریس اسکالی مقام اول را به دست گرفته است.

اسکالی افزود: «ما در ،گ و باوئر فناوری‌های بسیار متفاوتی داریم و من به دنبال فرصت‌ها هستم. این یک پیشنهاد شلوغ در آینده است.»


منبع: https://www.printweek.com/articles/scully-takes-top-job-at-k-b-uk

اندرو پانگ، مدیر عامل سابق، که در سال 2007 به ،وان مدیر عملیات مواد مصرفی از مشتری بات، اند تانر به تولید کننده مطبوعات پیوست، ،ب و کار را ، می کند. پانگ در تابستان 2013 دکتر شد.

این تجارت که حدود 45 نفر را در بریت،ا استخدام می کند و فروش 9.63 میلیون پوندی در سال 2021 داشته است، اخیراً تیم مدیریت پروژه و خدمات بریت،ا را پیش از دوره شلوغی از تاسیسات پیچیده مطبوعاتی گسترش داده است. کل گروه ،گ و بائر انتظار دارد درآمدهای خود را ثبت کند 1.186 میلیارد یورو (1.04 میلیارد پوند) برای سال 2022.

رالف سامک، عضو هیئت مدیره ،گ و باوئر و مدیر ارشد تحویل، از پانگ به خاطر “خدمات عالی چندین ساله” او تشکر کرد.

ما احساس می‌کنیم که اکنون زمان من،ی برای تکمیل فرآیند ادغام مسئولیت فروش و عملیات در راستای سایر شرکت‌های تابعه منطقه‌ای است که موفقیت آمیز و بسیار مؤثر بوده است.»