کرون ون گلدر اعلام ورشکستگی کرد

این شرکت بیشتر به خاطر طیف کاغذهای جوهرافشان پرسرعت Crown Letsgo شناخته شده است، اما اخیراً کاغذهای ساخته شده از الیاف چغندرقند را نیز به مجموعه خود اضافه کرده است.

این ،ب‌وکار اعلام کرد که «افت ناگه، سفارش‌ها را که منجر به توقف طول،‌مدت تولید شده است» متحمل شده است و در مورد تقاضای آینده بازار نامطمئن است.

Dronkers گفتند که Crown Van Gelder با Crown Letsgo و کاغذ چغندر قند Crown Native “دنیای کاغذ را تغییر داده است”.

تولید کاغذ در سایت Velsen به سال 1896 باز می گردد و این تجارت 125 سالگی خود را جشن می گیرد.هفتم سالگرد در سال 2021

برنامه های کاربردی برای مقالات آن شامل کتاب ها و نشریات، پست مستقیم، چاپ معاملاتی و بسته بندی است.

این شرکت همچنین قرار بود در رویداد آینده Hunkeler Innovation Days به نمایش بگذارد، جایی که مقاله آن معمولاً بر روی برخی از دستگاه‌های جوهرافشان پرسرعت در حال نمایش نیز اجرا می‌شود.

دردناک است که کارخانه کاغذسازی مستقل زیبای ما با این وضعیت مواجه شده است.


کراون ون گلدر، کاغذساز هلندی پس از تمام شدن پول نقد، ورش،ت شد.

تابستان گذشته، فدراسیون اروپایی صنعت کاغذ Cepi هشدار داد که اختلالات احتمالی در تامین گاز این صنعت “کل لجستیک اتحادیه اروپا، در دسترس بودن بسته بندی کاغذی برای مواد غذایی و دارویی و همچنین محصولات بهداشتی ضروری را تحت تاثیر قرار خواهد داد”.


منبع: https://www.printweek.com/articles/crown-van-gelder-declared-bankrupt

این کارخانه دارای دو دستگاه کاغذسازی است و بیش از 250 پرسنل در آن مشغول به کار هستند. ظرفیت تولید حدود 180000 تن در هر ساعت است.

هیئت مدیره کراون ون گلدر اکنون در حال کار با متولیان ورش،تگی منصوب شده بر روی یک معامله نجات احتمالی است، و گفت،ایی با “چندین طرف ذینفع” در مورد ادامه بالقوه تجارت وجود دارد.

بحران قیمت گاز به تعدادی از تولیدکنندگان کاغذ اروپایی ضربه سختی زده است و منجر به افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت‌ها و توقف موقت تولید در سراسر این قاره شده است. این همچنین عاملی برای ش،ت آرجوویگینز در اینجا در بریت،ا بود.

دادگاه ناحیه نور-هلند اوایل این هفته ،ب و کار را ورش،ت کرد زیرا “تعهد پرداخت پیش بینی شده دیگر نمی توانست انجام شود”.

کراون ون گلدر در بی،ه ای گفت که این تجارت در سال گذشته به نتیجه عملیاتی مثبتی دست یافته است. با این حال، افزایش هزینه ها – به ویژه انرژی و مواد خام – منجر به ،ری نقدینگی شده است.

مدیر عامل شرکت Miklas Dronkers در مورد چرخش ویرانگر وقایع اظهار نظر کرد و گفت: “نوآوری همیشه در قلب کارخانه کاغذ ما بوده است. من به کارکنان خود افتخار می کنم که همیشه به دنبال نوآوری و فرصت بودند.