هنرمند کره ای ثابت کرد قلم های سه بعدی در جریان کار طراحی محصول شما جایگاهی دارند – 3DPrint.com

پس از اتو ،، سنباده زدن، رنگ آمیزی و ایجاد پایه ای برای استراحت مفصل گردن، نتایج نهایی در اینجا آمده است:

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309607/korean-artist-proves-3d-pens-have-a-place-in-your-،uct-design-workflow/

هنگامی که داربست در اطراف لنز دوربین و برد مدار قرار گرفت، آن را دوباره روی سرووی خود قرار داد، که به دوربین اجازه می دهد بچرخد و به ،وان گردن مرد کامیون عمل می کند. این مرحله همچنین شامل برداشتن ظرافت برخی از محفظه های پ،تیکی اضافی بود که جدای از آرایش اصلی دوربین بود.

چاپ های کاربردی با قلم چاپ سه بعدی؟ آنقدرها هم که فکر می کنید غیرممکن نیست. در دنیایی که می توان از قلم های سه بعدی برای ساخت خانه های شیرینی زنجفیلی و لوازم جانبی باند استفاده کرد، چرا نمی توان از آنها برای طراحی محصول سفارشی استفاده کرد؟ هنرمند کره ای و YouTuber 3D Sanago برای اولین بار چند سال پیش با ویدیوی خود که نشان می دهد چگونه این کار را انجام می دهد، در فضای مجازی منتشر شد “تعمیر” یک دیوار با قلم چاپ سه بعدی. با گذشت چندین میلیون بازدید، طرفداران ساناگو هنوز هم منتظر هستند تا ببینند او چه خلاقیت های جدیدی را ارائه خواهد کرد. آنها از مجسمه های مختلف گربهی او به ماکت های پورشه.

ساناگو آ،ین ویدیو نظرم را جلب کرد: او از مهارت های طراحی و قلم سه بعدی خود برای ایجاد یک محفظه کاربردی سفارشی برای دوربین امنیتی خانه خود استفاده کرد. در ابتدا قصد ایجاد پوششی شبیه به آن را داشت Wall-Eساناگو با نگاهی به اندام داخلی دوربین تغییر مسیر داد. در عوض او با یک مسکن جدید طراحی شده برای تقلید از “مرد کامیون”، یک شخصیت پس زمینه بی نام از یک کریون شین چان فیلم این شخصیت به اندازه کافی تخیل ساناگو را تسخیر کرد تا هنرمند بتواند با زحمت آن را با دست بازسازی کند. هنرمند بر اساس ردیابی، داربستی از چهره شخصیت را ساخت.

در حالی که ناگفته نماند که بسیاری از مراحل نشان‌داده‌شده در ویدئو می‌توانستند با پرینت سه‌بعدی سنتی سریع‌تر انجام شوند، این پروژه وعده و پتانسیل مداوم قلم‌های سه‌بعدی را به‌،وان ابزار طراحی به‌جای تازه‌کاری نشان می‌دهد. در حالی که طراحی به کمک کامپیوتر امکان کپی برداری و تکرار آسان را فراهم می کند، همچنان به پرسنل آموزش دیده برای استفاده از آن نیاز دارد. قلم های سه بعدی به هر ،ی که می تواند یک شی را طراحی کند، اجازه می دهد. اجازه دادن به اعضای تیمی که در CAD آموزش ندیده‌اند برای دسترسی به قلم‌های سه‌بعدی، تعداد اعضای تیم را افزایش می‌دهد که می‌توانند به طور موثر در طراحی یک محصول مشارکت کنند. علاوه بر این، قلم‌های سه بعدی را می‌توان در محیط‌هایی که مح،ات ممکن است مختل یا غیرقابل دسترس باشد، استفاده کرد. آیا می خواهید تیم را به عقب نشینی بدون دستگاه ببرید اما همچنان ایده ها را در جریان نگه دارید؟ قلم سه بعدی را در نظر بگیرید. ممکن است فقط محصول بعدی تیم شما را ایجاد کند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مرحله بعد، فرآیند فشرده تکمیل داربست های اطراف سر و تهیه مواد پرکننده برای سمباده کاری و رنگ آمیزی انجام شد.