نمودارهای کتاب جدید تکامل اتحادیه های چاپ و کاغذ

فیلد و برک نویسندگان در مقدمه خود می گویند: «برای اولین بار داستان مبارزه کارگران چاپ و کاغذ برای حقوق کارگران و آزادی های اتحادیه کارگری در این مجلد کوتاه آورده شده است.

کارگران صنعت چاپ نیز اقداماتی را برای کاهش ساعات کاری انجام دادند. در سال 1959 یک مناقشه عمومی 6 هفته ای برای چاپ 40 ساعته در هفته وجود داشت که شامل ده اتحادیه و 100000 کارگر بود.

این کتاب همچنین جزئیات برخی از مجازات‌های وحشیانه‌ای را که در گذشته برای کارگر، که جرات مخالفت داشتند اعمال می‌شد.

فیلد خاطرنشان کرد: از سال 1785 تا اوایل دهه 1980، 200 سال طول کشید تا ساعات کار از 72 ساعت در هفته به 37 و نیم ساعت کاهش یابد.

همچنین شگفتی‌هایی را ایجاد می‌کند، مانند این که ،ن در سه ماهه آ، سال ۱۹۱۹ بیش از مردان در چاپ چاپ شده‌اند.هفتم قرن، با زن، که عمدتاً در صحافی و تکمیل کتاب کار می ،د.

اما شگفت‌زده، شگفت‌زده، این یک تاریخ مش، است. ما آ،ین نسلی هستیم که با هر مفهومی در مورد اینکه چرا همه چیز به این شکل بوده است، هستیم و باید آن را به همه برس،م. دست آوردهای بسیار بسیار قابل توجهی توسط کارگران چاپ وجود دارد.»

یکی از ع،‌های قابل توجه بازتولید شده بیش از 50 زن را نشان می‌دهد که همگی کلاه به سر دارند و برای همدردی عمومی در اختلاف سال 1907 با C،rley & Pickersgill در لیدز بر سر کاهش دستمزد درخواست می‌کنند.


یک کتاب جدید، تاریخ و انجمن های صنفی و صنعت چاپ را که در طول صدها سال به اتحادیه های کارگری امروزی تبدیل شده اند، نمودار می کند.

برک گفت: «در طول تاریخ همه تحولات بزرگ در جنبش اتحادیه کارگری، چاپخانه‌ها در ابتدا آنجا بودند.

بخش GPM یونیت از این پروژه حمایت و سرمایه گذاری کرد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/new-book-charts-evolution-of-print-and-paper-unions

یک تاریخ باشکوه توسط معاون سابق دبیر کل GPMU و دستیار دبیر کل یونیت، تونی برک و آن فیلد، افسر ملی سابق در GPMU and Unite نوشته شده است.

جنبش اتحادیه‌های امروزی با ادغام و ادغام بزرگ مشخص می‌شود.

“یکی از فصل های کلیدی در مورد ایجاد یک اتحادیه برای صنعت است. ما متوجه شدیم که باید یک اتحادیه ملی داشته باشیم زیرا باید بتو،م به شرکت‌هایی که بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند پاسخ دهیم. GPMU در سال 1991 تشکیل شد و رسیدن به آنجا تمام وقت طول کشید.

برک گفت: «هرچه من و آن تحقیقات بیشتری انجام دادیم، بیشتر متوجه شدیم که هر تجارتی در صنعت چاپ و کاغذسازی اتحادیه خاص خود را بر اساس هنر و مهارت دارد.

مجموعه‌ای از کارکردهای تخصصی – از صحافی تا ،یب‌کننده‌ها و «اصلاح‌کنندگان مطبوعات» – هر کدام سازمان‌های خود را تشکیل دادند.

وی همچنین بر اهمیت ارتباط با اتحادیه های دیگر در سراسر جهان تاکید کرد.

در سال 1829 بیش از 40 مرد درگیر در شورش های کاغذی “سوینگ” ویکومب به اعدام، انتقال به استرالیا با کشتی زندان یا 12 تا 18 ماه کار سخت محکوم شدند.

اتحادیه GPMU برای چاپ و کاغذ در سال 2004 به Amicus پیوست، با Amicus و TGWU ادغام شدند و Unite را در سال 2007 تشکیل دادند.

ج، زم، کتاب در مورد سازمان اتحادیه کارگری در سال 1779 آغاز می شود، زم، که صحافان سرکار مرتباً در یک میخانه لندن با ،وان “دوستان متحد” ملاقات می ،د. اولین اتحادیه صحافان متعاقباً در سال 1783 تشکیل شد.

حدود 500 نسخه از یک تاریخ باشکوه از طریق تامین کننده Unite print Kopykat چاپ شده است و در دسترس اعضا، محققان، دانشجویان، دانشگاهیان و رو،مه نگاران خواهد بود. این کتاب همچنین از طریق وب سایت کتابخانه یادبود مار، به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

کتاب با فرمت A4 دارای جلدهای 72pp به علاوه و صحافی کامل است.

این نمودار تاریخ اتحادیه های چاپ و کاغذسازی در بریت،ا و ایرلند و شب گذشته (16 فوریه) در کتابخانه یادبود مار، در لندن راه اندازی شد. این کتابخانه مجموعه چاپگران را در خود جای داده است که بسیاری از مواد منبع را برای این دو نفر فراهم کرده است، با تعدادی از مورخان اتحادیه و کتابخانه سنت عروس نیز ورودی ارزشمندی ارائه می دهند.

فیلد توضیح داد: “همه تاریخ های قبلی قبیله ای بوده اند، به ،وان مثال NGA، SOGAT، GPMU، همه از دیدگاه خودشان.”

ما بیش از 150 اتحادیه را ردیابی کردیم… و در سال 1868 شورای تجارت من،تر و سالفورد پیشنهاد برگزاری کنگره شوراهای صنفی را ارائه کرد.

درسی که ما آموختیم این است که کنار هم بایستید و می تو،د تفاوت بزرگی ایجاد کنید.