پتانسیل سود کمپین های پست مستقیم یکپارچه

آژانس ها متوجه می شوند:

تمام نقاط تماس ممکنی را که یک مشتری در سفر خود از آگاهی اولیه از یک نیاز، تا یادگیری شرکت شما و مراحلی که طی می کند تا در نهایت ،ید انجام دهد، در نظر بگیرید. برای ایجاد یک فروش B2B، همیشه چندین کانال را لمس می کنید.

این محصولات از پیش تعریف شده مزایای بسیاری را در یک برنامه پست مستقیم ارائه می دهند:

  • طرح‌بندی‌های از پیش تعریف‌شده امکان طراحی و کپی‌نویسی سریع‌تر را فراهم می‌کنند
  • استاندارد ، قیمت گذاری، امکان قیمت گذاری منتشر شده یا ،ن سریع تر
  • هزینه های کمتر و زمان تحویل سریع تر

هر یک از کانال های فوق را به ،وان تلاش های فردی تلقی نکنید. به این فکر کنید که آنها چگونه مشتری را در طول سفر تحریک می کنند. در این مقاله PMC درباره سفر مشتری بیشتر بخو،د.

محصولات پست مستقیم را تعریف کنید

تصویری که رویدادهای آینده برای ،ن در صنعت چاپ را نشان می دهد

رقابت در دنیای دیجیتال

با تاد در ارتباط باشید لینکدین یا بازدید کنید Modernostrategies.com برای اطلاعات بیشتر.

در حالی که پست مستقیم می تواند حل کند ،ده فروشی دم، دسامبر 2023، نامه مستقیم را به ،وان جایگزینی برای ایمیل مطرح نکنید. از آمار استفاده نکنید زیرا بازاریابی ایمیلی دارای نرخ پاسخ کمتر از 1٪ است. ایمیل‌های بازاریابی ارسال شده به فهرست مشتریان انتخاب‌شده می‌توانند 30 درصد نرخ باز و 8 درصد نرخ کلیک یا بالاتر داشته باشند.

تاد کوردیل به شرکت های B2B کمک می کند تا استراتژی های رشد درآمد را از طریق بازاریابی آنلاین و آفلاین یکپارچه تعریف و اجرا کنند. او با مسئولیت های P&L در سه شرکت مختلف، با تخصص در تولید، نرم افزار و شرکت های تجارت الکترونیک، از یک ذهنیت مهندسی برای حل چالش های بازاریابی استفاده می کند و سرمایه گذاری شما را برای موفقیت قابل اندازه گیری بهینه می کند.

ردیفی از نشانه های دلار آبی و سرخابی در پس زمینه مشکی

برای پیاده سازی محصولات استاندارد:

  1. برای هر محصول پستی یک الگوی طراحی تعریف کنید. یک الگوی خاص ایجاد کنید که اندازه و مکان گرافیک، ،وان و کپی را مشخص کند. می تو،د برای هر اندازه محصول چندین قالب با طرح بندی های مختلف تعریف کنید. می‌تو،د فایل‌های قالب Adobe InDesign را با مشتریان به اشتراک بگذارید، یا آنها را با استفاده از نرم‌افزار چاپ وب مانند XMPie به صورت آنلاین قرار دهید.
  2. تعریف و بهینه سازی فرآیندهای تولید که امکان تولید سریع و کارآمد محصولات را فراهم می کند.
  3. قیمت گذاری استاندارد ایجاد کنید. به صورت آنلاین، در وثیقه فروش منتشر کنید، یا فقط از جداول قیمت گذاری برای ایجاد سریع ،ن ها استفاده کنید.
  4. محصولات خود را تبلیغ کنید در وب سایت خود، در ایمیل های بازاریابی، تبلیغات، و به طور موثرتر، استفاده از ارسال نامه مستقیم با استفاده از محصولات استاندارد شما.

مشتری را در اولویت قرار دهید و از دیدگاه او به مسائل نگاه کنید.

از آنجایی که همچنان شاهد کاهش نرخ پاسخ‌دهی در دیجیتال هستیم، نرخ‌های کلیک کاهش می‌یابد، حتی هزینه هر ،ید. [increase] و نرخ تبدیل در دیجیتال همچنان پایین می‌آید، این امر باعث می‌شود که پست مستقیم در مقابل دیجیتال رقابتی‌تر شود.»
– خوزه ویلا، رئیس آژانس Sensis – منبع: ،ده فروشی دم، دسامبر 2023

بازاریابان دیجیتال با دو چالش رو به رشد روبرو هستند – اثربخشی بازاریابی دیجیتال به دلیل افزایش حریم خصوصی کاربران کاهش می‌یابد و در عین حال هزینه‌های تبلیغات دیجیتال در حال افزایش است. این فرصت هایی را برای تامین کنندگان پست مستقیم ایجاد می کند.

قبل از ظهور فناوری های دیجیتال، پست مستقیم یک کانال ارتباطی رسانه های جمعی بود. همان پیام استاندارد به مخاطبان زیادی ارائه شد.

این محصولات استاندارد پست مستقیم به شما امکان می دهد با شرکت های پست مستقیم دیجیتال اول رقابت کنید. مشتریان شما یک مقایسه قیمت سیب به سیب و زمان تحویل را مشاهده می کنند. محصولات استاندارد به شما امکان می دهند مکالمه را شروع کنید، و از آنجایی که محدودیت های رقابت اول دیجیتال را ندارید، می تو،د زم، که مشتری شما پرتقال می خواهد، فروش بیشتری داشته باشید.

هر کار پست مستقیم را به ،وان یک کار سفارشی تلقی نکنید.

اما شما می تو،د رقابت کنید.

ادغام ایمیل مستقیم با سایر تلاش های بازاریابی

فن آوری های پست مستقیم دیجیتال امکان ادغام عمیق با بازاریابی دیجیتال آنلاین را فراهم می کند. بسیاری از شرکت‌هایی که یکپارچه‌سازی پست مستقیم را ارائه می‌دهند، این بازار را مستقیماً برای آژانس‌های دیجیتال و مشتریان نهایی ایجاد کرده‌اند.

این کانال‌های بازاریابی ابزارهایی هستند که می‌تو،د از آنها برای کمک به مشتری برای حرکت با سرعت خاص خود در سفر یکپارچه مشتری استفاده کنید.

مثل این:

مشاهده پست های بیشتر توسط تاد


مرکز رسانه tod_cordill_print

یکی دیگر از راه های موثر برای رقابت، اضافه ، خدمات توسعه یافته برای شرکت های پست مستقیم است، مانند DirectMail 2.0 و Mindfire، به پشته فناوری شما. اینها به شما این امکان را می دهد که از فناوری های چاپ خود استفاده کنید و در عین حال خدمات دیجیتال یکپارچه را به مشتریان خود ارائه دهید.

درک کنید که این شرکت‌های پست مستقیم دیجیتالی چه چیزی ارائه می‌دهند و چگونه با هم ارتباط برقرار می‌کنند. خدمات پستی، PebblePost، و لوب چند شرکت برای درک هستند. وقتی دیدید که آنها چگونه پیشنهادات خود را قرار می دهند، می تو،د نحوه رقابت را یاد بگیرید. یا اگر با مدل ،ب و کار شما مطابقت دارد، می تو،د پیشنهادات آنها را دوباره بفروشید.

در عوض، محصولات استاندارد پست مستقیم را تعریف کنید. یک محصول یک اندازه از پیش تعریف شده و تکنیک تاشو با یک قالب واحد است، مانند کارت پستال، ارسال نامه شخصی، یا نامه.

در حالی که ایمیل هنوز ارزان است، هزینه های تبلیغات دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش یافته است در حالی که کمتر موثر است. اپل اقداماتی را برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی کاربران انجام داده است و گوگل به پشتیب، از کوکی های شخص ثالث پایان می دهد. هر دوی اینها اثربخشی تبلیغات دیجیتال را کاهش می دهند.

با افزایش هزینه دیجیتال مارکتینگ، به نوعی به جایی رسیدیم که شما می تو،د با هزینه یک کلیک، چهار پست مستقیم را برای مخاطبان هدف ارسال کنید.
پولی وانگ، رئیس جمهور، بلاردی ونگ – منبع: ،ده فروشی دم، دسامبر 2023

با این حال، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های پست مستقیم دیجیتالی وجود دارد. این شرکت ها مستقیماً به بازاریابان دیجیتال می فروشند و به زبان دیجیتال مارکتینگ صحبت می کنند.

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://printmediacentr.com/profit-،ential-of-integrated-direct-mail-campaigns/

با استفاده از دیدگاه مشتری، مراحلی را که در سفر خود طی می کنند در نظر بگیرید. ابزارهای بازاریابی را که توسط کمپین‌ها و برنامه‌های شما ارائه می‌شوند، تعریف کنید که به حرکت مشتریان در طول سفر مشتری کمک می‌کند.

تبلیغات دیجیتال، وب‌سایت‌ها و ایمیل راه‌های کم‌هزینه‌تری برای برقراری ارتباط با مشتریان فراهم می‌کنند.