آیا مورد توجه مشتریان چاپ قرار می گیرید؟


یک نورافکن برای درخشیدن به ،ب و کار شما تا مورد توجه قرار بگیرید

آیا مورد توجه مشتریان چاپی خود قرار می گیرید؟ میدونی چطوری پیدات ،د؟

من اخیراً با یک مشتری بالقوه در تماس فروش مشتری شرکت کردم. وقتی از ضرب المثل پرسیدند “چگونه در مورد ما شنیدی؟” سوال، مشتری بالقوه پاسخ داد: “نمی دانم. شما بچه ها همه جا هستید.»

خوب، آنها در واقع همه جا نیستند. اما آنها در بسیاری از مکان ها هستند. آنها:

  • اغلب در کنفرانس های صنعتی بزرگ صحبت کنید و نمایش دهید
  • یک قرارداد تبلیغاتی سالانه با یک نشریه صنعتی داشته باشید
  • ارسال یک خبرنامه ایمیلی هفتگی که شامل اخبار صنعت، موضوعات مهم و تبلیغات خود می باشد.
  • از کمپین های تبلیغاتی هدفمند لینکدین استفاده کنید.

آنها در مکان های زیادی هستند که مشتریان وقت خود را در آنجا می گذرانند.

هفت لمس طول کشید تا به خاطر بسپارید

زم، که در اوا، دهه 80 در مدرسه بازرگ، تحصیل می کردم، تفکر رایج این بود که هفت لمس لازم است تا شخص یک برند را به خاطر بیاورد. در دهه 1970، ما تنها شاهد 500 تا 1600 آگهی در روز بودیم. امروزه، یک آمریکایی به طور متوسط ​​روزانه بین 4000 تا 10000 آگهی می بیند، اما ما فقط کمتر از 100 آگهی را در روز می بینیم. منبع: بازاریابی کلاغ قرمز

به یاد ماندن از همیشه سخت تر است.

مردم آنلاین نیستند و به دنبال تبلیغاتی برای کلیک ، بر روی آن نیستند، بنابراین باید قبل از اینکه احتمالاً در آنها ثبت شود، یک تبلیغ را چندین بار در مقابل آنها قرار دهید. و حتی در این صورت، ممکن است آماده کلیک ، نباشند، حتی اگر جالب به نظر برسد. تبلیغات دیجیتال داده های زیادی را ارائه می دهد که این را تأیید می کند. یک قانون خوب برای تبلیغات لینکدین این است که یک تبلیغ را 5 تا 10 بار به یک شخص نشان دهید.

حتی پس از کلیک بر روی یک تبلیغ و شاید دانلود PDF، اگر این اولین برخورد آنها با شما بود، ممکن است چند ماه بعد برند شما را به خاطر نیاورند.

اگر شخصی روزانه 10000 آگهی را می بیند، چگونه می تو،د مورد توجه قرار بگیرید؟

ایجاد اعتماد

همانطور که قبلاً در مرکز رسانه چاپی در Build Trust برای ایجاد ،ب و کار خود نوشتم، چندین چیز برای ایجاد اعتماد مورد نیاز است:

  • نشان دادن شایستگی
  • یکپارچگی را نشان دهید
  • قابل اعتماد باشید

در این مقاله چندین مورد ذکر شده است که به پشتیب، از این موارد کمک می کند. یکی از راه های قابل اعتماد بودن این است که به طور مداوم در جایی که مشتریان بالقوه شما هستند نشان دهید. برنامه های تبلیغاتی مداوم می تواند به این امر کمک کند. قبلاً تبلیغات گمراه کننده و دستکاری تلقی می شد، اما حقیقت این است که تبلیغات در واقع باعث ایجاد اعتماد می شود. هرچه تبلیغات برند شما بیشتر باشد، برند شما آشناتر می شود. هرچه برند شما بیشتر آشنا باشد، اعتماد بیشتری به آن می شود.

همه جا باش

ما آموزش دیده ایم که تبلیغات را نادیده بگیریم، اما تکرار می تواند این را ش،ت دهد. اما محدودیتی برای توجه ما به هر تبلیغ و هر کانال بازاریابی وجود دارد. به همین دلیل است که بازاریابی متقابل و چند کاناله بسیار بهتر از تکیه بر هر کانال بازاریابی واحدی است.

اگر سه ایمیل، دو ایمیل مستقیم بفرستید، سه پیام صوتی بفرستید، در حال نمایش در یک نمایشگاه تجاری دیده شوید، و سپس شخصی روی یک آگهی کلیک کند، فرمی را پر کند و سرنخ شود، آیا تمام تلاش‌های دیگر شما اتلاف منابع بود؟

در مقاله آیا این دهه برندسازی است، نوشتم که تشخیص منبع سرنخ تقریبا غیرممکن است.

برای اینکه ،ی با برند شما آشنا شود نیاز به تکرار زیاد است. و یک ،یدار B2B تا زم، که یک نیاز به اولویت اصلی تبدیل نشود، ،یدی انجام نخواهد داد. مهم است که به طور مداوم در مقابل ،یداران بالقوه خود باشید تا بتو،د در زمان من، در مکان من، باشید. کاری کنید که احساس کنند شما همه جا هستید.

همه پست های تاد را ببینید اینجا


مرکز رسانه tod_cordill_print

تاد کوردیل در صنایع مختلفی از جمله نرم افزار، تولید، چاپ و تجارت الکترونیک کار کرده است. او در حال حاضر به شرکت های B2B کمک می کند تا کانال های بازاریابی دیجیتال را در فروش و تلاش های بازاریابی موجود ادغام کنند ،یب دیدگاه P&L خود با ساختار حل مسئله مهندسی. تماس بگیرید و یاد بگیرید چگونه استراتژی های مدرن می تواند به شما کمک کند تا به طور موثر رشد ،ب و کار را هدایت کنید. ارتباط با تاد: @todcordill در توییتر و در لینکدین

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/are-you-getting-noticed-by-print-customers/