نورثروپ گرومن آنتن‌های RF SWISSto12 را به چاپ سه بعدی می‌زند – 3DPrint.com

علاوه بر این، زمان‌بندی راه‌اندازی جلسات بسیار مهم است و تحویل سریع‌تر قطعات پرینت سه‌بعدی می‌تواند به طور قابل توجهی از این تلاش پشتیب، کند. در مجموعه‌های پیچیده مانند این زنجیره‌ها، جایگزین‌های مونتاژ شده معمولی اغلب ممکن است ش،ت بخورند، گاهی اوقات در اوا، فرآیند، که می‌تواند پرهزینه باشد. با توجه به نسبت های بالای «،ید برای پرواز» و هزینه های نجومی مرتبط با ،ابی ها – جایی که هزینه هر کیلو در مدار می تواند تحت الشعاع هزینه های پرتاب 10000 دلاری در هر کیلو باشد – مجموعه های پیچیده RF یکی از قانع کننده ترین موارد تجاری برای چاپ سه بعدی را نشان می دهند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309532/northrop-g،man-taps-swissto12-to-3d-print-rf-antennas/

این شرکت در ساخت قطعات پرینت سه بعدی RF، که اغلب کارآمدتر هستند، تخصص دارد، می توانند به گونه ای طراحی شوند که مطابقت داشته باشند و معمولاً در مقایسه با اجزای سنتی جرم کمتری دارند. این امر به ویژه برای زنجیره های تغذیه آنتن، که مجموعه های پیچیده ای متشکل از موجبرهای متعدد هستند که تغذیه RF را برای انتقال و دریافت هدایت می کنند، سودمند است. یکی دیگر از مزایای استفاده از پرینت سه بعدی در این زمینه کاهش هزینه های تولید است که در مقایسه با فرآیندهای دستی پیچیده و مستعد خطا در تولید معمولی می تواند قابل توجه باشد.

نگاهی به داخل ASBM-1 GEOSat توسط Northrop. تصویر با حسن نیت از نورتروپ

«SWISSto12 خوشحال است که اولین تحویل زنجیره‌های تغذیه آنتن فرکانس رادیویی پیشرفته را برای برنامه تجاری GEOStar-3 خود به Northrop G،man اعلام کند. تولید افزودنی فرکانس رادیویی جدید ما همراه با طرح‌های یکپارچه پیشرفته که با چاپ سه‌بعدی فعال شده است، معیار جدیدی در اندازه، وزن و عملکرد زنجیره تغذیه آنتن ایجاد کرده است. اسکات وولف، مدیر عامل St12 گفت: ،ب‌وکار SmallSat geostationary فرکانس رادیویی و HummingSat ما تا به امروز بیش از 200 میلیون دلار سفارش‌های مشتریان را تحویل داده است، و مأموریت ما را تأیید می‌کند تا محدودیت‌های قابلیت‌های محموله موجود را برای محافظت و اتصال بهتر هر گوشه از جهان حفظ کنیم. راه حل های RF

کاربرد پرینت سه بعدی در ساخت موجبرها، آنتن ها، دایپل،رها، بوق ها و زنجیره های آنتن برای فضا بسیار من، است. در چنین کاربردهایی، کاهش وزن، توانایی قرار دادن اجزا در فضاهای تنگ، و عملکرد بهبود یافته، عوامل مهمی هستند که پذیرش فناوری های جدید مانند چاپ سه بعدی را هدایت می کنند. علاوه بر این، پرینت سه بعدی ثابت کرده است که عملکرد برتر را برای بسیاری از انواع اجزای آنتن ارائه می‌کند و فناوری RF را تکه تکه و نصب با نصب را ارتقا می‌دهد.

SWISSto12 بیان می‌کند که فناوری چاپ سه بعدی آن را قادر می‌سازد تا عملکرد RF پیشرفته و همچنین کاهش قابل توجهی در اندازه و وزن ارائه دهد. این شرکت قبلاً سه تا از زنجیره‌ها را ارسال کرده است و برنامه صلاحیت نورتروپ را با موفقیت پشت سر گذاشته است. اولین مورد از این زنجیره‌ها که «مجموعه‌های یکپارچه کاملاً یکپارچه» هستند که شامل دیپل،رها، فیلترها، پلاریزه‌کننده‌ها، دیافراگم‌های شیپوری و رابط‌های مک،کی هستند، به‌صورت مجموعه‌ای تک تکه پرینت سه‌بعدی هستند و انتظار می‌رود امسال عرضه شوند. این شرکت یک شرکت تابعه در ایالات متحده به نام St12 RF Solutions را برای کمک به فروش راه اندازی کرده است.

قبلاً کارشناس پرینت سه بعدی آنتن فرکانس رادیویی (RF). SWISSto12 با لاکهید، CAES و آژانس فضایی اروپا (ESA) همکاری کرده و 25 میلیون فرانک سوئیس وام دریافت کرده است. اکنون SWISSto12 توسط انتخاب شده است نورثروپ گرومن برای تولید زنجیره های تغذیه آنتن RF چاپ سه بعدی برای GEOStar-3 ماهواره ها

برد SWISSto12 بسیار مهم است زیرا این شرکت را در بخش رو به رشدی از بازار ماهواره قرار می دهد – ماهواره های ژئوسنکرون که نسبتاً کوچک و در عین حال با کارایی بالا هستند و می توانند به طور مؤثر از پلتفرم هایی مانند Falcon و Ariane پرتاب شوند. این ماهواره ها قادر به انجام وظایف ارتباطی، اطلاعاتی و سنجش هستند که همگی با هزینه های بیشتری همراه هستند. ماهواره GEOStar-3 نورث روپ مشتری، از جمله آژانس فضایی نروژ، شرکت پهن باند ماهواره ای دارد آوانتی ارتباطاتو شرکت های خدمات ماهواره ای که به زودی ادغام می شوند اینتلست و SES. ماهواره های GEOStar می توانند محموله هایی تا وزن 1000 کیلوگرم را حمل کنند و طول عمر عملیاتی آنها بین 15 تا 20 سال است.

مشاهده اینکه چگونه شرکت‌هایی مانند SWISSto12 و Optisys در حال پیشرفت این فضا هستند بسیار شگفت‌انگیز است، و تا حدودی شگفت‌انگیز است که آنها در میان معدود شرکت‌هایی هستند که فعالانه قطعات RF پرینت سه بعدی را برای ماهواره‌ها دنبال می‌کنند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

برنامه GEOStar نقش مهمی ایفا می کند، به خصوص که قرار است طیف C باند ضروری را برای 5G و ارتباطات بی سیم برای کاوشگران و جنگجویان در قطب شمال فراهم کند. این شامل ماموریت پهنای باند ماهواره ای قطب شمال (ASBM) به رهبری نیروی هوایی ایالات متحده و آژانس فضایی نروژ و غیره. این ماموریت به ویژه برای حفظ ارتباطات در قطب شمال حساس و حیاتی است، منطقه ای که اتصال به طور مشهور غیرقابل اعتماد است. با برنامه ریزی برای پرتاب این ماهواره ها در سال 2023، زنجیره های تغذیه آنتن توسعه یافته توسط SWISSto12 ممکن است به طور بالقوه برای این مأموریت یا یک ماهواره 5G از Intelsat/SES وجود داشته باشد.