کوانتیکا همچنان به کار خود ادامه می دهد: چاپ سه بعدی جوهرافشان OEM سری A را تا نزدیک به 20 میلیون یورو گسترش می دهد – 3DPrint.com

گفته می‌شود، اگر بازارهای سهام و اقتصاد جه، به نشان دادن انعطاف‌پذیری خود ادامه دهند، احتمالاً می‌تو،م بار دیگر شاهد حرکت شرکت‌های AM در مسیر عرضه اولیه سهام باشیم. اگر واقعاً طی چند سال آینده این اتفاق بیفتد، حتی اگر کوانتیکا به یکی از آن شرکت‌ها تبدیل نشود، با این وجود، مدل خوبی برای آن نوع شرکتی است که ممکن است موفق به عرضه عمومی شود. اگر انفجار هوش مصنوعی پا داشته باشد، فقط زمان زیادی است که به بخش تولید سرایت کند.

احساسات عمومی در مورد سرمایه گذاری AM که در سال 2023 بازارهای عمومی را فراگرفته بود، در سال 2024 فروکش نکرده است، اما داستان برای VC و سهام خصوصی تا حدودی متفاوت بوده است. ممکن است به سادگی، در یک چشم‌انداز صنعتی/فناوری بسیار بالغ‌تر، سرمایه‌گذاران باید سخت‌تر تلاش کنند تا شرکت‌های من، را انتخاب کنند.

در حالی که مهارت های اصلی Quantica در بازار دندانپزشکی است، تمرکز این شرکت بر چند ماده جوهرافشان باید برای یک پایگاه مشتریان نسبتاً متنوع، شاید بلافاصله در رباتیک و کالاهای مصرفی جذاب باشد. علاوه بر این، Quantica به ویژه برای بهره مندی از رونق جه، مداوم در تولید تحقیق و توسعه، موقعیت خوبی دارد، زیرا به نظر می رسد تطبیق پذیری و اتوماسیون ا،یستم دو ویژگی هستند که بیشترین اولویت را توسط ذینفعان این رونق دارند.

سری A Quantica در ابتدا در آوریل 2023 بسته شد و این شرکت 10 میلیون یورو تضمینی دریافت کرد و 4 میلیون یورو اضافی مشروط به عملکرد. یکی از اه، کوانتیکا با بودجه سری A انتشار نسخه تجاری چاپگر NovoJet بود که این شرکت در نوامبر 2023 به آن دست یافت و NovoJet OPEN را در Formnext سال گذشته اعلام کرد.

کوانتومی، سازنده تج،ات اصلی (OEM) چاپگرهای جوهرافشان سه بعدی چند ماده ای مستقر در برلین، اعلام کرده است که بودجه سری A این شرکت پس از تمدید دور به نزدیک به 20 میلیون یورو افزایش یافته است. شرکت سهام خصوصی بریت،ایی و VC پایتخت وست هیل با مشارکت شرکت کره ای VC، توسعه را رهبری کرد فرشتگان بیگ بنگ.

Quantica همچنین یک پلت فرم نرم افزار شبیه سازی مبتنی بر هوش مصنوعی را در پایان سال 2023 منتشر کرد که MultiSlice نام داشت. این شرکت قصد دارد از آ،ین بودجه برای گسترش استخدام و ادامه افزایش تولید استفاده کند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310280/quantica-keeps-raking-it-in-inkjet-3d-printing-oem-extends-series-a-to-nearly-e20m/

تصاویر از Quantica

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید