پرینت سه بعدی ساخت و ساز به سرعت با پروژه های جدید در اروپا و اقیانوسیه ادامه می یابد – 3DPrint.com

شرکت Aussie AC Luyten 3D اولین ساختمان دو طبقه چاپ شده سه بعدی در نیمکره ج،ی را ساخته است. Luyten 3D با استفاده از بزرگترین چاپگر سه بعدی مجهز به هوش مصنوعی سیار جهان، Platypus X12، یک آپارتمان دو طبقه را تنها در 32 ساعت چاپ کرد. این ساختمان که شامل دو اتاق خواب، آشپزخانه، حمام و فضای نشیمن است، در یک جلسه مستمر تنها توسط دو نفر از کارکنان ساخته شد.

نمایشگاه، به سفارش Kobelt AG، زیبایی شناسی مدرن را با طراحی کاربردی ،یب می کند و ،اصر چوب و فولاد را در کنار بتن چاپی ،یب می کند. در داخل، فضا به مناطق مختلف عملکردی از جمله مناطق ملاقات، گوشه کودکان و آشپزخانه قهوه ت،یم شده است. کوین بولن، مدیر پروژه در Holcim سوئیس، نسبت به کاربردهای آینده این فناوری ابراز خوش بینی کرد و آموخته های حاصل از این پروژه را برای بهبود گردش کار در تلاش های بعدی ضروری دانست.

Henrik Lund-Nielsen، بنیانگذار و مدیر کل COBOD، در مورد این پروژه گفت: «ما به Holcim برای توسعه بتن واقعی قابل چاپ سه بعدی جدید تبریک می گوییم. مدت زیادی است که ما از چاپ با بتن واقعی و نه ملات حمایت می کنیم، زیرا چاپ با ملات منجر به استفاده بیشتر از سیمان، انتشار CO2 و هزینه بیشتر می شود. ما باید ردپای CO2 در بخش ساخت و ساز را کاهش دهیم و این را می تو،م با طراحی کارآمد مواد پرینت سه بعدی با بتن واقعی و نه ملات به دست آوریم.

اسکیت پارک مقصد کوه Maunganui دارای ،اصر پرینت سه بعدی است

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310026/construction-3d-printing-continues-apace-with-new-projects-in-europe-and-oceania/با توجه به نوپا بودن بخش AC، “اولین ها” و “بزرگ ترین” های جهان به سرعت ادامه خواهند داد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

این تصویر و مقاله مربوط به شورای شهر تاورانگا است.

سرمایه گذار COBOD Holcim، با همکاری یکی دیگر از سرمایه گذاران COBOD، PERI Group، اولین ساختمان پرینت سه بعدی در محل کشور را با موفقیت به پایان رساند. نمایشگاه 150 متر مربعی واقع در سنت گالن، دارای دیوارهای منحنی به ارتفاع 6.2 متر است که با استفاده از 60 مترمربع مخلوط بتن جدید ساخته شده است. این مخلوط که توسط Holcim طراحی شده است، محتوای سیمان را کاهش می‌دهد و در عین حال استحکام را افزایش می‌دهد و نگر،‌های پایداری و یکپارچگی ساختاری را برطرف می‌کند. این ساختمان تنها در مدت 55 ساعت در مدت هشت روز چاپ شد، شاهکاری که با روش های سنتی دست نیافتنی است.

این اسکیت پارک سطوح مهارت های مختلفی را ارائه می دهد، با مناطقی که هم برای اسکیت بازان مبتدی و هم برای اسکیت بازان پیشرفته طراحی شده اند. این پروژه نشان می دهد که چگونه پرینت سه بعدی می تواند ویژگی های منحصر به فرد و مقرون به صرفه ای ایجاد کند که تولید آنها با استفاده از روش های سنتی بازدارنده است. ریچارد اسمیت، مدیر RICH Landscapes، توانایی این فناوری برای تحقق طرح‌های پیچیده و ارگ،ک را برجسته کرد و جذابیت زیبایی‌شناختی و کاربردی پارک اسکیت را افزایش داد.

“نخستین” ساختمان دو طبقه چاپ سه بعدی نیمکره ج،ی

مخلوط بتن اختصاصی Luyten 3D، Ultimatecrete Ultraeco، نقشی کلیدی در این پروژه ایفا کرد و پایداری بهبود یافته را با 20٪ سیمان کمتر نسبت به مخلوط اصلی شرکت ارائه داد. این دستاورد نه تنها کارایی و مقرون به صرفه بودن پرینت سه بعدی را نشان می دهد، بلکه پتانسیل آن را برای پرداختن به مقرون به صرفه بودن مسکن و چالش های ساخت و ساز نیز نشان می دهد.

ساخت و ساز افزودنی (AC) به گونه ای در حال پیشرفت است که تقریباً غیرممکن است که هر پروژه پیشگامانه ای را به خود اختصاص دهد. سه نقطه عطف اخیر، به ویژه، رشد پرینت سه بعدی در ساخت و ساز را برجسته می کند، از یک ساختمان مس، در سوئیس تا یک پارک اسکیت نوآورانه در نیوزیلند و یک دستاورد بدیع در استرالیا.

Holcim اولین ساختمان پرینت سه بعدی سوئیس را تکمیل کرد

در Mount Maunganui، نیوزیلند، Destination Skatepark جدید با ادغام ویژگی‌های اسکیت پرینت سه بعدی خودنمایی می‌کند. طراحی شده توسط RICH Landscapes و با مشارکت Hamilton-based ساخته شده است نترس، این پارک شامل بزرگترین مجسمه اسکیت پرینت سه بعدی شناخته شده جهان است. «موج»، ساختاری به طول 12 متر و ارتفاع 3 متر، با استفاده از Q-Ink اختصاصی Qorox، یک ماده کم کربن که انتشار گازهای گلخانه ای را 30 درصد در مقایسه با بتن استاندارد کاهش می دهد، در حدود پنج ساعت چاپ شد.