اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape

این مجموعه در محدوده میدان فاطمی واقع شده است و در آن یک اتاق فرار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو بلیط این اتاق فرار حتما فیلم نفس‌کش را تماشا کنید. برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. مجمومه تونل اسکیپ با طراحی فوق‌العاده در محدوده پونک واقع شده است.

آشنایی با سناریو اتاق فرار زار

اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape

این مجموعه جز معدود مجموعه‌هایی است که شما می‌توانید کودکان در بازه ۱۰ تا ۱۴ سال را همراه خود به آن ببرید. در اتاق بیگانه شما با موضوعی تخیلی روبه‌رو خواهید شد و به همین دلیل می‌توانید خاطرات خوبی از آن در ذهن خود ثبت کنید. سناریو این بازی این گونه است که شما وارد یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ها برای سرقت می‌شوید.

عید اتاق فرار اغراض

چهار اتاق فرار در مجموعه اسکیپ رومیست در حال حاضر قابل رزرو هستند. اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می با همفکری و همکاری فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران در ۱۸اردیبهشت۱۳۹۵ تاسیس شده است. آنچه مجموعه اسکیپ کیوب به‌دنبال آن است، تجربه‌ای هرچه بهتر و شاداب‌تر شما از اتاق فرارهای موجود در تهران و ایران است و تا حد بسیار زیادی به این شعار خود عمل کرده است.

اتاق فرار خاموشی

با دوستان، خانواده یا همکاران فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در اون گرفتار شدید رو پیدا کنید و مأموریتتون رو به پایان برسونید… مطمئنا می‌توان گفت که بازی اتاق فرار به دلیل نزدیک بودن به فضای دنیای واقعی، می‌تواند برای تک تک بازیکنان مزایایی نیز داشته باشد. اتاق فرار بازی ماجراجویانه‌ایی است که بازیکنان آن برای رسیدن به هدف خود (که فرار از اتاق است)، مجموعه‌ایی از معماها را حل می‌کنند. ایده اصلی اتاق فرار از دل بازی‌های کامپیوتری برآمد و در دنیای واقعی، شما را به حل کردن یک سری معما دعوت می‌کند. اولین بار این بازی در کشورهای آسیای شرقی طراحی شد، سپس طرفداران بسیاری پیدا کرد.

شعبه جردن، جزو قدیمی‌ترین شعب مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در تهران است. این شعبه در تابستان 1396 با اتاق فرار متفاوت و کاراگاهی سرقت شروع به کار کرد و چند ماه بعد در آذرماه همان سال با اتاق فرار شام آخر در ژانر دلهره آور و درجه سختی بالا تا امروز به فعالیت خود ادامه داده است. در این شعبه امکاناتی مثل فضای کافه موجود نیست اما دارای فضای انتظار مناسب قبل از بازی است. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است.

  • لیستی از بهترین اتاق فرارهای شهر اصفهان را برای شما دوستان عزیز اماده کرده ایم تا بتوانید راحت تر این اتاق های فرار هیجان انگیزرا پیداکنیدو از تجربه ی آنها لدت سایت اتاق فرار ببرید.
  • اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت.
  • غیر از آن از آنجایی که اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی می‌باشد اعضای تیم شما نیز در تجربه شما در بازی اتاق فرار دخیل خواهند بود.
  • به عنوان یکی دیگر از بازی های اتاق فرار برای موبایل اندروید و ios می توان به Escape If You Can 5 اشاره کرد.
  • در این شعبه امکاناتی مثل فضای کافه موجود نیست اما دارای فضای انتظار مناسب قبل از بازی است.