از دست دادن شغل کاغذی اروپایی بیشتر اعلام شد

Rottneros Group در حال حاضر حدود 319 کارمند دارد و در سال مالی 2022 حدود 2.3 میلیارد کرون (179.4 میلیون پوند) فروش داشته است.

سال گذشته، 36 نفر در کارخانه Rottneros این شرکت در Värmland به دلیل تعطیلی یک خط خمیر کاغذ به دلیل کاهش بازار و افزایش هزینه ها، بیکار شدند.

کارخانه Vallvik که در هالسینگلند واقع شده است، مربوط به سال 1908 است و در حال حاضر 180 پرسنل دارد. این کارخانه خمیرهای سولفات شیمیایی با الیاف بلند تولید می کند. در سال 2021، 222400 تن خمیر در این کارخانه تولید شد.

این یک هفته پرتلاطم دیگر برای صنعت خمیر و کاغذ اروپا بود. در اوایل هفته، Mondi گفت که انتظار می‌رود با تمرکز مجدد بر فعالیت‌های کارخانه کاغذ بدون روکش Neusiedler در اتریش، مشاغل خود را از دست بدهند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/more-european-paper-job-losses-announced

Lennart Eberleh، رئیس و مدیرعامل، گفت: “این پیام سختی است که ما امروز به کارکنان خود داده ایم. ما سال خوبی را پشت سر داریم، اما همانطور که به آینده نگاه می کنیم، لازم است سازمان خود را بازنگری کنیم تا عملیات پایدار در آینده حفظ شود.

در ،ب و کار بسته بندی Rottneros این شرکت که همچنین در ورملند مستقر است، بسته بندی مواد غذایی با کیفیت بالا تولید می شود.


تولیدکننده مستقل سوئدی خمیر کاغذ Rottneros به دلیل افزایش هزینه ها، کاهش قیمت خمیر کاغذ و کاهش دلار در درازمدت، 24 نفر از کارکنان کارخانه Vallvik Mill خود را اعلام کرده است.

کارخانه Rottneros بر توسعه و تولید CTMP (خمیر شیمیایی-ترمو-مک،کی) تمرکز دارد که در تولید تخته، بسته بندی، دستمال کاغذی، فیلترها، کاغذهای نوشتاری و چاپ استفاده می شود.

آیدا مورسل، مدیر منابع انس، و ارتباطات، گفت که هدف شرکت از آ،ین دور تعدیل‌ها «داشتن یک فرآیند محترمانه و با ملاحظه» است.

ما می د،م که از زم، که اطلاعات مربوط به ا،اج کارکنان دریافت می شود تا پایان مذاکرات و اعلام تعدیل نیرو، زمان می برد و برای بسیاری نگران کننده است. تمرکز اصلی اکنون بر کارمندان است.»

در بی،ه ای که روز چهارشنبه (12 آوریل) منتشر شد، این شرکت گفت که در حالی که صنعت کاغذ و خمیر “به طور کلی سال خوبی را در سوئد سپری کرده است”، گروه روتنروس باید هزینه های خود را “برای آماده شدن برای آینده” کاهش دهد.

شاید درک این موضوع سخت باشد که باید کارکنان را ا،اج کنیم، اما برای ما لازم است که یک عملیات سودآور بلندمدت در کارخانه والویک داشته باشیم.