اتاق فرار هیجانی رزرو آنلاین اسکیپ روم هیجانی مجله اتاق فرار | allescape

اتاق فرار هیجانی رزرو آنلاین اسکیپ روم هیجانی مجله اتاق فرار | allescape

اگر به بازی‌های فکری علاقه دارید، این ژانر اتاق فرار برای شما مناسب‌تر است. این سبک از بازی اتاق فرار بسیار محدود است و به نسبت به اتاق‌های فرار دیگر متقاضی کمی دارد؛ اما اگر می‌خواهید یک در اوقات فراغت خود شاد باشید و بخندید اتاق فرار کمدی انتخاب خوبی است. برخی از طراحان اتاق فرارها معتقدند که ژانر معمایی وجود ندارد و این قبیل بازی ها تفاوتی با سایر گزینه ها ندارند. بدون در نظر گرفتن اختلاف هایی که در این زمینه وجود دارد، لازم است بدانید که تمرکز اصلی در این قبیل بازی ها، حل معماهای متعدد است. درست است که در سایر بازی ها نیز معما وجود دارد، اما درجه سختی معماهایی که در این بازی ها ارائه میشود بیشتر از بقیه است.

  • اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید.
  • به همین دلیل حس و حال آن با اتاق فرارهایی که ژانر ترسناک دارند کاملا فرق دارد.
  • بازی طاعون در سال ۱۳۹۷ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آر طراحی شد.
  • دقت کنید که تمامی بازی‌ها برای سن ۱۶ سال به بالا طراحی شده‌اند.
  • که همه جور سلیقه‌ای را راضی می‌کند و در اتاق فرار اسپیرال، در ژانر دلهره‌آور و ترسناک دو اتاق فرار عالی طراحی و راه‌اندازی شده که این تم موردپسند اکثریت طرفداران این سرگرمی قرار گرفته است.

ما در این مطلب سعی کردیم که لیستی از بهترین فیلم‌های سینمایی ژانر اتاق فرار را به شما معرفی کنیم و‌ امیدوارم که برای شما سودمند بوده باشد. در آخر نیز می‌توانید با مراجعه به سایت اسکیپ رومیست از دیگر مطالب و نکات لازم در هنگام انجام بازی‌های اتاق فرار مطلع و آگاه شوید. Saw II یکی از فیلم‌های سینمایی با ژانر اتاق فرار و از سری Saw است که به درستی در زیرژانر اتاق فرار قرار برند اتاق فرار می‌گیرد.

اتاق فرار کمپ الفا

برخی معتقد‌ند که مسابقه‌ای در سال ۱۳۷۴ شمسی در ایران پخش می‌شد که نمونه‌ی ابتدایی از اتاق فرار به شمار می‌آید. این برنامه به مجری‌گری فرهاد جم و مهسا محجور برگزار می‌شد و منحصر شبکه سه سیما بود. در این بازی شرکت کنندگان باید معماهای مختلفی را حل می‌کردند. از شهریور سال ۱۳۹۴ تیمی از افرادی که قصد تاسیس اتاق فرار در ایران را داشتند، با مسئولین مربوطه مذاکرات مختلفی کردند. آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند.

اتاق فرار رخ دیوانه

دکور جذاب و فضاسازی عالی سبب می‌شود که ۷۵ دقیقه فوق‌العاده جذابی را برای خود رقم بزنید. یکی از نکات بازی طالع نحس در اتاق فرار دژاوو، محیط بزرگ است. اتاق فرار قربانی نیز از بازی‌های ترسناک این مجموعه است و ۴ تا ۸ نفر بازیکن دارد و از بازی‌های سخت به شمار می‌رود.

اتاق فرار تنهایی، یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای بوده و ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن دارد. اتاق فرار راز، یک بازی ۷۵ دقیقه‌ای است و ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن دارد. برای رنج بالای ۱۶ سال مناسب است و ژانر معمایی و ترسناک دارد. اتاق فرار مصر در ژانر ماجراجویی تاریخی است و به زمانی حدود ۶۰ دقیقه نیاز دارد. تعداد بازیکنان ۳ تا ۶ نفر بوده و رده سنی آن بالای ۱۰ سال است.