اسمورفیت کاپا چلمزفورد با هزینه کیت 5.5 میلیون پوندی

ویک مارلند، مدیر کل، گفت: “ما خوشحالیم که این سرمایه گذاری جدید هیجان انگیز، چلمزفورد را به ،وان یک رهبر بازار در HQPP (چاپ پست با کیفیت بالا) با ارائه یک پیشنهاد بدون سر و صدا و بدون درز به مشتریان خود تثبیت می کند.”

با ظرفیت اضافی آن، ما شکی نداریم که بخش هایی را که اسمورفیت کاپا چلمزفورد می تواند در آن ارزش افزوده ایجاد کند، گسترش می دهد.


اسمورفیت کاپا چلمسفورد 5.5 میلیون پوند در یک دستگاه Gopfert HBL سرمایه گذاری کرده است تا قابلیت چاپ آن را به همراه مدیریت مواد برای مناطق تولید تبدیل خود افزایش دهد.

دومینیک پرایس، مدیر فروش، افزود: «ما از این که چگونه این دستگاه جدید و پیشرفته می‌خواهد تغییرات متحول کننده در ظرفیت و قابلیت چاپ جدید ما ایجاد کند، هیجان‌زده هستیم.

اسمورفیت کاپا گفت: علاوه بر این، زمان تحویل را کوتاه می‌کند، امکان افزایش همکاری در تامین مشتری در بخش چاپ گروه را فراهم می‌کند، و هم قابلیت اطمینان و هم تکرارپذیری را در طول فرآیند ارائه می‌دهد.

متخصص بسته‌بندی راه راه گفت: سیستم‌های کنترل کیفیت بسیار کارآمد و پیشرفته، ثبت چاپ خودکار و ویژگی‌های کنترل رنگ، تکرارپذیری با کیفیت بالا را به کار می‌دهند. همچنین باعث کاهش ردپای محیطی در سایت می شود.

این دایکتر که دارای هفت دستگاه فل،و است، قرار بود در اوایل این ماه برای نصب وارد شود و تا اواسط آوریل به تولید کامل برسد.

“این به ما امکان می دهد تا حجم فروش خود را در یک بازار ،ده فروشی و تجارت الکترونیکی در حال رشد و نوسان افزایش دهیم. این به ما امکان می دهد تا از رشد بازار بهره کامل ببریم و استراتژی خود را برای ایجاد یک تجارت قوی و پایدار برای آینده بنا کنیم.


منبع: https://www.printweek.com/articles/smurfit-kappa-chelmsford-in-5-5m-kit-spend