کارگران پست رای تاریخی اعتصاب ملی ارائه می دهند

«در صورتی که CWU اقدامات اعتصابی بیشتری را اعلام کند، ما برنامه‌هایی داریم که اختلالات را به حداقل برس،م و خدمات خود را در اسرع وقت پس از اعتصاب به حالت عادی برگرد،م تا مردم، مشاغل و کشور را در ارتباط نگه داریم.

رویال میل در بی،ه‌ای که در وب‌سایت خود در واکنش به این رأی‌گیری منتشر شد، گفت: «ما از اینکه اعضای CWU که در رای‌گیری شرکت ،د، به نفع اقدامات صنعتی بیشتر رای دادند، ناامید شدیم.

این دلیلی بر این است که برای اینکه رویال میل دوباره به طور عادی کار کند، نیاز به تغییر در رویکرد مذاکره از سوی رهبری آن است که عمق احساسات نیروی کار سازنده شرکت آنها را تشخیص دهد.

«ما متعهد به دور میز با CWU، حل این اختلاف و توافق بر سر پرداخت و تغییر برای مردممان هستیم. این به نفع مشتریان، رویال میل و کارمندان آن است.»

رویال میل معتقد است که 18 روز اعتصاب که در سال گذشته رخ داد، حدود 200 میلیون پوند برای این شرکت هزینه خواهد داشت.


منبع: https://www.printweek.com/articles/postal-workers-deliver-historic-national-strike-vote

این گواه بر این است که کارکنان پست نمی‌پذیرند که معیشت آنها از بین برود تا عده‌ای در بالا بتوانند به هزینه خود سودهای جدی به دست آورند.

این رای گیری، این رای گیری را به بزرگ ترین حکم برای اعتصاب از زمان اجرای قانون اتحادیه کارگری در سال 2016 تبدیل می کند.


اتحادیه کارگران ارتباطات (CWU) گفت که کارگران گروه پست سلطنتی که نماینده آن هستند با 95.9 درصد رای دادن به مشارکت 77.3 درصدی برای انجام اقدامات اعتصابی بیشتر رای دادند.

CWU هیچ تاریخی برای اعتصاب بیشتر اعلام نکرده است.

دیو وارد، دبیر کل CWU گفت: پس از دو رای گیری ملی، 18 روز اقدام، ارعاب مداوم مدیریت و تعداد زیادی پرونده انضباطی ناعادلانه علیه همکاران خود، کارکنان پست بار دیگر عزم و عزم خود را نشان دادند.

علیرغم شدت اختلاف و بازنشستگی یا ، شرکت کارکنان، CWU گفت میزان مشارکت از دو رای گیری قبلی که به ترتیب 77 و 72.2 درصد بودند افزایش یافت.

من از صداهای مسئول در رهبری پست سلطنتی می خواهم که آنچه را که امروز رخ داده است، ارزیابی کنند.

وی افزود: این افراد هرگز مورد قلدری، ارعاب یا آزار قرار نخواهند گرفت تا تسلیم شوند و این نتیجه نشان دهنده این روحیه است.

«این مدرکی است که نشان می‌دهد کارگران وفادار به مؤسسه‌ای تاریخی مانند رویال میل نمی‌پذیرند که آن را به یک کارفرمای اقتصاد گیگ استاندارد باتلاقی به سبک اوبر تبدیل کنند.

“این رای گواهی تاریخی برای اعضای CWU در سراسر کشور است که در برابر شدیدترین حملاتی که از زمان کارگران معدن با آن روبرو شده اند، محکم ایستاده اند.

این اتحادیه گفت که 115000 کارمند پست “از روسای پست سلطنتی خواسته اند تا پس از نتیجه رای گیری که دیروز (16 فوریه) اعلام شد، “نظر خود را در نظر بگیرند” و مسیر مذاکرات را تغییر دهند.

اپراتور پست گفت که “به حل این اختلاف متعهد است و می‌خواهد با پرداخت و تغییر معامله برای مردم ما موافقت کند”.