یک پرش به چاپ شده هالووین سواگ-بو!

در همه موارد، این نشانه‌های سیاه (بدون رنگ) روی سرامیک براق و لعاب‌دار هستند.

ابتدا، بیایید چاپ سه بعدی را مورد بحث قرار دهیم، زیرا اکنون می تو،د این چاپگرها را با قیمت من، در فروشگاه های رایانه های بزرگ پیدا کنید. در ذهن من، پرینت سه بعدی شبیه به نسخه‌ای از چاپ جوهرافشان است. فیلامنت پ،تیکی از یک قرقره ذوب می شود و سپس از طریق یک نازل چاپ پرتاب می شود و لایه به لایه پ،تیک تولید می شود تا محصولی فیزیکی با طول، عرض و ارتفاع ساخته شود (بر خلاف چاپگر جوهر افشان دو بعدی، که تصویری را با استفاده از آن ایجاد می کند. فقط طول و عرض). هنگامی که رشته پ،تیکی ذوب شده دوباره سخت شد، یک جسم فیزیکی خواهید داشت.

نمونه های بیشتر: چاپ سرامیک

همچنین تصاویری از فانوس های جک که نه تنها پیچیده بودند، بلکه توخالی بودند، با دهانه هایی برای چشم ها و ده، که به ،مت های داخلی جک-او-لنترن منتهی می شد، شگفت زده شدم. وقتی به یاد می آورید که این اقلام سه بعدی از داده های دیجیتال CAD-CAM و لایه به لایه ا،ترود شده تولید می شوند، می تو،د تصور کنید که چه مقدار جزئیات را می توان هم برای بیرون و هم برای داخل یک آیتم چاپ شده سه بعدی گنجاند.

با این حال، من معتقدم که ممکن است در برخی موارد نیاز به برش دادن و برش دادن هر گونه نقص باشد، اما احتمالاً بسیار کمتر از برداشتن پ،تیک اضافی از اطراف درزهای اقلام پ،تیکی قالب‌گیری شده با تزریق.

ممکن است بخواهید این فرآیند برگردان آب را در گوگل جستجو کنید، که به شما امکان می‌دهد یک تصویر را با لیزر (به سمت عقب) روی پ،تیک چاپ کنید، تصویر مرطوب را روی یک قطعه سرامیکی بکشید و سپس آن را در کوره آتش بزنید تا تصویر و متن به بخشی دائمی تبدیل شود. لعاب سطح

یک رویکرد مشابه شامل استفاده از چاپگر لیزری است. به نظر می رسد یکی از دست های سرامیکی کف دست نامزد من دارای نقاط نیمه رنگی است که با ،وجی چاپ لیزری قابل مقایسه است. ظاهراً، از آنجایی که ذرات تونر شامل آهن می‌شود، گرمای زیاد کوره سرامیکی تنها باعث سوختن پ،تیک و ،ب‌های موجود در پودر تونر می‌شود و ذرات تونر آهن را در جای خود باقی می‌گذارد. مزیت این روش خاص این است که می تو،د با چاپ لیزری دقت موجود را بدست آورید.

و این فرآیند با لعاب براق (به جای مات یا مات) بهتر عمل می کند، زیرا لعاب براق گرم شده در کوره ذرات تونر را جذب می کند، در حالی که ذرات تونر فقط روی لعاب مات یا مات قرار می گیرند. این باعث می شود که اتصال با پوشش براق دوام بیشتری داشته باشد (مقاوم در برابر مالش).

من همچنین ارواح، ،کبوت ها و هیولاها را با چاپ سه بعدی پیدا کردم. در همه موارد، این سطح جزئیات بود که من را مجذوب خود کرد.

با ع، برگردان های waterslide، ع، برگردان را در جهت “عقب” یا اشتباه خواندن تصویر می کنید. سپس برگردان را خیس می‌کنید، که باعث می‌شود فر شود. اگر کمی صبر کنید، برگردان دوباره صاف می‌شود و می‌تو،د آن را روی موردی که می‌خواهید چاپ کنید (مانند دست‌های کف دست نامزد من) قرار دهید. اگر پشت سرسره را بردارید، چاپ را روی قطعه سرامیکی پایه می گذارید (مانند تمام نمادهای سیارات چاپ شده روی دستان کف دست نامزد من). از آنجایی که این لعاب معدنی در برابر حرارت مقاوم است، در گرمای زیاد کوره سرامیک در جای خود باقی می ماند و ماده معدنی با لعابی که از قبل روی دست سرامیک قرار دارد، ،یب می شود.

اگر به ع، بالا نگاه کنید، می تو،د چیزهای زیادی در مورد هالووین بیاموزید. اول از همه، در این کشور ما کدو تنبل هایی داریم که در جک-او-لنترن ها حک می کنیم. این بسیار ساده تر از قرن های گذشته (در اروپا) است، زم، که مردم صورت ها را در شلغم حک می ،د و شمع های روشن را در آن قرار می دادند. شلغم از کدو تنبل کوچکتر است و حک ، گوشت شلغم بسیار سخت تر است.

چند مثال: پرینت سه بعدی در پ،تیک

هالووین تقریبا دو ماه دیگر است. برای شروع برنامه ریزی خیلی زود نیست.

بنابراین برای چاپ متن روی سر فرنولوژی یا نمادهای سیارات روی دست کف دست، چاپ لیزری بر روی ع، برگردان و سپس انتقال تصویر به زیرلایه سرامیکی، به جای رنگ آمیزی تمام حروف در یک لعاب رنگی، بسیار آسان تر است. با دست.

نامزد من همچنین یک قطعه چند رسانه ای با پس زمینه چاپ شده دارد (یک دست سه بعدی تزئین شده با نمادهای کیمیاگری و در یک پس زمینه تصویری هالووین “جعبه سایه”). ابتدا پس‌زمینه با استفاده از لیتوگرافی افست روی کاغذ چاپ شد (من می‌توانم نقاط نیمه‌تون را ببینم) و سپس به داخل یک جعبه چوبی باز ،بانده شد. سپس یک دست کف دست از جنس پ،تیک ریخته‌گری که با نمادهای نجومی نقاشی شده بود در چارچوب جعبه سایه قرار داده شد. (من می گویم نقاشی دستی به این دلیل است که جوهر یا رنگ ضخیم است، مانند جوهر چاپ روی صفحه، و به این دلیل که مانند یک تصویر چاپ شده با لیزر، نقطه های نیم تنی وجود ندارد.)

حداقل از پنج جهت مرتبط است. برای من، اینها بلافاصله به ذهنم می رسد.

  1. فناوری چاپ سفارشی سه بعدی برای اقلام کوچکی که ما با هالووین مرتبط می‌کنیم من، است، به‌ویژه از آنجایی که بیشتر اقلام تخیلی هستند. (پرینت سه بعدی یک گابلین بسیار ساده تر از یافتن یک گوبلین زنده یا حک ، آن از پ،تیک یا چوب است. یا می تو،د به طور بالقوه یک Hand of Glory–Main de Gloire– را از موم پرینت سه بعدی کنید و از آن به ،وان شمعی که ظاهراً شما را نامرئی می کند.)
  2. همچنین این امکان وجود دارد که کلمات و تصاویر را با لیزر روی ع، برگردان های سرسره ای چاپ کنید و سپس آنها را خیس کنید و تصاویر را روی اقلام سرامیکی بریزید. سپس هنگامی که اقلام را در کوره آتش می زنید، حرارت زیاد باعث می شود که لعاب نرم شود و آهن موجود در ذرات تونر لیزر در لعاب جاسازی شود.
  3. چاپ صفحه سفارشی نیز یک گزینه خواهد بود. در این تکنیک، جوهر ضخیم را با یک اسکاج از یک صفحه مشبک وارد می‌کنید. ابتدا یک شابلون را به صفحه وصل می‌کنید، و وقتی جوهر در طول صفحه با اسکاج به سمت پایین کشیده می‌شود، ،مت‌های جامد شابلون جوهر را مسدود می‌کند در حالی که ،مت‌های باز شابلون به جوهر اجازه می‌دهد تا از داخل آن عبور کند. . این به ویژه برای چاپ روی تی شرت های هالووین سفارشی خوب است.
  4. چاپ دیجیتال تجاری یکی دیگر از گزینه ها است – به ویژه جوهر افشان. این روزها چاپ “مستقیم به شکل” (DTS) در مد است، بنابراین اگر یک شی سه بعدی دارید که می خواهید تزئین کنید، ممکن است بتو،د فروشنده ای با قابلیت چاپ مستقیم به شکل پیدا کنید. شاید شما یک کدو تنبل ،تیکی فوم دارید که می خواهید تزئین کنید. اگر محصول می تواند در یک محفظه چاپ مستقیم به شکل قرار گیرد، ممکن است بتو،د آن را مستقیماً با پرس جوهر افشان تزئین کنید. این کار به این دلیل کار می‌کند که جت‌های پرس جوهرافشان هرگز به زیرلایه برخورد نمی‌کنند. در عوض آنها در بالا آویزان شده و در اطراف اجسام با شکل نامنظم حرکت می کنند.
  5. چاپ پد هنوز هم گزینه دیگری است. این تکنیکی است که در آن یک حباب ،تیکی کوچک روی یک صفحه چاپ سفارشی جوهری فشرده می‌شود، جایی که تصویر را می‌گیرد. سپس پد به جای خود روی بستر منتقل می شود. هنگامی که پد روی زیرلایه فشار داده می شود (در این مورد شاید یک توپ گلف هالووین با تصویر چاپ شده از یک روح)، تصویر به جسم جدید منتقل می شود. (معمولاً همه اینها به صورت هماهنگ، به صورت مک،کی، روی یک پرس پد انجام می شود. این یک روش چاپ تجاری ایده آل برای اشیاء با سطوح نامنظم مانند توپ گلف است.)

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

بیایید به تعدادی از این فناوری‌های چاپ سفارشی به صورت جداگانه و عمیق‌تر بپردازیم و شاید برخی از اقلام هالووین را که برای آنها ایده‌آل هستند، شناسایی کنیم.

بنابراین چگونه این به چاپ تجاری مربوط می شود؟

وقتی «هالووین سه بعدی» را در گوگل جستجو کردم، تصاویری از کدو تنبل با انواع عبارات دقیق پیدا کردم. شما همچنان باید اقلام را رنگ آمیزی کنید، زیرا رشته ای که من دیده ام تنها در یک رنگ چاپ می شود. به علاوه، جت ا،تروژن فقط لایه‌ها را چاپ می‌کند، نه موارد خاصی را. اما می تو،د جزئیاتی را ثبت کنید که در هیچ روش دیگری امکان پذیر نیست. بنابراین این خود را به چیزهایی مانند جواهرات (شاید گوشواره های ،انه برای جادوگر در خانواده).

در یک یادداشت م،وی، هالووین سال نو سلتی بود، زم، که حجاب بین دنیای زندگان و سرزمین مردگان نازک و نفوذپذیر بود و مردم (ی،ی ارواح) می توانستند در هر دو جهت بین جهان ها سفر کنند.

،اصر دیگر در ع، بالا جمجمه نقاشی شده و گل همیشه بهار هستند که هر دو نشان دهنده روز مردگان (Dio de los Muertos) در کشورهایی مانند مکزیک هستند. این جشن از ،، که درگذشته اند تجلیل می شود. مردم لباس می پوشند، صورت خود را رنگ می کنند (اغلب مانند جمجمه در ع،)، و گل همیشه بهار و نذورات غذا را در مزار عزیزانشان می گذارند.

معمولاً می‌توان این دست‌های کف‌بینی و سر فرنولوژیک را با لعاب‌های سرامیکی حاوی مواد معدنی مقاوم در برابر حرارت تزئین کرد که رنگ خاصی به محصول پایه سرامیکی می‌دهد. اگر نمی‌خواهید طرح را مستقیماً روی مورد سرامیکی بکشید، حتی می‌توان آن‌ها را با استفاده از برگردان‌های سرسره به قطعه سرامیکی اضافه کرد (همانطور که قبلا ذکر شد).


این مطلب در تاریخ یکشنبه 8 اکتبر 2023 ساعت 21:46 منتشر شده است و در بخش چاپ ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/10/custom-printing-get-a-jump-on-printed-halloween-swag-boo/

وبلاگ تبادل صنعت چاپ شماره 12 از 40 وبلاگ برتر چاپ دیجیتال است که توسط FEEDSPOT انتخاب شده است.

نامزد من سه مورد دارد که نمونه چاپ سفارشی روی سرامیک است: دو دست کف بینی با نمادهای کیمیاگری و طالع بینی و یک سر فرنولوژی. (سر فرنولوژی توجه می‌کند که کدام ،مت‌های جمجمه فرد به ویژگی‌ها و رویدادهای مختلف زندگی مربوط می‌شود، به گونه‌ای که احتمالاً می‌تو،د بر اساس برجستگی‌های روی سر او یا او را به اقبال بپردازید.)