یک چهارم میلیارد دلار معامله دندانپزشکی سهام سیستم های سه بعدی را پرش کرد – 3DPrint.com

دکتر جفری گریوز، رئیس و مدیرعامل 3D Systems، گفت: «سیستم‌های سه‌بعدی سال‌ها پیش، در اوایل تکامل، جایگاه پیشرو در صنعت دندانپزشکی دیجیتال را به دست آورد. ما بر این باوریم که صنعت دندانپزشکی اکنون برای شتاب گسترده ای در پذیرش فناوری ساخت افزودنی آماده است که بر تمام کاربردهای دند، اصلی، از همراستایی و محافظت از دندان گرفته تا تعمیر و جایگزینی تأثیر خواهد گذاشت. با چندین دهه رهبری ما در توسعه مواد منحصر به فرد دندان و فناوری چاپ، سیستم های سه بعدی در موقعیت ایده آلی قرار گرفته اند تا این طیف کامل از برنامه های کاربردی جدید، با حجم بالا و سفارشی را در چند سال آینده به بازار عرضه کنند و ما متعهد هستیم که این کار را انجام دهیم. بنابراین.”

سال گذشته، Align، Cubicure را ،یداری کرد، استارت‌آپی که مواد منحصربه‌فردی را توسعه می‌دهد که به غول دندان‌پزشکی این امکان را می‌دهد تا به‌جای تکیه بر قالب‌های غیرمستقیم چاپ سه‌بعدی، تولید الاینرها را به‌طور مستقیم آغاز کند. این خبر باعث نگر، برخی از سرمایه گذاران 3D Systems شد زیرا Align یکی از بزرگترین مشتریان این شرکت است. با این حال، در آ،ین اعلامیه، 3D Systems اعلام کرده است که فناوری خود را به چاپ مستقیم ترازهای شفاف گسترش خواهد داد.

همه اینها نشان می دهد که نه تنها Align قرار است به استفاده از فناوری 3D Systems برای چندین سال آینده ادامه دهد، زیرا احتمالاً منبع قرارداد یک چهارم میلیارد دلاری است، بلکه ممکن است با 3D Systems برای تولید تراز مستقیم نیز. علاوه بر ترازهای پرینت سه بعدی مستقیم، 3D Systems همچنین اعلام کرد که در حال گسترش به نگهبانان شب است. این مکمل پروتزهای چند ماده ای، جت شده و یک تکه آن است که اوایل امسال رونمایی شد. دندان مصنوعی، که ممکن است آزمایشگاه دندانپزشکی پیشرو را ببیند گلی، انتظار می رود که به ،وان یک تولید کننده در نیمه دوم سال 2024 مجوز FDA را دریافت کند که با تجاری سازی سریع دنبال می شود.

همراه با قطعاتی مانند سینی‌ها، مدل‌ها، راهنماهای جراحی، پروتزهای مصنوعی، آتل‌های ارتودنسی، نگهدارنده‌ها، روکش‌ها و بریج‌هایی که قبلاً با خط چاپگرها و مواد NextDent Systems 3D Systems تولید می‌شوند، ترازها، پروتزها، و محافظ‌های شب به طور مستقیم ساخته شده‌اند. سیستم های سه بعدی به ،وان پیشرو در صنعت دندانپزشکی.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310287/quarter-billion-dollar-dental-deal-bounces-3d-systems-stock/

بر اساس “چاپ سه بعدی در دندانپزشکی 2023: مطالعه و پیش بینی بازارطبق گزارش «Aditive Manufacturing Research»، درآمد پرینت سه بعدی دندان در سال 2022 به 4 میلیارد دلار افزایش یافت که یک سوم کل بازار AM را نشان می دهد. تا سال 2031، شرکت تحقیقات بازار 9.7 میلیارد دلار درآمد پیش بینی کرده است. ادامه پیشرو بودن در آنچه که تا حد زیادی بالغ ترین پرینت سه بعدی عمودی است برای هر شرکت AM کلیدی است. این امر به ویژه برای سیستم های سه بعدی و سایر رهبران چاپ سه بعدی ضروری است تا بتوانند از مرحله رشد به سمت سودآوری واقعی حرکت کنند. در مناطقی مانند AM دندانپزشکی است که می تواند این کار را انجام دهد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

دندان مصنوعی جت شده. تصویر: سیستم های سه بعدی

روز سه شنبه 4 ژوئن 2024، تولید مواد افزودنی (AM) پیشگام سیستم های سه بعدی (NYSE: DDD) اعلام کرد یک قرارداد جدید ،ید چند ساله دندانپزشکی تا سال 2028 به ارزش تقریبی 250 میلیون دلار – بزرگترین قرارداد در تاریخ آن. این موضوع به همراه سایر اخبار مرتبط باعث افزایش سهام این شرکت شد 18.5 درصد در معاملات بعد از ساعت کاری سه شنبه.

این قرارداد به منظور پشتیب، از فرآیند تولید غیرمستقیم برای ترازهای شفاف، یک برنامه کاربردی کلیدی وابسته به دستگاه‌های استریولیتوگرافی بزرگ (SLA) سیستم‌های سه بعدی است. این شرکت با حمایت از Align Technologies در 25 سال گذشته به ،وان یک شریک حیاتی، به ایجاد بازار تراز روشن کمک کرده است. با چاپ سه بعدی قالب های ترموفرمینگ، Align قادر است روزانه یک میلیون تراز کننده مخصوص بیمار تولید کند.