آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex -ایران ارز دیجیتال

1. به صفحه Promotion بروید و درخواست خود برای شرکت در این طرح را ثبت کنید. در مرحله اول، درخواست تأیید پروسه از طریق ایمیل از کاربر میشود که با انتخاب گزینه Send Code به ایمیل ارسال شده و سپس در کادر مربوط به Email verification code درج شده و سپس گزینه Next انتخاب میشود. سپس باید اسناد مربوطه در سایت بارگزاری شود. به تازگی صرافی رمزارزی کوینکس اعلام کرده است که برای مدت مشخصی در معاملات اسپات و اهرمی خود از روش استخراج مبتنی بر ترید (معامله) پشتیبانی میکند. در پلتفرمهای معاملاتی که از روش استخراج مبتنی بر معامله پشتیبانی میکنند بخشی از کارمزد معاملات به کاربران بازگردانده خواهد شد و به اصطلاح پروسهای دوسر بُرد است. به طرح استخراج مبتنی بر ترید کوینکس بپیوندید و 50.000 تتر هدیه بگیرید! با معامله در کوینکس تا ۵۰ هزار تتر هدیه بگیرید! CoinExبه شما یک مرکز راهنما (Help Center) ارائه می دهد،.که به شما امکان می دهد تا در بین موضوعات فهرست شده گزینه مناسب را جستجو کرده و پاسخی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

سایت صرافی کوینکس ، برای دسترسی آسان شما و همچنین جلوگیری از سختی برای ساختن یک وَلِت Wallet یا کیف پول ، خود امکان ایجاد یک کیف پول درون سایت خود را بنام وایا ولت via wallet فراهم کرده است . صرافی کوینکس با رابط کاربری آسان و شفافیت در انتقال اطلاعات برای استفاده از خدمات، به یک پلتفرم عالی برای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. کاربران با مقایسه کردن دادهها در بازههای زمانی مختلف میتوانند تغییرات در بازار رمزامرزها را بهصورت کلان ارزیابی و ارزش بازار یا قیمت اجراءشدهٔ ۱۰ کوین برتر را طی بازههای زمانی مختلف، شامل ۷ روزه، ۱ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه، و ۱ ساله، بررسی کنند. در مدت زمان این طرح کاربران این صرافی میتوانند بعد از ثبت نام به ترید و معامله در این پلتفرم بپردازند و باتوجه به حجم معاملات جایزه دریافت کنند. مدل دریافت کارمزد در این صرافی مدل «flat fee» است.

همین موضوع سبب شده روز به روز به تعداد مخاطبان این صرافی افزوده شود؛ اما در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا نباید به این صرافی برای تبدیل رمزارزها و یا نگهداری آنها در کوینکس اعتماد کنید؛ با ما همراه باشید. برای مثال فرض کنید شما سفارش خرید ارز دیجیتال A با قیمت ۲۵ دلار قرار دادهاید. حالا پس از تعیین قیمت با اعدادی بیشتر و مساوی قیمت تحلیل، مقدار ارز را هم مشخص می کنیم. همونطور که پیشتر هم گفتیم کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و برای تغییر زبان به فارسی باید روی قسمت قرمز مشخص شده در عکس زیر کلیک کنیم. بعد از نامنویسی در وبسایت coinex.com، وارد حساب کاربری خود شده و روی گزینه اکسچنج کلیک کنید تا وارد بخش معامله شوید.

به همین دلیل، صرافی کوینکس نیز اقدامات امنیتی کاملی را برای حفاظت از دارایی کاربران در نظر گرفته اکسچنج کوینکس coinex است. به نظر میرسد این پیشنهاد اکنون به مرحله اجرا رسیده است. پذیرش کاربران ایرانی از سمت کوینکس باعث شده بود که فعالان حوزه ارزهای دیجیتال نسبت به این موضوع مشکوک شوند؛ چراکه برای یک صرافی بینالمللی ارائه خدمات به کشورهای تحتتحریم میتواند خطر جریمههای سنگین را به همراه داشته باشد و از نظر بسیاری از فعالان بسیار مشکوک است که یک صرافی خارجی بهطور آشکار میزبان کاربران ساکن ایران است. تنها دارایی های رمزنگاری شده قابل برداشت از این پلتفرم هستند. هزینههای برداشت در صرافی کوینکس به چه صورت است؟ در اینجا با بررسی کارهای در حال انجام در گزینه (In Progress)، می توانید یکی را مطابق با معیارهای خود انتخاب کنید.

هزینه معاملات در این مدل از ۰.۲% بیشتر نمیشود. 7. معاملهگران حرفهای میتوانند معاملات مارجین را نیز در کوینکس انجام دهند. کاربران میتوانند در صرافی کوینکس از این خدمات نیز بهرهمند شده و بخشی از سرمایههای خود را در بازار مارجین و یا بازار فیوچرز قرار دهند. این قراردادها در دو ستون تحت برگه های USDT-M Contract و Coin-M Contracts مرتب شده اند. 2. حسابهای کاربری Market Making یا بازارساز امکان شرکت در این طرح را ندارند. این در حالی است که متوسط هزینه برداشت «BTC» در این صنعت برابر با ۰.۰۰۰۶ «BTC» است. هزینه برداشت در این صرافی به ازای هر «BTC» برابر با ۰.۰۰۰۲۱ است که این مقدار پایینتر از میانگین سایر صرافیهای صنعت ارز دیجیتال به شمار میرود. هزینه معاملات در این مدل از ۰.۲% بیشتر نمیشود. هنگامی که دوستان شما حسابهای خود را با استفاده از این لینک ثبت کنند، به شما ارجاع داده میشوند.