آموزش گام به گام ثبت نام در صرافی کوکوین

جالب است بدانید که ارز KCS در سال 2017 به عنوان یک توزیع سود روانه بازار ارزهای دیجیتال شد که این امکان را در اختیار معامله گران قرار می داد تا از صرافی سود بگیرند. توکن KCS به عنوان توکن ERC-20 در شبکه اتریوم انتشار یافت و به وسیله بیشتر کیف پول های اتریوم پشتیبانی شد. KCS در طولانی مدت به عنوان کلید کل اکوسیستم کوکوین عمل خواهد کرد. در میان نوشته ها به دنبال send code بوده و آن را انتخاب کنید. کد فرستاده به ایمیلتان را در باکس مربوطه وارد کرده و در نهایت هم روی sign up کلیک کنید. حال خیلی راحت ثبت نام شما به اتمام رسیده و شما می توانید از خدمات صرافی ارز دیجیتال کوکوین بهره مند شوید.

این صرافی یکی از مطمئن‌ترین و پیشرفته‌ترین پلتفرم‌های خرید، فروش و تبدیل بیش از ۲۰۰ نوع رمزارز است. صرافی کوکوین یک بستر مبادله ارز رمزنگاری شده است که توسط Michael Gan و Eric Don در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده و مقر اصلی آن نیز در Seychelles واقع شده است. خوشبختانه اعضای بنیان‌گذار کوکوین در این بیزینس با تجربه هستند و پیش از kucoin پروژه‌هایی مانند Ant Financial و iBOX PAY را راه‌اندازی و اجرا کرده‌اند.

KuCoin در این مقاله به آموزش صرافی کوکوین با موبایل پرداختیم. همان طور که مشاهده کردید، استفاده از این صرافی با اپلیکیشن موبایل کار چندان دشواری نیست. با چند بار مشاهده بخش‌های مختلف نرم‌افزار به راحتی به تمام آن مسلط خواهید شد. توجه داشته باشید که استفاده از صرافی‌های خارجی از جمله کوکوین که ایران را در لیست تحریم خود قرار داده‌اند، ریسک خاص خود را دارد.

KCS: توکن بومی کوکوین

با وارد کردن رمز عبور انواع سفارشات برای شما باز می‌شود و می‌توانید معاملات خود را آغاز کنید. کاربران هنگام ثبت نام مجبور به احراز هویت در ابتدای ثبت نام نیستند و برای افزایش محدودیت برداشت و گزینه‌های دیگر می‌توانند احراز هویت کنند. شما می‌توانید با استفاده از دوره ارز دیجیتال و آموزش صرافی کوکوین با خاطری آسوده از صرافی کوکوین استفاده کنید و معاملات خود را انجام دهید.

ویژگی های صرافی Kucoin

آموزش گام به گام ثبت نام در صرافی کوکوین

برای ورود به منوی قرار‌دادهای آتی، در منوی اصلی صرافی از قسمت ابزار مشتقه با کلیک کردن بر گزینه Futures Lite وارد پنل معاملات قرار‌دادهای آتی در این صرافی می‌شوید. به‌طور کلی سه دسته از معاملات در صرافی KuCoin امکان‌پذیر هستند. پس از ورود به صفحه اصلی صرافی در قسمت بالا صفحه دو گزینه برای معاملات وجود دارند که عبارتند از Trade و Dervatives. برداشت فقط از حساب اصلی مجاز است و اگر در سایر حساب‌ها رمزارز‌هایی دارید، برای برداشت آن‌ها باید ابتدا آن‌ها را به حساب اصلی انتقال داده و سپس از حساب اصلی برداشت کنید. مثلا فرض کنید می‌خواهید میزان تتر در شبکه ترون را به حساب معاملات نقدی خود در صرافی کوکوین واریز کنید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ثبت نام کوکوین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. نکته مهم این است که برای برداشت رمزارزهای خود باید ابتدا وجوه موجود در سایر حساب‌ها را اول به حساب اصلی منتقل کنید و سپس از حساب اصلی برداشت خود را انجام دهید.

در همین صفحه بخشی وجود دارد که سفارش‌های جاری در بازار را به همراه قیمت‌های آن‌ها نشان می‌دهد. با مشاهده این بخش می‌توانید از قیمت معاملاتی نماد مورد نظر در لحظه اطلاع حاصل کنید. در کادر پایین صفحه نیز بخشی برای نمایش سفارش‌های باز که هنوز نهایی نشده‌اند یا سفارش‌های نهایی شده وجود دارد. در صورتی که با صرافی کوکوین آشنایی کاملی ندارید پیشنهاد می کنیم آموزش صرافی کوکوین که بصورت کامل، جامع و ویدیویی توسط تیم کلینیک سرمایه برای شما آماده شده است را حتما مشاهده کنید. سفارش بازار سفارشی است که برای خرید یا فروش مقدار مشخصی از یک نوع رمزارز خاص با بهترین قیمت موجود در بازار فعلی ثبت می‌شود.

برخلاف برخی صرافی‌ها، صرافی KuCoin فقط ارزهای دیجیتال را معامله می‌کند. در صرافی کوکوین 12 سطح برای کارمزد معاملات مشخص شده‌است که هرکدام از آن‌ها براساس میزان توکن‌های KCS (توکن‌ صرافی کوکوین) و حجم معاملاتی ماهانه کاربر، طبقه‌بندی می‌شوند. در کادر قرمزرنگ سمت چپ بالای صفحه می‌توانید نماد جفت‌رمزارز خود را پیدا کنید. برای این‌کار روی آن قسمت کلیک کرده و منوی مخصوص انتخاب جفت‌ارزها برای شما باز می‌شود. برای برداشت رمزارزهای خود می‌توانید هم از طریق حساب اصلی این کار انجام دهید و هم از طریق گزینه برداشت یا Withdraw‌ در کادری که به رنگ قرمز مشخص شده‌است. برای برداشت نیز باید ابتدا وارد منو اصلی در حساب کاربری خود شوید و روی گزینه دارایی‌ها یا Assets کلیک کنید و وارد پنل دارایی‌ها شوید.

سیستم شما را به صفحه زیر هدایت می‌کند، می‌توانید به راحتی رکوردهایی را که می‌خواهید اکسپورت کنید. کافیست برای این کار بر روی «Export CSV» کلیک کنید تا اکسپورت شود. توجه داشته باشید اگر پنج بار کد تأیید را اشتباه وارد کنید، تأیید صحت ۲ مرحله‌ای Google به مدت ۲ ساعت قفل می‌شود. هنگامی که این صفحه ظاهر می شود، ترکیب حروف و اعداد نمایش داده شده رمز مخفی شماست. لطفاً این کد را یادداشت کنید و در مکانی امن ذخیره کنید.

این صرافی که در سال 2017 شروع به کار کرده است توانسته بهترین خدمات خود رو به کاربرانش تقدیم کند و تقریبا از هر 5 نفری که در ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، یک نفر ثبت نام صرافی kucoin کرده است. پس از انتخاب نوع شبکه و مشاهده آدرس والت، لازم است آدرس مورد نظر برای فرستنده ارز دیجیتال ارسال گردد. بهترین و ایمن ترین روش ارسال آدرس والت کپی کردن آن و پیست کردن آن برای فرستنده ارز دیجیتال میباشد.

در میان نوشته ها به دنبال send code بوده و آن را انتخاب کنید.

اگرچه این صرافی، یکی از معتبرترین ها است، اما در کنار Kucoin، صرافی های دیگری همچون کوینکس نیز میتوانند کاندید مناسبی باشند. در این مرحله لازم است اطلاعات پوزیشن خود را تایید کنید. در هر صورت اگر در این ضمینه با مشکل مواجه شدید می‌توانید از طریق آدرس زیر با پشتیبان‌های مربوط به همین موضوع تماس بگیرید. به دلیل محدودیت‌های موجود به هیچ عنوان گزینه دوم یعنی تلفن را انتخاب نکنید و آن را به حال خود رها کنید. تمامی حقوق این سایت متعلق به طراحی سایت راهکارنوین می باشد.