کیفیت های دلپذیر چاپ را در سال 2024 ارتقا دهید

انتخاب رنگ. در تبلیغات خود چاپگر شما، تبلیغات آنلاین و چاپی شما، وثیقه چاپی، و مواد رویداد، به طیف رنگی گرم – شراب مولد، آبی سلطنتی، سینا سوخته، عاج، بادمجان، زرد ،دلی – متمایل شوید. رنگ های سرد زمست،

کالاها و هدایای مارک دار. من در یک گروه سفیر برند هستم که مرتباً چیزهای دنج می فرستم: جوراب، یک پرتاب حاشیه دار برای کاناپه، یک سویشرت مارک دار، یک شمع معطر، یک باغ کوچک ذن، یک لیوان قمقمه، غذاهای بین المللی، و یک دفترچه یادداشت خالی زیبا و قلم برای نوشتن افکار عمیق اقلام چاپ شده، به خصوص، واقعا حال و هوا را ایجاد می کند.

ویدئو. اگر برای حالتی که من توضیح می‌دهم به الهام گرفتن نیاز دارید، YouTube را جستجو کنید تا ،یب‌های موسیقی ملایم و موسیقی «lo-fi» را که برای مطالعه و استراحت طراحی شده‌اند پیدا کنید. موسیقی پخش می‌شود در حالی که صفحه نمایش کافه‌های جاز دنج، کافی‌شاپ، شومینه، اتاق‌های مطالعه راحت، تخت‌های کرکی با پتوهای سنگین و دیگر فضاهای آرامش‌بخش با محیطی دنج را نشان می‌دهد. این هم یک ویدیوی دیگر، و متوجه خواهید شد که چه چیزی روی میز است: البته شمع، قهوه و کتاب. مبادا فکر کنید آرامش یک احساس فصلی است، می توانم به شما اطمینان دهم که جمعیت “lo-fi” این ویدیوها را در تمام طول سال تماشا می کنند.

اضطراب زیادی وجود دارد. وقتی در رسانه‌های اجتماعی افرادی را جستجو می‌کنم که در مورد چاپ صحبت می‌کنند، می‌گویند در خواندن و بحث درباره کتاب‌ها، نوشتن با دست در برنامه‌ریزان Moleskine خود، خاموش ، صفحه‌نمایش و تجربه جنبه‌های قدیمی چاپ، اطمینان پیدا می‌کنند.

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://printmediacentr.com/promote-the-cozy-qualities-of-print-in-2024/خانه دنج زن شومینه دنج روی صندلی جلوی شومینه نشسته است

هنگام بازاریابی ویژگی‌های مثبت چاپ، باید به خاطر داشته باشیم که مردم چاپ را «دنج» می‌دانند – و این یک چیز خوب در سال 2024 است. سالی که بیشترین ذن را در بین ما آزمایش می کند. ما یک فرصت واقعی برای موقعیت و تبلیغ چاپ به ،وان اطمینان بخش، آرامش بخش، گرم و آرامش بخش داریم. چاپ IS راحت است، بنابراین بیایید آن را به صورت استراتژیک در میان بگذاریم.

سندی هابارد یک استراتژیست بازاریابی و مشاور است که به شرکت ها و افراد مطبوعاتی و رسانه ای توصیه می کند که چگونه خود را قدرتمند و همسو با اه، و اه، خود قرار دهند تا بتوانند به نتایجی که آرزویش را دارند برسند و در جهان تغییر ایجاد کنند. سندی همچنین میزبان #PrintChat است، یک گردهمایی هفتگی از افراد علاقه‌مند به چاپ در سراسر جهان که موضوعات مرتبط با چاپ را در محیطی محترمانه و الهام‌بخش مورد بحث قرار می‌دهند. با سندی در لینکدین ارتباط برقرار کنید برای یادگیری بیشتر

مثل این:

انتخاب کلمه. آیا چاپ به همان اندازه راحت است که غوطه ور شدن در یک تخت خواب کرکی در یک روز برفی؟ در وبلاگ ها، مطالب بازاریابی و نامه های فروش خود خلاق تر باشید.

چاپ آماده است که در یک سال پرتلاطم یک تسلی دهنده عالی باشد. بیایید از آن نهایت استفاده را ببریم!


“اووو. این خیلی خوب است! مامان و بابا در حالی که گربه جمع شده جلوی آتش می خوانند.» سپس زمین خورد، از تخته تخته نرد بیرون آمد و دو بازی از سه بازی من را ش،ت داد. دنج اینجاست تا بماند!

نوستالژی دوران پیش از کامپیوتر نیز وجود دارد، حتی در میان گروه های سنی که با دستگاه های خود بزرگ شده اند.

نمونه ها را چاپ کنید می‌تو،د مجموعه‌ای از نمونه‌های چاپ شده را روی میز کار زیر نورهای خشن قرار دهید – یا می‌تو،د بهترین کار خود را روی میز قهوه‌خوری به نمایش بگذارید در حالی که ،یدار چاپ از یک لیوان بخار موکا لاته لذت می‌برد.

در اینجا شش راه وجود دارد که می تو،م کیفیت چاپ را در بازاریابی خود منتقل کنیم:

تمام پست های سندی را بخو،د:


بو، مزه، لمس. آیا نمونه های چاپی را برای مشتری احتمالی ارسال می کنید؟ نمونه هایی را انتخاب کنید که متن، با موضوع دلپذیر باشد. یک کیسه قهوه تولید شده پایدار و یک جعبه رول دارچین تازه داشته باشید. و،ل و ادویه جات همیشه برای من حس دلپذیری را القا می کنند و مشتریان احتمالی شما به محض باز ، بسته بندی و گرفتن بوی آن منتقل می شوند!

تصویری که رویدادهای آینده برای ،ن در صنعت چاپ را نشان می دهد

اکنون می دانم که همه انواع چاپ وجود دارد، و همه آن راحت نیست. اما ما با درک عمومی کار می کنیم. بنابراین امسال، ما اسلحه‌ها را به‌،وان یک صنعت مرتبط می‌کنیم و ویژگی آرامش‌بخش چاپ را به حدا،ر می‌رس،م – زیرا مردم به آن نیاز دارند.

امشب، پسر دانشگاهی ما وارد اتاق نشیمن شد، جایی که من در خبرنامه چاپ شده یک مشتری یادداشت می کردم، و شوهرم مشغول خواندن رو،مه محلی ما بود.

استفاده از نیاز عمومی به آرامش می تواند چاپ را به ،وان یک رسانه معتبر کند. این همه سنین را گرد هم می آورد و به همه ما کمک می کند تا نسبت به چاپ بیشتر پذیرا باشیم و در مورد آن هیجان زده باشیم. همه ما ممکن است چاپی دنج تولید نکنیم – اما همه ما می تو،م یک تصویر دنج بکشیم.

پست ماه گذشته را بررسی کنید: چرا مشاغل چاپی باید منتظر بمانند تا توییتر را کنار بگذارند