وبینار و گردآوری رویداد چاپ سه بعدی: 3 مارس 2024 – 3DPrint.com

JEC World با راه‌حل‌های نوآورانه، تولید و فرصت‌های تجاری منحصربه‌فرد، مرکز شبکه‌ای خلاقیت، چشم‌انداز و اقدام است. این نشان می‌دهد که چگونه مواد کامپوزیت محدودیت‌های پروژه‌ها و جاه‌طلبی‌های شما را کنار می‌گذارند.”

می تو،د برای ANTEC 2024 ثبت نام کنید اینجا.

5 تا 7 مارس: آینده محیط ساخته شده

سردبیر اجرایی ما، جوریس پی،، که همچنین معاون مشاور در تحقیقات تولید افزودنی (AMR) است، یک تا دو بار در هفته یک جریان زنده خبری به نام اخبار چاپ سه بعدی بدون لایه برداری در ساعت 9:30 صبح به وقت شرقی ارائه می دهد. برای هر ،مت، پی، در LinkedIn Live می‌رود و در عرض 20 دقیقه یا کمتر به ما می‌گوید که چه خبرهایی از صنعت چاپ سه‌بعدی در آن هفته به حساب می‌آید و چرا آنها مهم هستند. برخی از داستان‌های گردآوری او، مواردی هستند که در 3DPrint.com پوشش داده‌ایم، و برخی نه، اما همه آنها به یک اندازه جالب و تأثیرگذار هستند!

3 تا 7 مارس: TMS 2024

AAOP2024 یک تجربه چهار روزه است که حرفه O&P را از تمام نقاط جهان گرد هم می آورد تا از کارشناسان موضوع و یکدیگر یاد بگیرند. رو در رو با همکاران قدیمی ملاقات کنید و ارتباطات جدیدی ایجاد کنید که از طریق آن می تو،د رشد و توسعه پیدا کنید.

سمینار «چاپ سه بعدی برای مد و جواهرات» که توسط مرکز چاپ سه بعدی سنگاپور برگزار می شود، ایده ها، تجربیات و مطالعات موردی موفقی را در صنایع مد و جواهرات تبادل می کند تا امکان ایجاد مرکز چاپ سه بعدی برای حمایت از فعالیت های طراحی در سنگاپور را فراهم کند. ”

آیا در مورد وبینارهای آینده یا رویدادهای مجازی و زنده خبری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ لطفا اجازه دهید تا ما بد،م!

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

می تو،د برای Futurebuild ثبت نام کنید اینجا.

5 تا 7 مارس: DRIVE AM مقدمه ای بر تولید افزودنی های صنعتی

را مرکز WM Keck برای نوآوری سه بعدی در UTEP خود را ادامه می دهد دوره های آموزشی DRIVE AM با یک پیشنهاد مجازی، “مقدمه ای بر تولید افزودنی های صنعتی”، از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر EST 5-7 مارس. شرکت‌کنندگان هفت دسته فرآیند AM را شناسایی می‌کنند، جریان کار کامل AM را درک می‌کنند، محدودیت‌ها و مزایای فناوری را یاد می‌گیرند، متغیرهایی را در زنجیره‌های فرآیند ا،تروژن مواد و بستر پودر لیزری که بر کیفیت قطعه نهایی تأثیر می‌گذارند، می‌شناسند، اصول مع، را درک می‌کنند. مهندسی و اسکن سه بعدی و موارد دیگر.

“ارزش افزوده و مزایای پس پردازش را در تولید افزودنی کشف کنید – تبدیل قطعات چاپ شده سه بعدی برای استفاده نهایی.”

«Futurebuild برای شما وجود دارد تا راه‌حل‌های نوآورانه، ایده‌های الهام‌بخش را کشف کنید، دانش را به اشتراک بگذارید و ساخت و ساز پایدار را در همه سطوح هدایت کنید.

«در ANTEC®، فرصت‌های متعددی برای گذراندن وقت با همکاران در جلسات، پذیرایی‌ها، ناهار افتخارات و جوایز و رویدادهای شبکه‌ای فصل SPE وجود دارد.»

“آ،ین برنامه ک،ی را برای همه سیستم عامل های چاپ سه بعدی ما بررسی کنید!”

Stratasys خود را ادامه می دهد دوره های آموزشی پیشرفته در ایالات متحده و EMEA با سه دوره مختلف حضوری در مرکز Eden Prairie، مینه سوتا. از 4 تا 6 مارس، آموزش در “عملیات پیشرفته PolyJet” ارائه خواهد شد و آموزش در ”عملیات پیشرفته SAF5 تا 6 مارس برگزار می شود. در نهایت، آموزش “FDM Advanced Insight and File Preparation” از 5 تا 7 مارس برگزار می شود.

می تو،د در دوره ثبت نام کنید اینجا. از طریق بودجه DRIVE AM ارائه می شود و هیچ هزینه ای برای شرکت کنندگان و، دفاع دریافت نمی شود.

5 تا 7 مارس: JEC World 2024

در جمع بندی این هفته، رویدادهای زیادی در حال برگزاری است، از جمله ANTEC 2024 SPE، Futurebuild، نشست سالانه AAOP، JEC World و موارد دیگر. Stratasys به دوره های آموزشی خود ادامه می دهد، Solid Print3D میزبان کارگاهی برای راه حل های پس از پردازش است، و مرکز چاپ سه بعدی سنگاپور سمیناری را در مورد چاپ سه بعدی برای مد و جواهرات ارائه می دهد. برای جزئیات بیشتر در مورد این پیشنهادات و سایر پیشنهادات، به ادامه مطلب مراجعه کنید!

اخبار چاپ سه بعدی بدون پوسته

این دوره ا،امات و مسیرهای اعتباربخشی برای قطعات تولید افزودنی های ف،ی تولید شده توسط همجوشی بستر پودری و فرآیندهای تولید رسوب انرژی هدایت شده را پوشش می دهد. این دوره از مطالعات موردی اخیر از دنیای PBF و DED استفاده می کند تا زمینه ای برای چالش ها و فرصت های یکپارچگی ساختاری فراهم کند.

به Solid Print3D برای یک کارگاه آموزشی در روز سه شنبه، 5 مارس، همه چیز در مورد ” بپیوندیدتبدیل قطعات پرینت سه بعدی خود برای استفاده نهایی” با راه حل های AMT PostPro و Formlabs. این کارگاه که از ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر به وقت گرینویچ در محل شفیلد AMT PostPro برگزار می شود، شامل سیستم صاف کننده بخار SFX از AMT و Formlabs Fuse 1+. شرکت‌کنندگان می‌توانند دموهای زنده و بخش‌های حاصل از آن را ببینند، از جلسات اولیه در مورد پودرزدایی و صاف ، بخار لذت ببرند، با کارشناسان فنی هر دو Formlabs و AMT صحبت کنند و موارد دیگر.

بالا،ه درست قبلش AMUG 2024 در شیکاگو شروع می شود، مرکز تعالی AM ASTM International در حال برگزاری دوره گواهینامه در مورد “روشهای صلاحیت و گواهی برای ساخت افزودنیاز 9 تا 10 مارس، همچنین در شیکاگو. این دوره آموزشی بر اساس استانداردهای ASTM و ISO است و برای کاربران متوسط ​​تا پیشرفته که در حال حاضر از AM در برنامه های سریال یا حیاتی استفاده می کنند یا قصد استفاده از آن را دارند، طراحی شده است. مربیان با تجربه به جای یک سری سخنر،، بحث ها و کارگاه های کوچکی را ارائه می دهند، بهترین شیوه های زندگی واقعی را به اشتراک می گذارند، و به شرکت کنندگان فرصت های زیادی برای پرسیدن سوال می دهند. شرکت کنندگان پس از تکمیل، گواهی تضمین کیفیت ASTM AM را دریافت خواهند کرد آزمون دو هفته بعد از دوره به صورت آنلاین برگزار می شود.

کنفرانس و نمایشگاه محترم محیط زیست ساخته شده، فیوچر بیلد 2024 این هفته از 4 تا 7 مارس در لندن برگزار خواهد شد تا به ماموریت خود در موضع گیری برای یک محیط ساخته شده بهتر ادامه دهد. این رویداد شامل سمینارهایی در مورد مواد، انرژی، ساختمان ها و موارد دیگر، همراه با مرحله FutureX و کنفرانس ملی مقاوم سازی جدید خواهد بود. هشت بخش شامل دیجیتال، مواد، مقاوم سازی، ساختمان ها، انرژی و موارد دیگر وجود دارد و هر یک به چالش های حیاتی در محیط ساخته شده می پردازد. موضوعات ارائه شامل هوش مصنوعی، پرینت سه بعدی، اقتصاد دایره ای، پایداری و موارد دیگر است.

نشست سالانه آکادمی و سمپوزیوم علمی مدت‌هاست که در مرکز آموزش مداوم، ارتباط و جامعه ارتز و پروتز (O&P) بوده است و هزاران نفر از دانشگاهیان، محققین، پزشکان و شرکای صنعتی در این مرکز گرد هم خواهند آمد. پنجاهمین نشست سالانه AAOP از 6 تا 9 مارس در شیکاگو، ایلینوی. شرکت کنندگان موضوعات پرطرفدار و نوظهوری را که بر مراقبت از بیمار O&P تأثیر می گذارد، کاوش می کنند، و در مورد استراتژی ها و راه حل های جدید، از طریق نمایش محصولات، 18 جلسه بالینی غواصی عمیق، ارائه پوستر، 45 کارگاه فنی، فرصت های شبکه استراتژیک، و موارد دیگر، اطلاعاتی در مورد استراتژی ها و راه حل های جدید خواهند داشت. HP از یک کارگاه فنی در مورد “مقایسه نتایج آزمایش با ساخت افزودنی و سوکت‌های ساخته شده معمولی” در ساعت 2:20 بعدازظهر CT روز چهارشنبه 6th حمایت می‌کند و برخی از نام‌های آشنای صنعت AM نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر SGT در روز چهارشنبه، 6 مارس، مرکز چاپ سه بعدی سنگاپور (SC3DP) در دانشگاه فنی ن،انگ (NTU) در حال ارائه یک سمینار “چاپ سه بعدی برای مد و جواهرات” در موسسه تحقیقاتی Innovis برگزار شد. چندین متخصص در طول روز موضوعات مختلفی از جمله طرح‌های مد چاپ سه‌بعدی مستقیم به پارچه، طراحی چاپ سه‌بعدی پایدار، چگونگی تغییر فناوری در تولید جواهرات و موارد دیگر را ارائه خواهند کرد.

می تو،د برای TMS 2024 ثبت نام کنید اینجا.

3 تا 10 و 8 تا 17 مارس: نمایشگاه عمده فروشی Costco با FitMyFoot

در سنت لوئیس، میسوری از 4 تا 7 مارس، SPE کنفرانس فنی سالانه خود را برگزار می کند. قبل از 2024، رویدادی با تمرکز بر آ،ین پیشرفت ها در کارهای آکادمیک، آزمایشگاهی، صنعتی و بین المللی با تمرکز بر علوم پ،تیک و پلیمر. رویدادهای شبکه ای زیادی وجود دارد، از جمله پذیرایی در موزه بلوز سنت لوئیس و پوسترها و ناهار دانشجویی، و بسیاری از جلسات فنی با حضور سخنران، که به موضوعات مختلفی از جمله بیوکامپوزیت ها، قالب گیری تزریقی، اقتصاد دایره ای، بازیافت و هوش مصنوعی می پردازند. در پردازش پلیمر، پرینت سه بعدی و موارد دیگر. سخنرانان عمومی با کاوش در رشد پایدار، یادگیری ماشینی و طراحی پلیمری نوآورانه در مورد آینده پ،تیک بحث خواهند کرد.

در اورلاندو، فلوریدا از 3 تا 7 مارس، انجمن مواد معدنی، ف،ات و مواد (TMS) آن را دارد نشست و نمایشگاه سالانه. این سازمان همه مواد و مهندسی، از فرآوری مواد معدنی گرفته تا تولید ف،ات اولیه، اتصال، ف،ات، مواد معدنی و سایر دانشمندان و مهندسان مواد را که در دانشگاه، صنعت و ،ت در سراسر جهان کار می کنند، پوشش می دهد. برنامه‌نویسی در TMS 2024 شامل جلسات پوستر و جلسات کلیدی دعوت‌شده، رویدادهای شبکه‌ای و اجتماعی، یک نمایشگاه کامل و بیش از 70 سمپوزیوم در بیش از 12 آهنگ فنی خواهد بود. 13 سمپوزیوم وجود دارد که به طور خاص بر موضوعات تولید افزودنی متمرکز شده اند و سخنرانان برجسته در جلسه اصلی تولید افزودنی در 4 مارس شامل Chase Cox، MELD Manufacturing Corporation و Cindy Waters، Naval Surface Warfare Research Center Carderock Division.

همچنین از 5 تا 7 مارس، JEC World در پاریس، فرانسه برگزار می شود. سازماندهی شده توسط کامپوزیت های JEC، این نمایشگاه بین المللی پیشرو بین المللی کامپوزیت است که سالانه کل زنجیره ارزش صنعت مواد کامپوزیت را جمع آوری می کند. شرکت‌های بزرگ جه، و استارت‌آپ‌های نوآور، دانشگاهیان، رهبران تحقیق و توسعه، دانشمندان و دیگر متخصصان مواد، گرد هم می‌آیند تا به دنیا نشان دهند که مواد کامپوزیتی می‌توانند به بخش‌های مختلف از جمله دریانوردی، هوافضا، خودروسازی و ساخت‌وساز ارائه دهند. چندین شرکت صنعت AM از جمله M،ivit، Arkema، Caracol، CEAD و D،ault Systèmes در این رویداد به نمایش خواهند گذاشت.

می تو،د در سمینار ثبت نام کنید اینجا.

9 تا 10 مارس: دوره گواهی ASTM در AMUG 2024

اگر اعضا تمایلی به آمدن به انبار ندارند، می‌توانند پاهای خود را در خانه با استفاده از برنامه FMF اسکن کنند و کفی‌ها و صندل‌های چاپ سه بعدی خود را از این طریق سفارش دهند.

4 تا 7 مارس: Stratasys به آموزش پیشرفته ادامه می دهد

می تو،د در دوره ثبت نام کنید اینجا.

کفی و صندل پرینت سه بعدی سفارشی از FitMyFoot (FMF) در حال نمایش هستند کاستکو انبارها در سراسر مناطق شمال غربی اقیانوس آرام، لس آنجلس، و ج، غربی برای چند هفته دیگر! این نمایشگاه‌های عمده فروشی توسط پرسنل FMF کار می‌کنند که می‌توانند به اعضا در فرآیند اسکن پا در فروشگاه‌ها کمک کنند. محصولات FMF سفارش ویژه در Costco Roads،ws هستند و اعضا محصول سفارشی خود را ظرف دو هفته دریافت خواهند کرد. امروز آ،ین روزی است که FMF در فروشگاه Woodinville در واشنگتن خواهد بود و پرسنل تا 10 مارس در Costco در تاستین، کالیفرنیا خواهند بود. سپس FMF از 8 تا 17 مارس به سیاتل، واشنگتن کاستکو می رود.

“چطور؟ با اتصال شما با صدها تامین کننده پیشرو، هزاران متخصص صنعت و آ،ین نوآوری ها در محیط ساخته شده.

DRIVE AM برنامه قطارها در سه سطح مهارت، هر یک سربازان، تکنسین ها، اپراتورها، مهندسان، پرسنل پشتیب، و، دفاع، پرسنل در حال انتقال از ارتش، یا سربازان کهنه کار که (1) در نقش های فعال در ارتش یا و، دفاع هستند، یا (2) در حمایت از و، دفاع از طریق تامین تولیدات دفاعی را هدف قرار می دهد. زنجیره ای (از جمله ،ب و کارهای جدید متمرکز بر AM ایجاد شده در نتیجه DRIVE AM و درایو 3D)”

برای ثبت نام در هر یک از این دوره ها ایمیل بزنید [email protected]. همچنین در ماه های آینده امسال نیز برگزار خواهد شد.

4 تا 7 مارس: SPE's ANTEC 2024

به ما مراجعه کنید و یکی از متخصصان ما شما را با کفی های سفارشی پرینت سه بعدی که برای شما پا.”

می تو،د در کارگاه ثبت نام کنید اینجا.

6 تا 9 مارس: نشست سالانه AAOP

می تو،د برای AAOP 2024 ثبت نام کنید اینجا.

6 مارس: سمینار چاپ سه بعدی برای مد و جواهرات

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307619/3d-printing-webinars-events-3-3-24/

نشست و نمایشگاه سالانه TMS بیش از 4000 مهندس، دانشمند، رهبر تجاری و دیگر متخصصان در زمینه‌های مواد معدنی، ف،ات و مواد را برای تبادل دانش فنی جامع و بین رشته‌ای گرد هم می‌آورد.

می تو،د در نمایشگاه تجاری ثبت نام کنید اینجا.

5 مارس: کارگاه چاپ سه بعدی پس از پردازش جامد