آستریا در دومین خرید بریتانیایی برکشایر لیبلز را خریداری کرد

،ید برکشایر لیب،، گروه آستریا را به مالکیت 24 شرکت سوق می دهد.

به گفته Roscoe، با این حال، تا به حال، هیچ یک با برنامه های Berk،re Labels مطابقت نداشت.

ما مشتاقانه منتظر حمایت از پل و تیم در برکشایر در برنامه های رشد هیجان انگیزشان هستیم.


منبع: https://www.printweek.com/articles/asteria-buys-berk،re-labels-in-second-british-acquisitionاین شرکت متعهد به رشد است: با هدف دستیابی به 20 میلیون پوند در “دو سال آینده”، همچنین برنامه های توسعه در سایت هانگرفورد خود را طراحی کرده است که آن را تا 25 میلیون پوند افزایش می دهد.

او گفت: “بدیهی است که ما در موقعیتی می نشینیم که توجه را به خود جلب می کنیم – و در طول سال ها توجه زیادی به ما شده است.” هفته چاپ.

آ،ین ،ید آستریا در بریت،ا، که در سپتامبر 2021 انجام شد، از CS Labels مستقر در ولورهمپتون بود که همچنین متعلق به خانواده بود.

روسکو گفت که آستریا متعهد به حمایت از این برنامه‌های رشد است و در عین حال به برکشایر لیب، اجازه می‌دهد تا نام، مدیریت و تمام 75 کارمند خود را در این ،ید حفظ کند.

Roscoe گفت: “آنها در همه زمینه ها متخصصان بالایی دارند. آنها کارشناسان نوآوری، فن‌آوران بسته‌بندی، کارشناسان اتوماسیون، کارشناسان MIS دارند – بین همه ما، با هم قوی‌تر می‌شویم.»

“آنها پشت همه چیزهایی هستند که ما می خواهیم به آن برسیم و داشتن حمایت آنها در پشت ما هیجان انگیز است.”


گروه لیبل و بسته بندی اروپایی Asteria دومین ،ید خود در بریت،ا برکشایر لیب، را ،یداری کرد.

مدیر عامل Berk،re Labels، Paul Roscoe، گفت که از پیوستن این شرکت به شرکت رو به رشدی مانند آستریا خوشحال است.

Roscoe توضیح داد: “ما هنوز یک تجارت خانوادگی هستیم، با همان ارزش های اصلی خانواده، فقط بخشی از یک شبکه پشتیب، گسترده تر.”

“خیلی خوب است که فقط این حمایت کامل از افراد همفکر را داشته باشید. ما با آستریا، تیم مدیریتی و مدیرعامل بسیار موافق بودیم […]

آستریا ،ید شرکت لیبل خانوادگی با گردش مالی 15 میلیون پوندی را در اوا، دسامبر به پایان رساند.

مدیر عامل آستریا، ایوز دک،ک، گفت: «برکشایر لیب، یک شرکت عالی و من، برای گروه آستریا است و سایت‌های تولید اروپایی و بریت،ایی ما را تکمیل و گسترش خواهد داد.

او افزود که اشتراک دانش در سراسر گروه برای اه، رشد بلندپروازانه Berk،re Labels مفید خواهد بود.