چاپگر سه بعدی دستی و مبتنی بر تراشه در پروژه تحت حمایت DARPA نشان داده شد – 3DPrint.com

نمونه اولیه دستگاه، که “بر روی یک چهارم ایالات متحده قرار می گیرد”، بدون کار در بخش مهندسی برق و علوم کامپیوتر MIT (EECS) ظاهر می شود و شامل آنتن های نوری در مقیاس میکرو می شود. سپس تیم EECS تلاش‌های خود را با کار جدیدی که محققان UT روی رزین‌هایی که با سرعت‌های بالا با استفاده از طول‌موج‌های نوری پخت می‌شدند، ،یب ،د.

در مرحله بعد، این تیم قصد دارد از یافته های خود برای ساخت تراشه ای استفاده کند که قادر به چاپ سه بعدی حجمی مبتنی بر هولوگرام باشد. این کار باید به جلب توجه آژانس‌های ،تی مانند دارپا ادامه دهد، که در ماه مارس برنامه تولید افزودنی سیستم‌های میکروالکترونیکی (AMME) را اعلام کرد، ت، برای ایجاد پرینت سه بعدی در مقیاس 500 نانومتری معمولی و سریع.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310379/handheld-chip-based-3d-printer-demonstrated-in-darpa-funded-project/

این مفهوم از “ادغام دو فناوری در یک ایده کاملاً جدید” در مورد آنچه که در مورد رونق تحقیق و توسعه تولید در افق در دهه آینده بسیار هیجان انگیز است، ضربه می زند. هیچ یک از حوزه های تکنولوژیکی انحصار نوآوری را نخواهد داشت.

در مطالعه ای که توسط سازمان هایی از جمله بنیاد ملی علوم (NSF) و آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (دارپا)، محققان در موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT) و دانشگاه تگزاس در آستین یک دستگاه اثبات مفهومی ساخته اند که ادعا می کنند “اولین چاپگر سه بعدی مبتنی بر تراشه” است. تیم تحقیقاتی نتایج این مطالعه را در یک مقاله، “چاپگر سه بعدی مبتنی بر تراشه با قابلیت سیلی، فوتونیک”، که در علوم و کاربردهای نور طبیعت.

نکته، در عوض، کاملاً برع، است: ،، که در دنیای تحقیقات محض هستند، می‌خواهند پتانسیل را برای آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بسنجند، وقتی دستاوردهای هر بخش از کل چشم‌انداز چند دهه اخیر نوآوری در تولید ،یب شود. اگر AM جزء مهمی از این طرح است، به این دلیل است که آزادی طراحی و تطبیق پذیری ورودی مواد در چنین طیف متنوعی از مناطق مختلف با فناوری پیشرفته همپوش، دارند.

در یک با بی،ه مطبوعاتی در مورد پروژه چاپگر سه بعدی دستی مبتنی بر تراشه، نویسنده ارشد مقاله، پروفسور EECS، Jelena Notaros، گفت: “این سیستم به طور کامل در حال بازنگری کامل در مورد چیستی چاپگر سه بعدی است. این دیگر جعبه بزرگی نیست که روی نیمکتی در آزمایشگاه بنشیند و اشیاء ایجاد کند، بلکه چیزی است که دستی و قابل حمل است. فکر ، در مورد برنامه‌های کاربردی جدیدی که می‌توانند از این کار بیرون بیایند و اینکه چگونه زمینه چاپ سه‌بعدی می‌تواند تغییر کند، هیجان‌انگیز است.»

در کنار توانایی آن در تولید “و،ل های زیر میلی متری در عرض چند ث،ه”، جالب ترین جنبه دستگاه استفاده از فرمان غیر مک،کی آن است. به جای استفاده از آینه ها برای هدف گیری جهت منبع نور، این چاپگر سه بعدی کوچک به یک لیزر بدون تراشه برای هدایت آنتن های نوری با سیگنال های الکتریکی متکی است.

نویسنده اصلی مقاله، دانشجوی فارغ التحصیل EECS، سابرینا کورستی، توضیح داد: «با رزین‌های قابل درمان، بسیار سخت است که آنها را در طول موج‌های فروسرخ تا انتها درمان کنیم، جایی که جریان‌های آرایه فاز نوری یکپارچه در گذشته کار می‌،د. برای لیدار در اینجا، با استفاده از رزین های قابل درمان با نور مرئی و تراشه های ساطع کننده نور مرئی برای ایجاد این چاپگر سه بعدی مبتنی بر تراشه، در میانه بین فتوشیمی استاندارد و فوتونیک سیلی، قرار داریم. شما این ادغام دو فناوری را در یک ایده کاملاً جدید دارید.”

تصویر با حسن نیت از علم و برنامه های کاربردی نور طبیعت

تصویر برجسته توسط MIT

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

تصویر با حسن نیت از علم و برنامه های کاربردی نور طبیعت