چاپگر سه بعدی XERION اکنون در NSWC Carderock قابل استفاده است – 3DPrint.com

XERION BERLIN LABORATORIES GmbH، یک تولید کننده تج،ات اصلی آلم، (OEM) سخت افزار ساخت افزودنی ف،ی (AM)، یک دستگاه Fusion Factory XS را به و، دفاع (DoD) فروخته است که اکنون در بخش کاردراک مرکز جنگ سطحی نیروی دریایی (NSWC- CD)، در بتسدا غربی، مریلند. نیروی دریایی ایالات متحده، فیوژن Factory XS را به مبلغ 300000 دلار، به منظور تقویت دفتر معاونت تحقیقات و مهندسی وزیر دفاع (OUSD(RE)) ،یداری کرد. برنامه تست مقایسه ای خارجی (FCT)..

از نظر طراحی، این امر به تنهایی بر ارتش ایالات متحده تأثیر نمی گذارد، بلکه کاملاً برع،، برای هماهنگ ، و ساده ، ماهیت فعالیت های تولیدی در کل چشم انداز تولیدی هر کشور در بخش و، دفاع عمل می کند. اگر این مساوی با افزایش قابل توجه سرعت فعالیت در تمام حوزه‌های فناوری نباشد، بسیار عجیب است که و، دفاع تلاش زیادی برای رسیدن به بلوغ انجام داده است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

XERION's Fusion Factory XS یک سیستم مدل‌سازی رسوب ذوب شده (FDM) برای ف، و سرامیک است که شامل تج،ات پس از پردازش این شرکت و همچنین یک چی، برای سیستم لیزری چاپگر است. XS فشرده‌ترین چاپگر XERION برای مصارف صنعتی است که به آن پتانسیل خاصی برای استقرار رو به جلو می‌دهد.

مار، اورتلوف، مدیر عامل XERION در یک بی،ه مطبوعاتی در مورد نصب موفقیت‌آمیز گفت: «و، دفاع ایالات متحده در تلاش است تا به سرعت فناوری‌های تولیدی پیشرفته را برای ایجاد زنجیره‌های تأمین دفاع مستقل که انعطاف‌پذیر، رقابتی و پایدار باشد، اتخاذ کند. Fusion Factory XS ما به تنهایی به ،وان یک سیستم AM مبتنی بر سینتر می ایستد که قادر به کار در یک پایگاه دریایی اعزامی (ESB) است، چیزی که برای [US Marine Corp]، ارتش ایالات متحده و نیروی دریایی ایالات متحده. تصمیم نیروی دریایی ایالات متحده برای نصب سیستم XERION XS در تأسیسات خود نشان دهنده اعتماد آنها به فناوری ساخت پیشرفته XERION و توانایی آن در پشتیب، از پایگاه صنعتی نیروی دریایی ایالات متحده است.

تصویر از XERION

در امتداد این خطوط، ناظران صنعت AM احتمالاً پتانسیل تأثیرات انباشته بررسی فن آوری های AM توسط ارتش ایالات متحده را نادیده می گیرند که منجر به یک نقطه اوج شود. همانطور که بارها توضیح داده‌ام، سال‌ها طول کشیده است تا و، دفاع بتواند مرتبط‌ترین فناوری‌های تولید دیجیتال را در سطوح TRL لازم برای استقرار گسترده ایجاد کند، اما اکنون که چنین شده است، می‌تو،م انتظار اثربخشی آن دهه را داشته باشیم. فرآیندی که زودتر به ،وان یک شتاب دهنده عمل کند.

به گفته دفتر تحقیقات دریایی (ONR)، برنامه FCT، که در سال 1980 تأسیس شد، «برای آزمایش اقلام و فناوری‌های متحدان خارجی ما که دارای سطح آمادگی فناوری بالا (TRL) هستند، وجود دارد تا نیازهای دفاعی معتبر را به سرعت و از نظر اقتصادی برآورده کنند. ” سطوح TRL در سراسر ،ت فدرال ایالات متحده برای سنجش بلوغ سیستم های تکنولوژیکی مورد استفاده توسط سازمان های ،تی استفاده می شود.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309539/xerion-3d-printer-now-operational-at-nswc-carderock/

این پروژه خاص FCT شامل مرکز تسلیحات فرماندهی توسعه قابلیت‌های رزمی فرماندهی آینده ارتش ایالات متحده (AFC-DEVCOM AC) علاوه بر نیروی دریایی و تفنگداران دریایی ایالات متحده است و لایه دیگری از امکان را برای استقرار و، دفاع از Fusion Factory XS اضافه می‌کند. علاوه بر این، با توجه به ارتباط با برنامه FCT و تمرکز فزاینده ایالات متحده بر ادغام پایگاه صنعتی دفاعی ایالات متحده با پایگاه های صنعتی دفاعی متحدان ایالات متحده، این فروش می تواند درها را برای XERION برای ورود به کل بازار ناتو برای سخت افزارهای پیشرفته تولید باز کند.