چگونه در drupa 2024 بدون ترک میز خود شرکت کنیم

تمام پست های سندی را اینجا ببینید.

به ،وان یک ناظر، من دوست دارم دیدار مجدد دوستان و همکاران را ببینم. بسیاری از افرادی که از نمایش دیدن می کنند فقط یکدیگر را در این مکان می بینند. دیدن ملاقات بین دوستان، یک ع، ساعت شاد از گروه ها، و تبادل هدایا و سوغاتی تقریباً به خوبی حضور در آنجا است.

به دنبال خبرنگاران

مسیرهای زیادی برای دنبال ، رویداد

اکنون هشتگ رسمی همیشه برای هر رویدادی، چاپی یا غیر آن مشکل ساز است. این واقعیت است. افرادی که از نمایش پست می گذارند عجله می کنند و فراموش می کنند که از آن استفاده کنند. یا اشتباه می گیرند. بنابراین من معمولاً انواع هشتگ ها را نیز برنامه ریزی می کنم. آیا من آنقدر جزئیات گرا هستم؟ آره! بنابراین امسال با هشتگ رسمی drupa 2024، #drupa2024، به علاوه #drupa24، #drupa، #drupas،w، و دیگران برنامه خواهم داشت. یکی از راه هایی که می تو،م به ما کمک کنیم این است که با استفاده از هشتگ رسمی، توئیت مجدد یا پاسخ دهید. این یک راه دیپلماتیک برای یادآوری هشتگ به مردم است، و ما می تو،م اطمینان حاصل کنیم که این پست های خوب به هدر نمی روند. ما می تو،م تفاوت ایجاد کنیم، حتی زم، که از راه دور شرکت می کنیم!

اگر به طور مجازی از آمریکای شمالی شرکت می کنید، باید ساعت داخلی خود را تنظیم کنید. بله، من قصد دارم تا بعد از نیمه شب بیدار بمانم تا پست های افرادی را که به برنامه می روند ببینم. صبح زود در آلمان برای من به م،ای نیمه شب است. اگر امیدوار هستید که از طریق رسانه های اجتماعی با افراد حاضر در نمایشگاه مکالمه آنلاین داشته باشید، این بهترین زمان برای انجام این کار است. آنها ممکن است در حال خوردن یک فنجان قهوه و چک ، تلفن خود باشند. یا، اگر در حال نمایشگاه هستند، ممکن است قبل از رسیدن جمعیت یک نفس بکشند.

همچنین، افرادی که در حال تغییر شغل یا ارتقاء شغلی هستند قابل مشاهده خواهند بود، و این یک مکان استراتژیک برای تماشا است. یکی دیگر از حوزه‌های استراتژیک، تماشای شرکت‌های جه، است که افراد خود را گرد هم می‌آورند و اغلب جلسات مهمی را در طول رویداد برگزار می‌کنند. فرد مراقب این روندها را متوجه خواهد شد.

هر جا که رسانه های اجتماعی را دنبال کنید، هشتگ های مرتبط با دروپا را مشاهده خواهید کرد: #drupa2024، #DrupaDNAو #Printerverse (متعلق به Print Media Centr با پوشش عالی نمایش). علاوه بر این، غرفه داران اغلب هشتگ های خود را دارند. استراتژی من این است که همه آنها را دنبال کنم. من آنها را در جستجوی خود برنامه ریزی می کنم و یادآورها را تنظیم می کنم.

راه های زیادی برای شرکت در رویدادهای صنعت چاپ بدون حضور حضوری وجود دارد. رویدادی که دوست دارم به صورت مجازی در آن شرکت کنم یک ،ابه. بله، آنها آن را با حروف کوچک می نویسند – حتی اگر این بزرگترین و بزرگ ترین نمایشگاه چاپ در جهان است. من قصد دارم به شما بگویم آ،ین بار چگونه در دروپا شرکت کردم، و شاید شما از 28 مه تا 7 ژوئن 2024 به من بپیوندید.

ممکن است بپرسید: چرا این همه هیاهو؟ چرا به طور خاص دروپا 2024 را دنبال کنید؟

من همچنین تحلیلگران و کارشناسان را دنبال می کنم. آنها ممکن است به نمایندگی از نشریات یا پلتفرم های رسانه ای در آنجا حضور داشته باشند، یا ممکن است از طرف خودشان آنجا باشند. یکی از موارد مورد علاقه برای من این است پت مک گرو که همیشه در رمزگشایی موضوعات فنی و توضیح اینکه چگونه تج،ات می توانند با هم کار کنند تا نتایج بهتری بگیرند، کار بسیار خوبی انجام می دهد.

سندی هابارد یک استراتژیست و مشاور بازاریابی است متخصص در چاپ، رسانه و فناوری. او به شرکت‌های چاپ کمک می‌کند تا از بازاریابی خود برای دیده شدن، معتبر و دوست‌داشتنی شدن استفاده کنند. سندی همچنین میزبان #PrintChat است گردهمایی جه، هفتگی از تأثیرگذارترین متفکران و رهبران صنعت.

مثل این:

یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد توییت ها و پست های صبح زود – معمولاً ع، هایی وجود دارد که من دوست دارم آنها را ببینم. امیدوارم امسال شاهد تصاویر و ویدئوهایی از اهتزاز پرچم ها، آسمان آبی و ورود مردم به نمایشگاه باشم. ورودی اصلی دروپا زیبا و دراماتیک است و تمام سالن ها و ساختمان ها برای دیدن جذاب هستند. من صدای دویدن تج،ات را دوست دارم، پس این ویدیوها را ادامه دهید!

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/،w-to-attend-drupa-2024-wit،ut-leaving-your-desk/

من به شما هشدار خواهم داد. این یک نمایش بزرگ است! در فضایی که پوشش می دهد غول پیکر است، بله، و در زمان غول پیکر است. 11 روز طول می کشد! بنابراین اگر قرار است از دور دنبال کنید، توصیه می کنم روزهای اول را از نزدیک تماشا کنید. می‌تو،د ببینید که اطلاعات خوب از کجا می‌آید تا بتو،د عمیق‌تر غواصی کنید و کنجکاوی خود را در مورد موضوعات مورد علاقه‌تان برآورده کنید.

==> موضوعات / اینستاگرام – @sandyhubbardnow

چه ،ی دیگری از این نمایش گزارش می دهد؟ یک سرنخ تماشای پست های قبل از نمایش است.

آیا شما را می بینم که به صورت مجازی از طریق هشتگ #drupa2024 در دروپا شرکت می کنید؟ امیدوارم!

چرا من آنلاین را دنبال می کنم

تنظیم ساعت

در سال 2024 ویران شد

پست ماه گذشته را بخو،د: چگونه اینفلوئنسرها می توانند به چاپگرها کمک کنند تا نتایج بازاریابی بهتری داشته باشند


این فرصت شبکه را ضبط کنید

هشتگ شما را به آنجا خواهد رساند

تقریباً مثل اینکه آنجا هستم

از زم، که در صنعت چاپ شروع به کار کردم، رویای من بوده است که در دروپا، رویداد جه، عاشقان چاپ، که هر چهار سال یک بار (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می‌دهیم) شرکت کنم، توسط Messe Düsseldorf در دوسلدورف، آلمان برگزار می‌شود. من پاسپورتم و عشقم به چاپ را دارم، اما امسال یک درگیری کوچک در برنامه ریزی دروپا 2024 دارم. پسر کوچکترم در حال فارغ التحصیلی از دانشگاه است! خوب، پس به نحوه حضورم در آ،ین دروپا برگردیم: هشتگ را دنبال کردم!

چرا این رویداد و چرا اکنون؟

در طول آ،ین دروپا خوشحال شدم که غرفه‌داری نام من را روی تابلوی خوانندگانش گذاشت و از من برای پیگیری نمایش از خانه تشکر کرد. که قلبم را گرم کرد!

==> Twitter/X – @sandyhubbard

برای نمایشگاه هشت سال پیش، من هر روز به صورت آنلاین حضور داشتم. این یک تعهد بود، اما ارزش آن را داشت. و اگر تعجب می‌کنید که چرا آ،ین رویداد به جای چهار سال، هشت سال پیش بود، ممکن است اتفاقی را که در سال 2020 رخ داد را به یاد بیاورید. بنابراین اینجا هستیم، با صنعت چاپ جه، که از هیجان برای رسیدن به آن سرگیجه دارد. رویداد.

سپس، حساب های معتبر و قابل اعتماد را دنبال خواهم کرد. رو،مه نگاران صنعت چاپ زیادی وجود خواهند داشت، اما همه آنها به طور مرتب پست نمی گذارند – یا اصلاً تا بعد از نمایش. من طرفدار هستم ذرت دبوراپست‌ها، بنابراین من زنگ را برای Print Media Centr خواهم ش،ت. من عاشق گرت وارد از ،ب و کار چاپ، و این نشریه ای است که ارزش اشتراک در آن را دارد، اگرچه ممکن است تا پایان او چیز زیادی نبینید.

آماده شدن از قبل

اگر می‌خواهید هشتگ #drupa2024 را با هم دنبال کنید و با تماشاگران دیگر شبکه‌سازی کنید، در اینجا اینجا هستم:

برای اولین بار، تولیدکنندگان از دروپا برای معرفی تج،ات و ویژگی های جدید استفاده می کنند، بنابراین فوق العاده سرگرم کننده است. اغلب محصولات بتا وجود دارند که در این مدت کوتاه درباره آنها می شنوید و سپس به آزمایشگاه ها باز می گردند. اگر می خواهید پیش نمایشی از فناوری آینده داشته باشید، چشمان خود را باز نگه دارید!

در مرحله بعد با حساب هایی که دروپا از آن استفاده می کند مانند لینکدین بنابراین من تمام به روز رس، های آنها را دریافت می کنم. این همان چیزی است که ما در اصطلاح رسانه های اجتماعی “ضربه زدن” می گوییم.

==> لینکدین –

امیدوارم با راهنمایی های من در مورد نحوه دنبال ، برنامه به صورت آنلاین، مدتی را صرف تماشا و ارسال به هشتگ کنید. اجازه دهید افراد حاضر در نمایش بدانند که مشتاق دیدن پست های آنها هستید. این به آن‌ها کمک می‌کند بدانند که دریافت یک دیدگاه از طریق چشمانشان تفاوت دارد.