وضعیت مالی پرینت سه بعدی: Velo3D بعد از سه ماهه آخر دشوار، سه ماهه اول سال 2024 بهتر می شود – 3DPrint.com

در سه ماهه اول سال 2024، درآمد Velo3D از 2 میلیون دلار در سه ماهه پای، سال 2023 به 10 میلیون دلار افزایش یافت. این رشد با محموله های بالاتر و رزروهای قوی تقویت شد و تنها برای سه ماهه اول به 17 میلیون دلار و از اواسط دسامبر به 27 میلیون دلار رسید. 2023. ورود به سه ماهه دوم سال با 22 میلیون دلار عقب ماندگی نشان می دهد که این شرکت 5 میلیون دلار سفارشات را انجام داده است و چشم انداز بسیار واضح تری برای درآمد آینده ارائه می دهد.

کرگر در فراخوان درآمد اشاره می‌کند که Velo3D با “کار مستقیم با زنجیره تامین تج،ات اولیه کلیدی” و افزایش ردپای خود در مناطق دفاعی که فرصت‌های بزرگی مانند مافوق صوت ارائه می‌دهند، خود را به ،وان یک شریک قابل اعتماد طول، مدت برای مشتریان دفاعی خود قرار می‌دهد. و تولید پارک قدیمی، که شامل تامین اجزای حیاتی برای سیستم‌های دفاعی قدیمی‌تر است که هنوز در حال استفاده فعال هستند.

Velo3Dسه ماهه اول سال 2024 (NYSE: VLD) پس از پایان چالش برانگیز سال 2023، نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد. این شرکت در حال بهره گیری از مزایای تلاش های استراتژیک مجدد و کاهش هزینه است. این شرکت با تمرکز بر بازارهای دفاعی و فضایی – به ویژه دفاع – موقعیت خود را در بازار تقویت کرده، ،ید مشتری را افزایش داده و عملکرد را بهبود بخشیده است.

با وجود چالش‌های سال 2023، Velo3D می‌گوید به آینده خوش‌بین است. این انتظار یک بهبود پی در پی در درآمد، حاشیه ناخالص و هزینه های عملیاتی است. این شرکت دستورالعمل خود را برای رشد درآمد سه ماهه دوم بیش از 30 درصد حفظ می کند و انتظار می رود درآمد کل سال بین 80 تا 95 میلیون دلار باشد. این شرکت همچنین پیش‌بینی می‌کند تا نیمه دوم سال 2024 به حاشیه ناخالص مثبت برسد که ناشی از افزایش محموله‌های سیستم، قراردادهای تامین بلندمدت و کارایی عملیاتی بالاتر است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

کرگر اظهار داشت: «با نگاه به آینده، ما معتقدیم تمرکز بر اولویت‌های کلیدی و همچنین اجرای بیشتر طرح‌های حاشیه و جریان نقدی، ما را به سرمایه‌گذاری سودآور در تقاضای فزاینده صنعت برای راه‌حل‌های تولید مواد افزودنی پیشرو تبدیل می‌کند. تلاش‌های ما برای تنظیم مجدد پیشرفت نشان می‌دهد زیرا ما هزینه‌های فصلی خود را بیشتر کاهش دادیم و کارایی عملیاتی خود را بهبود بخشیم.»

برد کرگر، مدیر عامل شرکت، طی یک تماس با سرمایه گذاران توضیح داد: «ما خط لوله خود را در طول سه ماهه با تأکید خاصی بر محورهای اصلی دفاع، فضا و هوافضا توسعه دادیم. با توجه به این موفقیت، ما بر این باوریم که در سه ماهه دوم درآمد، دستاوردها و اه، ارسال قابل مشاهده هستیم. به طور خاص، با توجه به ابتکارات قابل اطمینان خود، همچنان شاهد بهبودی در سفارشات مشتریان فعلی هستیم، به طوری که تقریباً 50٪ از رزروهای سه ماهه اول از مشتریان فعلی ما انجام می شود.

زیان خالص برای این دوره 28.3 میلیون دلار بود که اگرچه قابل توجه بود، اما نسبت به زیان خالص 56.1 میلیون دلاری در سه ماهه چهارم سال 2023 بهبود قابل توجهی داشت و در مقایسه با زیان خالص 36.3 میلیون دلاری نسبت به مدت مشابه یک پیشرفت سال به سال بود. در سال 2023. این شرکت همچنین جریان نقدی عملیاتی خود را 35 درصد نسبت به سال گذشته بهبود بخشید و سه ماهه را با 11 میلیون دلار پول نقد به پایان رساند.

براد کرگر در پنل مدیر عامل AMS 2024 صحبت می کند. تصویر از 3DPrint.com/Sarah Saunders.

هال زو، مدیر مالی جدید، تأثیر طرح‌های کاهش هزینه بر عملکرد مالی شرکت را برجسته کرد: «ما تقریباً 25 برنامه جداگانه را شناسایی کرده‌ایم و شروع به اجرای آن کرده‌ایم. Sapphire XC تا پایان سال بیش از 30 درصد هزینه داشته باشد. این شامل بهبود درآمد حاصل از تعمیر و نگهداری و جریان‌های درآمدی مکرر قطعات و گسترش تجارت مواد مصرفی ما مانند فروش پودر است.

تمرکز Velo3D بر رویکرد مشتری محور در فروش و پشتیب، برای بازیابی آن بسیار مهم بوده است. قابلیت اطمینان بهتر سیستم باعث شده است که مشتریان فعلی بازگردند و منجر به رزروهای زیادی در این سه ماهه شود. به ویژه بخش دفاعی رشد کرده و سه مشتری جدید به آن اضافه کرده است. با لایحه هزینه های دفاعی 825 میلیارد دلاری Velo3D که در اوا، مارس تصویب شد، انتظار رشد مداوم و فرصت های جدید در بخش دفاعی را دارد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309630/3d-printing-financials-velo3d-sees-better-q1-2024-after-difficult-last-quarter/

هال زو، مدیر مالی در Velo3D. تصویر از Velo3D.

تلاش این شرکت برای کاهش هزینه ها نیز مشهود است. هزینه های عملیاتی 30 درصد نسبت به فصل مشابه در سال 2023 و 15 درصد به طور متوالی کاهش یافت، بدون احتساب هزینه های یکباره مربوط به تلاش های بازسازی مانند بسته های انفصال و ادغام تسهیلات. این کاهش بخشی از استراتژی بازنگری گسترده‌تر Velo3D برای دستیابی به جریان نقدینگی در نیمه دوم سال 2024 است.