وعده تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی

با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید به ع، ها برگردیم. برخی از آنها را شرح خواهم داد. همه زن ها خیره کننده هستند. سن آنها از بیست سالگی تا شصت سالگی است (من حدس می زنم)، بلوند، سبزه، مو قرمز، زن، با موهای خا،تری خیره کننده. لاتین، آمریکایی های آفریقایی تبار، قفقازی ها. زیبایی و تنوع.

(در دهه 1970 این کار را با جوهر هندی، یک قلم موی کوچک و یک ع، انجام دادم. در دهه های بعدی که در اوایل دهه 90 شروع شد، این کار را در فتوشاپ با ابزار قلم و قلم مو انجام دادم. اکنون رایانه می تواند تصویر را تجزیه و تحلیل کند و همه اینها را فوراً برای شما انجام دهید.)

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

وجه مش، همه آنها این است که مستقیماً به بیننده نگاه می کنند.

بنابراین قابل درک است که مشتری من فقط تصاویری را انتخاب می کند که به ناظر خیره شده است، ع، هایی که روی جلد کتاب چاپی، صفحات وب و وثیقه بازاریابی او ت،یر خواهند شد.

اول از همه در مورد اینکه چرا این به مشتری من مربوط می شود بیشتر خواهم گفت. خبری از ع، های جذاب نیست. این در مورد چیزی است که مشتری من واقعاً می فروشد.

مسلماً، بسیاری از این کارها را می‌تو،د با یک ویرایشگر تصویر مانند فتوشاپ انجام دهید، اما باز هم از بزرگ‌نمایی یا نمونه‌برداری یک تصویر نتایج نادری دریافت خواهید کرد، و نه تنها به استعداد هنری، بلکه به زمان زیادی نیز نیاز دارید تا (در اصل) نقاشی کنید. جزئیات.

کپی رایت

در واقع، من متوجه یک چیز دیگر در مورد ده تصویری شدم که مشتریم با من به اشتراک گذاشت. همانطور که اشاره شد، چشم‌های سوژه‌ها نه تنها بر روی ناظر متمرکز شده بود، بلکه “در فو،” بودند (که به این م،ی است که سوژه‌های ع،‌ها به جای گم شدن در فکر یا حوصله، در کنار ناظر “حضور” هستند. با این حال، نگاه آنها کمی (فقط به سختی) در تمرکز ملایم تر است تا حاکی از علاقه عاشقانه به ناظر باشد.


این مطلب در تاریخ دوشنبه 18 دسامبر 2023 ساعت 5:51 بعد از ظهر منتشر شده است و در زیر ع، ها ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/12/custom-printing-the-promise-of-ai-generated-images/

عکاسی با هوش مصنوعی در کار مشتری من

افکار بیشتر

من همچنین برخی از ویژگی های مرتبط (فنی به جای احساسی و هنری) را دیدم که به کیفیت تصویر مربوط می شود. به ،وان مثال، یکی از «دستکاری‌کننده‌های» تصویر مانند فتوشاپ عمل می‌کند اما یک قدم فراتر می‌رود. من به صورت آنلاین دیدم که چگونه تمام نویزها را از پس‌زمینه تصویر و همچنین سوژه حذف می‌کند، وضوح تصویر را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد و احتمالاً حتی پس‌زمینه و جزئیات پیش‌زمینه را بر اساس تجزیه و تحلیل سوژه اضافه یا اصلاح می‌کند.

فانتزی

به نظر من، این فناوری تحول آفرین خواهد بود. اگر در هر جنبه ای از هنر تجاری یا هنرهای زیبا (یا چاپ تجاری) درگیر هستید، ممکن است بخواهید در مورد این موضوع مطالعه کنید.

در حقیقت، انتخاب کرد در این زمینه به اندازه دقیق کلمه نیست ایجاد شده. او تمام ده تصویری را که مشتری من با من به اشتراک گذاشته بود، ایجاد کرد (یا الگوریتم هوش مصنوعی ایجاد کرد). در واقع، زم، که در مورد این موضوع تحقیق کردم، متوجه شدم که برخی از تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی، زبان مجازی و همچنین عبارت تحت اللفظی را می پذیرند. ی،ی می تو،د کنایه، استعاره، تشبیه، نقل قول معروف (احتمالاً) را تایپ کنید. مشتری من در سنین خاصی برای ،ن تایپ کرد و سپس اشاره کرد که همه آنها باید زیبا باشند (یک مفهوم ذهنی) و همه باید به ناظر نگاه کنند. اما ظاهراً تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی می‌توانند فراتر از این باشند.

یکی از مشتریان کارگزاری چاپ من یک “فشنیست” است. من مقالات متعددی در وبلاگ PIE درباره کار او نوشته ام. محصول اصلی چاپ شده او یک کتاب نمونه رنگی 3.54 اینچ در 1.42 اینچ است که روی یک مجموعه پیچ و مهره قرار دارد که شبیه یک کتاب نمونه کوچک PMS است. این به مشتریان او اجازه می دهد تا رنگ های مکمل لباس و آرایش را بر اساس رنگ چهره خود انتخاب کنند. در طول سال ها مشتری من خط تولید خود را به کتاب های چاپی، حضور آنلاین و (به زودی) لباس بر اساس طرح رنگ اختصاصی خود گسترش داده است.

تمام محصولات مشتری من شامل تصاویر ،ن با رنگ مو و رنگ پوست متنوع است. اینها شامل نقاشی روی جلد 28 نسخه “مستر” مجزا از کتابهای چاپی نمونه رنگی او است. از جمله، مشتری من یک تصویرگر است، اما کشیدن همه این مدل های جلد زمان می برد.

در دنیای کنونی ما، جایی که زندگی روزمره جدی و در حال حاضر اغلب خطرناک است، تصاویر مدل‌هایی (که مشتری من بسیار آگاهانه انتخاب کرده یا خلق کرده است تا برای مشتریانش جذاب باشد) که با خیال‌پردازی‌های مردم گره خورده‌اند، راه زیادی را خواهند داشت. اینها تصاویری با ویژگی هایی هستند که مشتریان مشتری من آرزوی آنها را دارند.

با در نظر گرفتن این موضوع، مشتری من اخیراً حدود ده ع، تولید شده توسط ژنراتورهای ع، مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) که او در اینترنت پیدا کرده بود، برای من ارسال کرده است. او اعلان‌های مختلفی را تایپ کرده بود و این نرم‌افزار تصاویر بسیار زیبایی ایجاد کرده بود که بیشتر شبیه ع، بودند تا تصویر.

به ،وان یک قاعده، بیشتر، اگر نه همه، تبلیغات در مورد داشتن چیزی یا تبدیل شدن به چیزی است. و از آنجایی که مشتریان مشتری من همه زن هستند، ع،‌هایی که مشتری من با فناوری تولید تصویر هوش مصنوعی ایجاد می‌کند، با هدف تشویق مشتریانش خواهد بود تا به هر آنچه در رویاها و خیالات خود آرزو دارند تبدیل شوند. آنها این کار را با استفاده از سیستم رنگ مشتری من برای افزایش زیبایی خود، حس زرق و برق خود انجام می دهند.

بر اساس مطالعه من، اگر تصمیم به دنبال ، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی دارید، شما را تشویق می‌کنم در مورد ا،امات حق چاپ تحقیق کنید. زبان قانونی همراه موتور تولید هوش مصنوعی آنلاین را بخو،د. به نظر می رسد که تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی نمی توانند دارای حق چاپ باشند زیرا توسط انسان ایجاد نشده اند.

وبلاگ تبادل صنعت چاپ شماره 12 از 40 وبلاگ برتر چاپ دیجیتال است که توسط FEEDSPOT انتخاب شده است.

همه این ویژگی ها روی بیننده اثر می گذارد. ناخودآگاه، اما با قدرت. فقط از هر عکاس زرق و برقی که از مدل های تبلیغات لباس یا لوازم آرایش ع، می گیرد بپرسید.

به طور خلاصه، من فکر می‌کنم مشتری من نه تنها با متمرکز ، «نگاه» مدل‌ها به ناظر، بلکه با گنجاندن برخی ،اصر فانتزی در مسیر درستی پیش می‌رود. از این گذشته، محبوبیت رمان های عاشقانه به دلایلی در واقع به طور چشمگیری افزایش می یابد.

این موضوع از زمان آغاز پرتره های نقاشی شده مهم بوده است. وقتی موضوع یک نقاشی یا ع، مستقیماً به شما نگاه می کند، پیوندی بین سوژه تصویر و ناظر ایجاد می کند، بسیار بیشتر از تصویری از یک سوژه که به جای دیگری نگاه می کند. اگر سوژه به جای دیگری از نقاشی یا ع، نگاه کند، شخصی که به تصویر نگاه می کند به جای یک شرکت کننده، به یک ناظر تبدیل می شود. رابطه در آن نقطه از پیوند بین سوژه و مشاهده گر به رابطه سوژه با محیط خود (دارایی ها و/یا مردم) تغییر می کند.

یکی از اولین افکار من در دیدن انتخاب مشتریم از تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی این بود که کیفیت نسبت به آ،ین باری که چنین ع، هایی را دیده بودم به طرز چشمگیری بهبود یافته است. اینها در واقع شبیه ع، هستند، حتی اگر افراد در تصاویر وجود نداشته باشند. تکرارهای قبلی چنین تصاویری (از نظر من) بیشتر شبیه تصاویر به نظر می رسید. و بنابراین آنها احساس مصنوعی، سرد و غیرشخصی بودن داشتند. زیبا اما بی روح. این تصاویری که مشتری من برایم ارسال کرد، در مقابل، گرما را تراوش می کرد.

موکلم نظر من را خواسته بود. من آن را به او دادم، و همچنین تحقیقات آنلاینی در مورد کل فرآیند (و قانونی بودن، در مورد نقض حق چاپ) تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی انجام دادم.

برای بازگشت به فناوری که حتی نمی‌توانم آن را درک کنم، خواندم که رایانه بر اساس کلماتی که در تولیدکننده تصویر تایپ می‌کنید «یاد می‌گیرد» و این در کیفیت و ویژگی‌های ع،‌های تولید شده منع، می‌شود. . برای من، این فوق‌العاده هیجان‌انگیز است، زیرا به پنج یا ده سال آینده فکر می‌کنم – یا حتی همین الان.

(از BookRiot.com: “NPD BookScan، یک گروه تحقیقات بازار، بیان می کند که فروش رمان های عاشقانه در سال 2022 بیش از هر زمان دیگری از سال 2014 بوده است. داده های آن نشان می دهد که فروش واحد رمان های عاشقانه در سال 2021 41 درصد رشد کرده و در سال 2022 حتی بیشتر از این رشد کرده است. ”)

به مشتریم گفتم که او واقعاً زیبایی، جادو، رویا، فانتزی و زرق و برق می‌فروشد. ادبیات فمینیستی که مطالعه کردم نیز از «نگاه مردانه» صحبت می‌کند (با عباراتی نه چندان درخشان). وسیله نقلیه مشتری من برای فروش این موارد نامشهود، طرح رنگ اختصاصی او است. به همین ترتیب، همانطور که او وارد خطوط لباس می شود، محصولات او کمتر در مورد پارچه و سبک هستند و بیشتر به این موضوع می پردازند که چگونه خود رنگ ها زیبایی فردی را که لباس می پوشد، افزایش می دهند.

من همچنین از فانتزی به ،وان یکی از چیزهایی که مشتری من با طرح رنگ اختصاصی خود می فروشد نام بردم. یکی از تصاویری که او درخواست کرد، موضوعی با لباس «دوره» در مقابل دروازه آهنی و با معماری گوتیک در پس‌زمینه (مشابه رمان گوتیک) داشت. جین ایر).

سپس، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که استفاده از چنین تصاویری (به ویژه در مواد تبلیغاتی که برای شما پول تولید می کنند) شما را در معرض مسئولیت قرار نمی دهد. من هنوز هیچ چیز نگران کننده ای ندیده ام، اما ارزش مطالعه دقیق را دارد، همانطور که شما با دقت زبان یک بانک ع، آنلاین بدون حق امتیاز یا تحت مدیریت حقوق را مطالعه می کنید.