اخطار سود رسیدن به مخزن سهام

به طور گسترده تر، ما همچنین شاهد تاثیر مستمر عدم اطمینان در اقتصاد کلان و مصرف کننده بوده ایم که در کاهش تقاضای بازار برای تبلیغات منع، شده است.

ریچ گفت که عملکرد ضعیف «عمدتاً به دلیل سود بسیار پایین‌تر از میزان پیش‌بینی‌شده از بازده برنامه‌ای قوی‌تر و هزینه‌های کمپین در حوالی جمعه سیاه و کریسمس است» که به گفته او کل بخش را تحت تأثیر قرار داده است.

ناشر Daily Mail DMG Media نیز حاشیه ،ده فروشی خود را کاهش داده است، اگرچه هنوز هم بالاتر از Reach با 20.5٪ است.

Reach همچنین پس از کاهش حاشیه درصد ،ده فروشی به “کم ترین زمان” 18.5٪، از 2 ژانویه، مورد انتقاد ،ده فروشان مستقل قرار گرفت.

در بحبوحه بحران هزینه زندگی، مشکلات عرضه و قبوض فزاینده انرژی، روزگار برای ،ده‌فروشان مستقل بسیار سخت است، اما هم Reach و هم DMG Media با گرفتن پول از Tiny Tims صنعت که به شرایط متن، نیاز دارند، رنگ‌های بد خود را نشان می‌دهند. به سادگی ثابت ایستادن

یک سخنگوی در رابطه با برنامه‌های مربوط به کارایی زنجیره تامین در چاپ و توزیع گفت هفته چاپ جزئیات خاصی در حال حاضر در دسترس نیست، اما این گروه “در حال بررسی فرآیندهای تدارکات و تامین منابع در هر زمینه ای از ،ب و کار برای اطمینان از دریافت بهترین ارزش برای پول” است.

احتمالاً حدود 200 شغل در سراسر گروه ایجاد می شود.

سهام ریچ در معاملات اولیه سقوط کرد و 30 درصد سقوط کرد. قیمت در زمان نگارش مقاله 28 درصد کاهش داشت و به 78.67p رسید. حدا،ر 52 هفته 282p، پایین 64.40p است.

درآمد تیراژ چاپی به دلیل افزایش قیمت جلد 1.8 درصد افزایش یافت، در حالی که تبلیغات چاپی 20.2 درصد کاهش یافت.

یک ماه پیش Reach اعلام کرد که قصد دارد عملیات چاپ Teesside خود را با از دست دادن 35 شغل تعطیل کند، که باعث کاهش ردپای چاپ آن به سه سایت می شود.

او گفت که کاهش حاشیه‌ها «به سادگی نزول صنعت را تسریع می‌کند، زیرا ،ده‌فروشان اخبار، نمایش‌های رو،مه‌ها را در فروشگاه‌های خود کاهش می‌دهند و به دسته‌هایی نگاه می‌کنند که کار کمتری دارند اما پاداش‌های بیشتری دارند».


پس از اینکه این گروه رسانه ای هشدار سود و اعلام دور دیگری از کاهش هزینه ها را اعلام کرد، سهام در Reach بیش از یک چهارم ارزش خود را از دست دادند.

در یک به‌روزرس، معاملاتی سه ماهه چهارم صبح امروز (11 ژانویه)، ریچ گفت که انتظار دارد سود عملیاتی برای کل سال «تک رقمی می،» کمتر از انتظارات بازار باشد.

«پس از ارائه این ،اوین چندین سال پشتیب،، این یک ضربه بزرگ برای ،ده فروشان مستقل است. اعضای ما می خواهند به طور فعال چاپ را برای خوانندگان خود تبلیغ کنند، اما باید برای انجام این کار به درستی پاداش بگیرند.

این موارد در سراسر تجارت ایجاد می‌شوند و شامل ساده‌سازی عملکردهای پشتیب، مرکزی، کارآیی زنجیره تامین در چاپ و توزیع، و حذف سریع نسخه‌های سرمقاله می‌شوند.

علیرغم تمرکز ریچ بر رشد عرضه دیجیتال خود، درآمد دیجیتال در سه ماه منتهی به 25 دسامبر 5.9 درصد کاهش یافت، در حالی که فروش چاپ 3.6 درصد کاهش یافت.

تحلیلگران انتظار داشتند که این گروه فروش 602.5 میلیون پوندی و سود عملیاتی 112.8 میلیون پوندی را ثبت کند.

جیسون بیرکز، رئیس ملی فدرال رزرو، گفت که اقدام Reach و DMG Media “در مواجهه با روابط تجاری که باید بین ناشر و ،ده‌فروش وجود داشته باشد، عمل می‌کند.”

این گروه اکنون پس انداز بیشتر “حداقل 30 میلیون پوند” را هدف قرار داده است.

فدراسیون ،ده فروشان مستقل امروز اج، رو،مه ای برگزار می کند که در آن این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در نوامبر، National World جاه طلبی های احتمالی خود را در مورد پیشنهاد ،ید احتمالی Reach کنار گذاشت.


منبع: https://www.printweek.com/articles/reach-shares-tank-on-profit-warning