پخش کننده حرارت چاپ سه بعدی می تواند کارایی وسایل الکترونیکی را بهبود بخشد – 3DPrint.com

میوه کم آویزان برای کربن زدایی مدت هاست که کارایی سیستم های موجود را بهبود می بخشد، از این رو چراغ های LED و … ستاره انرژی لوازم مورد تایید در حالی که چنین حرکات جزئی در معرض خطر Jevons Paradox هستند، که در آن کارایی بیشتر منجر به استفاده بیشتر از منابع می شود، همچنین در بهبود انرژی است که می توان به دستاوردهای فوری و همچنین ،ید شرکتی و اجتماعی دست یافت. و به لطف تولید افزودنی (AM)، بسیاری از زمینه‌های جدید وجود دارد که می‌توانند در مصرف انرژی کارآمدتر شوند.

ابتکار تحقیقاتی از فرآیندهای ثبت اختراع Diamond Hard Faces و دانش خاص صنعت در کنار توسعه مواد مبتنی بر داده های اختصاصی و تکنیک های پردازش لیزری Additive Analytics استفاده می کند. هدف آنها تولید نسل بعدی دستگاه های پخش کننده حرارت است که می تواند عملکرد الکترونیکی تعبیه شده را در چندین بخش از جمله هوا فضا، انرژی های جایگزین، پردازش شیمیایی و ورزش موتوری تغییر دهد.

Diamond Hard Surfaces Ltd به نیروهای تحقیقاتی AM دانشگاه پیوست، تجزیه و تحلیل افزودنی، برای طراحی پخش کننده های حرارتی چاپ شده سه بعدی که قابلیت های مدیریت حرارتی را افزایش می دهد. با ،یب راه حل های پوشش از سطوح سخت الماس با پیچیدگی هندسی مجاز با چاپ سه بعدی، این تیم قصد دارد نسبت سطح به حجم را بهینه کند و تبادل حرارتی موثرتری را امکان پذیر کند.

پروفسور آرون آرجونان، مدیر ECMS و مرکز نوآوری و تحقیقات مهندسی در دانشگاه ولورهمپتون، تأثیر بالقوه این پروژه را برجسته کرد: “این مشارکت نشان دهنده گامی مهم به جلو در زمینه تولید مواد افزودنی و مدیریت حرارتی است. با ،یب تخصص خود در مواد پیشرفته و فناوری‌های چاپ سه بعدی، هدف ما توسعه راه‌حل‌های نوآورانه است که تقاضای رو به رشد سیستم‌های مدیریت حرارتی کارآمد در صنایع مختلف را برآورده می‌کند.

یک قطعه مسی چند ماده ای پرینت سه بعدی ساخته شده توسط دانشگاه ولورهمپتون و دانشگاه بریستول.

به همان اندازه که این پروژه فردی نوآورانه است، تأثیری که می‌تواند با هر تعداد ابتکار مشابه داشته باشد، می‌تواند منجر به سیستم‌های واقعاً کارآمد شود. فقط می توان تصور کرد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310351/3d-printed-heat-spreader-could-improve-efficiency-of-electronics/

کریس اچ واکر، مدیر عامل شرکت Diamond Hard Surfaces، درباره این همکاری گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که فرصت همکاری با دانشگاه ولورهمپتون و Aditive Analytics را داریم. دو تا از بازیگران پیشرو در سراسر جهان در زمینه تولید مواد افزودنی با استفاده از مواد مبتنی بر مس. ما امیدواریم که این منجر به تعدادی از محصولات و خدمات جدید و نوآورانه شود که هم برای مشتریان فعلی و هم مشتریان جدید ما برای دستگاه های مدیریت حرارتی مفید خواهد بود.

نشان دادن یکی از برنامه‌های کاربردی که AM می‌تواند به این اثر دست یابد، پروژه اخیر است دانشگاه ولورهمپتون و سطوح سخت الماس با مسئولیت محدود، یک شرکت فناوری مواد. این زوج از پرینت سه بعدی برای ایجاد پخش کننده های پخش گرما استفاده ،د که می تواند اتلاف گرما را برای هر تعداد استفاده بهبود بخشد. بر خلاف هیت سینک، پخش کننده های حرارتی نقش حیاتی در دفع گرما از اجزای حیاتی مانند الکترونیک و CPU دارند. با این حال، روش‌های تولید تفریقی معمولی به طور قابل توجهی امکانات طراحی هندسی این اجزای ضروری را محدود می‌کند.