پیش بینی های سال جدید: کن هانولک، EFI (2022)

برای مشتریان ما، یافتن مواد برای چاپ تابلوهای گرافیکی و نمایشگر یکی از دشوارترین چالش‌های زنجیره تامین بود که با آن مواجه بودند. در برخی موارد، زم، که مواد وارد می‌شدند، کمتر از کامل بودند. اما رد ، مواد با کمبود و زمان طول، دیگر گزینه ای نیست. علاوه بر ارتباط مشتریان با تامین کنندگان رسانه های صنعت کلیدی برای بحث در مورد منابع، حجم سفارشات، مدیریت سطوح موجودی و مواد جایگزین، EFI همچنین به مسئله چاپ روی آن مواد ناقص پرداخت. به ،وان مثال، چاپگرهای سری Vutek ما دارای یک سیستم مدیریت رسانه جدید است که شامل یک میز خلاء جدید با نگهداشتن بیشتر، راهنماهای لبه مواد جدید و غلتک های رسانه است.

به نظر شما روندهای اصلی و تحولات کلیدی صنعت در سال 2022 چه بود؟
امسال یک سال شتاب و بهبود در چاپ دیجیتال، به ویژه در گرافیک نمایشگر بوده است. بازگشت رویدادهای سرگرمی و ورزشی زنده، کنفرانس ها و نمایشگاه ها تأثیر مستقیمی بر بازار گرافیک نمایشگر داشت. این تجدید حیات – و پیشرفت مستمری که در بازارهای صنعتی مانند نساجی و راه راه به سمت جوهر افشان می بینیم – این زمان را به زمان هیجان انگیزی برای چاپ دیجیتال تبدیل می کند.

انتظار دارید روندهای اصلی، تحولات کلیدی صنعت و بزرگترین فرصت ها برای چاپگرها در سال 2023 چیست؟
سطوح جدید اتوماسیون، سرعت و کارایی، برخی از مشتریان را به بازتعریف فرصت های بازار و هدایت ،ب و کار جدید سوق می دهد. این به ویژه در کارهای با حجم بالا بسیار مهم است و ما مجموعه ای در سطح جه، از راه حل های با سرعت فوق العاده بالا ساخته ایم.

و با افزایش هزینه های همه چیز، EFI به نوآوری فناوری ادامه می دهد که هزینه کلی تولید چاپ را کاهش می دهد – همه چیز از LED صرفه جویی در انرژی، اتوماسیون و کارایی گردش کار گرفته تا هوشمندی تولید – بنابراین مشتریان ما می توانند سودآورتر باشند.

و به طور کلی، با راه‌حل‌هایی در اتوماسیون، نرم‌افزار ابری و هوش مصنوعی، حرکت مهمی به سوی کارایی بیشتر در چاپ وجود دارد. همه آنها محرک‌هایی برای نوآوری‌هایی هستند که در جدیدترین چاپگرها و محصولات Fiery ما ارائه می‌شوند، زیرا ما سناریوهای دنیای واقعی را در این می‌بینیم که چگونه آن فناوری‌ها می‌توانند مشتریان ما را حتی در یک بازار بسیار رقابتی سودآورتر کنند.

همه این رشد بخشی از یک روند مداوم در تبدیل آنالوگ به دیجیتال است. این یک تمرکز کلیدی برای موفقیت آینده مشتریان ما است. اما روندهای کلیدی دیگری نیز وجود دارد که این صنعت را شکل می دهد. به ،وان مثال، پایداری یک معیار مهم ،ید برای مشتری، است که به تج،ات جدید نگاه می کنند. هفته چاپ اخیراً آنچه را که به نظر می رسد یک ابتکار حیاتی برای اجرای خدمات انعطاف پذیری تقاضا برای مدیریت بهتر مصرف انرژی و حفظ شبکه برق ،ستان است، پوشش داد. ،ب و کارهای چاپی باید در نحوه استفاده از انرژی تجدید نظر کنند و همانطور که پوشش شما اشاره می کند، انرژی مورد استفاده در خشک ، یکی از چالش هایی است که آنها با آن روبرو هستند. این چیزی است که با توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی که در مقایسه با لات، و پخت جوهر افشان سنتی UV به ارمغان می آورد، پخت LED UV را بیش از همیشه مهم می کند.

اگر می‌خواهید نگاهی به آینده داشته باشید، به مکان‌هایی مانند Delta Group در بریت،ا نگاه کنید، که یکی از معدود شرکت‌هایی در جهان است که دارای یک دستگاه پرس تک پاس مخصوص نمایش علائم گرافیکی است. دلتا اولین شرکتی در اروپا است که پرس LED Nozomi 18000+ را برای گرافیک نمایشگر نصب کرده است، و آنها کار خود را با سرعت های 1000 برد در ساعت و بالاتر از آن انجام می دهند. دلتا آن را در کنار دومین پرس تک پاس از ما، Nozomi C18000 Plus برای تخته موجدار، اجرا می کند، و آنها با استفاده از دو دستگاه تک پاس که کیفیت بالایی را در حجمی که از بقیه پیشی می گیرد، بهره وری بالاتری را در فضای نمایش به دست می آورند. . این دو دستگاه ظرفیت بسیاری از پرس های کوچکتر را دارند. شرکت‌های بیشتری در بازار راه‌هایی برای متحول ، ،ب‌وکار خود با راه‌حل‌های سرعت فوق‌العاده ما خواهند دید، وسیله‌ای برای ارائه کیفیت بالا با نیروی کار کمتر، زمان تحویل سریع‌تر و تطبیق پذیری فوق‌العاده.


معاون بازاریابی جه، EFI، کن هانولک، انتظار دارد که برخی از مشتریان به لطف سطوح جدید اتوماسیون، سرعت و کارایی، فرصت‌های بازار خود را دوباره تعریف کنند و ،ب‌وکار جدیدی را در سال 2023 هدایت کنند.

از نظر فرصت‌های رشد، پس از کاهش قابل‌توجه در طول همه‌گیری، تقاضای Soft Signage به میزان زیادی بازمی‌گردد. چاپگر تصعید رنگ جدید Vutek FabriVU 340i+ EFI اکنون قابلیت‌های بیشتر و تثبیت خطی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد چاپ را مستقیماً به پارچه هدایت کنید و درون خطی را در یک مرحله تصعید کنید. بنابراین، برای ورود به این بازار پررونق با برنامه های کاربردی کلیدی برای نمایشگاه ها، رویدادها و گرافیک نمایشگاهی و همچنین ،ده فروشی POP، نیازی به سرمایه گذاری در دستگاه پرس حرارتی ندارید.

و این تنها یک جنبه از پایدارتر ، چاپ است. توجه به قابلیت بازیافت مواد چاپ شده دیجیتالی و سازگاری با رسانه های بازیافتی و ادامه حذف منابع ضایعات اهمیت فزاینده ای دارد. راه‌حل‌های چاپ دیجیتال به‌گونه‌ای پیشرفت می‌کنند که به ،وان مثال می‌تواند ضایعات رسانه‌ای را تا حد زیادی کاهش دهد. برای مثال، نرم‌افزار Fiery Prep-it برنده جوایز ما با ارائه تودرتوهای با شکل واقعی بهتر در مقایسه با سایر محصولات موجود در صنعت، حداقل 10% صرفه‌جویی در رسانه را به مشتریان می‌دهد.

روابط شما با مشتریان و انتظارات آنها از شما به ،وان یک تامین کننده در 12 ماه گذشته چگونه تغییر کرده است؟
مشتریان ما از ما می خواهند که به نوآوری و حل چالش های پیش روی آنها ادامه دهیم. ماهیت چالش‌هایی که مشتریان ما با آن‌ها روبرو هستند در طول زمان تغییر می‌کند، اما توانایی ما برای تمرکز کامل روی مشتری تغییر نمی‌کند. ما دائماً در حال نوآوری چیزهایی هستیم که مشتریانمان می گویند که بیشتر به آنها نیاز دارند. هر ارائه‌دهنده فناوری چاپ خوب باید بتواند موقعیتی را به ،وان یک شریک رشد برای مشتریان خود بگیرد، و من فکر می‌کنم این کاری است که EFI انجام داده است و به انجام آن بسیار خوب ادامه خواهد داد.

چالش‌های متعدد اقتصادی، سیاسی و زنجیره تامین که در سال 2022 بر شما و مشتریانتان تسلط داشته است، چگونه بر شما و مشتریانتان تأثیر گذاشته است و چگونه باید واکنش نشان دهید؟
منابع EFI برای حل خلاقانه مسائل زنجیره تامین و تامین اجزای حیاتی برای افزایش تولید و پاسخگویی به تقاضای رو به رشد اختصاص داده شده است. و ما قابلیت‌های تولید را گسترش دادیم، از جمله آن‌هایی که در تأسیسات جوهر UK ما وجود داشت تا با آنها در ایالات متحده مطابقت داشته باشد، و توانایی خود را برای عرضه جوهر به بریت،ا و بازارهای اروپایی بزرگ‌تر بهبود بخشید.

توجه: این پیش‌بینی از یک مقاله ویژه بریفینگ در شماره جدید پرینت‌ویک گرفته شده است که شامل بینش‌هایی از تامین‌کنندگان صنعت می‌شود، بنابراین از الگوی سؤالی مشابه سایر پیش‌بینی‌ها پیروی نمی‌کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/new-year-predictions-ken-hanulec-efi-2022