پنج نشانه اینکه شما یک معتاد چاپ هستید


جوهر cmyk در قوطی ها شما یک مرکز رسانه چاپی معتاد چاپی هستید

آیا همه جا چاپ می بینید؟ آیا برای رسیدن ماشین چاپ یا تج،ات تکمیلی جدید به چاپخانه شما روز شماری می کنید؟ آیا می د،د آسمان چه رنگی است؟ آیا برای تعطیلات پیرامون رویدادهای صنعت چاپ برنامه ریزی می کنید یا آن ها را به کار می گیرید؟ آیا به بازاریابی دیجیتال نگاه می کنید و به 10 روشی که بازاریابی چاپی می تواند از این کمپین حمایت کند، می اندیشید؟ آیا به چاپ در حمام فکر می کنید؟

اگر پاسخ شما به هر یک از موارد بالا مثبت است، ممکن است یک معتاد چاپی باشید!

برخلاف سایر اعتیادها که ممکن است نیاز به مداخلات و مراقبت های پزشکی داشته باشند، ایستادن و اعلام اینکه خود را یک معتاد چاپی می د،د می تواند برای مشتریان چاپی شما رهایی بخش و پاداش دهنده باشد.

در اینجا 5 نشانه وجود دارد و اینکه چگونه می تو،د اشتیاق خود را به سود تبدیل کنید.

5. شما کمتر از سه خط کش در اختیار دارید. اگر هر یک از آن‌ها ع،‌ها را اندازه‌گیری می‌کنند، توسط Schaedler ساخته شده‌اند، یا از اولین کار شما هستند، امتیازهای معتاد چاپ جایزه دریافت کنید.

دو بار اندازه بگیرید، یک بار برش دهید. اکنون آن را برای ارتباطات مشتری اعمال کنید. آیا افراد من، پیام من، را در زمان من، دریافت می کنند؟ اگر نه، خط کش را خارج کنید و لیست مشتریان خود را دوباره ت،یم کنید. بسیاری از مشتریان چاپ از سال 2020 شرکت‌های خود را تغییر داده‌اند و نقش‌ها و مسئولیت‌های جدیدی دارند که برخی از آنها به بودجه‌های جدید دسترسی دارند. دوباره بازدید کنید.

4. شما همه چیز چاپ شده را بررسی می کنید تا انواع پرس ها، فرآیندها و جوهرهای مورد استفاده را رمزگشایی کنید. اگر به طور تصادفی این اطلاعات را با افراد غریبه در خواربارفروشی به اشتراک بگذارید، امتیازهای معتاد چاپ جایزه بگیرید.

کنجکاوی مسری است و می تواند سرگرم کننده باشد. در نظر بگیرید که یک کیت نمونه از قابلیت های خود را برای مشتریان خود در مواد چاپی بفرستید و مسابقه ای داشته باشید که در آن برنده بیشترین تعداد را در هر قطعه به درستی شناسایی کرده باشد. جایزه را برای مشتریان سرگرم کننده و برای خود پاداش دهید. شاید بتو،د آنها را برای یک تور VIP از چاپخانه خود دعوت کنید و اقلام چاپ شده شخصی را از ع، ها یا فایل هایی که قبل از بازدید ارسال می کنند به آنها بدهید. از «کارت هدیه» و هر چیز دیگری که می‌تواند برای برخی از ،یداران شرکت‌ها و آژانس‌ها مشکل‌ساز باشد، اجتناب کنید. از آنها بپرسید که آیا مطمئن نیستید چه چیزی از مرز عبور می کند – آنها می دانند! در صورت نیاز تنظیم کنید.

چاپ ،نه HERStory ماه نشان‌واره دختر، که چاپ می‌کنند

3. شما یک پرینت یاب هستید! و هنگامی که این کار را انجام می دهید، چشمان خود را می بندید و از بوی آن لذت می برید! اگر این کار را در ملاء عام انجام دهید، امتیازهای معتاد را چاپ کنید، اگر ،ی از شما بپرسد که دارید چه کار می کنید، و شما حتی متوجه انجام آن کار نشوید، امتیاز پاداش.

Print LOVE همچنین می تواند مسری باشد! چیزهای جالبی را که می بینید به مشتریان بفرستید و نحوه استفاده از آنها را برای کمک به دستیابی به اه، بازاریابی چاپی و ارتباطات به اشتراک بگذارید. شما همچنین می تو،د نمونه های آرم، ارسال کنید. من در هر آژانسی که در آن کار می‌کردم یک «رویاهای چاپی» داشتم فقط منتظر بودم تا مشتری من، یا خلاصه خلاقانه بیاید و آنها را به واقعیت تبدیل کند. شما می خواهید اولین چاپخانه ای باشید که من هنگام شروع بحث با آن تماس می گیرم. ممکن است ،یداران همچنان نیاز به پیشنهاد سه برابری برای پروژه داشته باشند، اما اگر همه چیز برابر باشد، معمولاً به منبع الهام‌بخش چاپی پاداش می‌دهند – می‌دانم که انجام دادم.

2. از انگشتان خود به ،وان وزن سنج کاغذ استفاده می کنید. اگر بتو،د سطح خاصی را بر روی کاغذ روکش شده نیز تشخیص دهید، امتیازهای معتاد چاپ را دریافت کنید.

مشکلات زنجیره تامین مطمئناً مشتریان بیشتری را در مورد “کاغذ آنها” و دریافت گزینه های قابل مقایسه برای رعایت استانداردهای برند انعطاف پذیرتر کرده است. در سال جاری برای به اشتراک گذاشتن امکانات کاغذی با مشتریان خود زمان بگذارید. تاجران و نمایندگان کارخانه های کاغذ را به چاپخانه خود دعوت کنید و یک مهم، نمونه کاغذی با مشتریان و مشتریان احتمالی داشته باشید. با افراد کاغذی وبلاگ و محتوای ویدیویی تولید کنید و از آن برای الهام بخشیدن به پروژه ها و خلاقیت استفاده کنید. برای رسانه های اجتماعی خود مجدداً استفاده کنید و یک کمپین بازاریابی تضمین شده برای ایجاد بازگشت سرمایه در سطوح مختلف دارید. امتیاز اضافی: به اشتراک بگذارید ،مت های ProjectPea،.TV از دومتر و نینا!

و علامت شماره 1 که شما یک معتاد چاپی هستید…

تو هنوز اینجایی!

برای بسیاری از علاقه مندان به چاپ که به دنبال ،ب امتیازهای بزرگ در این 3 سال گذشته هستند، سخت بوده است. آنها آن را به حرکت ادامه دادند، هر کاری که از دستشان بر می آمد انجام دادند تا پرس ها در حال چرخش باشند و کاری ،د که به اینجا برسد. تبریک به همه شما! اما کار انجام نشده است.

برای حفظ خنکی چاپ و جریان اطلاعات موضوعی در بین مشتریان چاپ، باید سهم خود را انجام دهید و در وبینارهای صنعتی، دموها، رویدادها و گروه های کاربری شرکت کنید. در مطالعات صنعت شرکت کنید، به بسیاری از سازمان ها بپیوندید و به خیر بزرگتر کمک کنید.

برای درک نحوه استفاده، سوء استفاده یا عدم استفاده از چاپ توسط سایر صنایع، از شما خواهش می کنم در رویدادهای خارج از چاپ – اما مرتبط با آن شرکت کنید. برنامه ریزان جلسات و رویدادها رویدادهایی دارند، بازاریابان دیجیتال رویدادهایی دارند، و انجمن های مختلف رویدادهایی دارند. این نمونه‌های میوه‌ای کم‌ارزش هستند.

من در ژانویه به همراه دیوید دراکر و نوئل توچی، در مجموعه پاد،ت «ساخت آن با چاپ» در «دیوید دراکر» و «نوئل توچی» در «دنیای کتاب دیجیتال» در نیویورک شرکت کردم و ارائه کردم. ناشران دیجیتالی کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌های صوتی و پاد،ت‌ها متوجه نبودند که چاپ را در برنامه‌های فروش و بازاریابی خود از دست داده‌اند یا اینکه چگونه می‌توانند عمر عرضه‌هایشان را با محصولات چاپی کل،یونی و/یا انحصاری افزایش دهند. الان انجام می دهند.

به پاد،ت خلاصه کتاب دنیای دیجیتال ما گوش دهید

در حالی که بسیاری از رویدادها و گردهمایی های صنعتی قبل از 28 می 2024 وجود دارد، دروپا را روی رادار خود قرار دهید و هر کاری که می تو،د انجام دهید تا از 28 می تا 7 ژوئن به دوسلدورف برسید تا راه اندازی مجدد رسمی بزرگترین رویداد چاپ جهان و گردهمایی همکاران بین المللی، کارشناسان، تج،ات، فناوری و شرکت های نوپا که به تعریف آینده تجارت چاپ و چاپ کمک می کند. .

وسواس چاپ یکی از عادت هایی است که نمی خواهید آن را ، کنید. یک فریاد به تمام معتادان چاپی که در مدار چاپگر می چرخند!

چاپ طول، و موفق!

##

پست ویژه دبورا را ببینید: م،فست CMYK 2023: مختل ،، افشا ،، بهتر انجام دهید

9 اپیزود OF PROJECT PEACOCK: تولیدات چاپی در PROJECTPEACOCK.TV در حال پخش استاینجا را تماشا کنید!

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse، منابع چاپی و منابعی را برای متخصصان چاپ و بازاریابی فراهم می کند. ProjectPea،.TVو مجموعه‌ای از ابتکارات اجتماعی از جمله دختر، که چاپ می‌کنند، Elvate Print، #PrintChat، #PrintLife و روز بین‌المللی چاپ.

دبورا همچنین به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به ،وان یک آژانس، برند و ،یدار چاپ شرکتی که تعداد زیادی از چاپگرها و ارائه دهندگان خدمات را ارزیابی، استخدام و با آنها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

ارتباط با دبورا: توییتر / فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوب / پینترست / گروه حرفه ای تولید چاپ / [email protected]

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

Project Pea، TV Print Media Centr

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/five-signs-you-are-a-print-،-2023-edition/