نمایندگی چاپ سه بعدی MatterHackers گرافیک منبع را به دست آورد – 3DPrint.com

فرصت‌های کنونی در فروش مجدد، تبدیل شدن به یک شریک جامع چاپ سه بعدی است که قادر به برآورده ، نیازهای مواد و چاپگر است. درآمدهای مکرر با حاشیه بالا در قراردادهای مواد و خدمات موجود است. تعجب آور است که چگونه تعداد کمی از شرکت ها قراردادهای خدماتی را ارائه می دهند که به ،وان مثال شامل تعویض سریع چاپگر باشد. به نظر می رسد این رویکرد جایی است که پتانسیل مالی واقعی در آن نهفته است. علاوه بر این، درآمد بیشتری را می توان از مشاوره به دست آورد – انجام کارهای طراحی، اجرای راه حل های کامل، یا کمک به توسعه مواد و پیشنهادات سفارشی در صورت مدیریت صحیح می تواند بسیار سودآور باشد.

مشتریان مهم اکنون نه تنها شامل شرکت‌های بزرگ، بلکه به‌طور شگفت‌انگیز شرکت‌های کوچک‌تر با چندین سایت و نهادهای ،تی هستند. انتقال از سرگرمی های خدماتی به نهادهایی مانند و، دفاع مست،م نوآوری قابل توجهی، آگاهی مشتری و توسعه از سوی یک سازمان انعطاف پذیر است. یکی دیگر از منابع امیدوارکننده و پایدار سود می‌تواند ارائه آموزش سفارشی در زمینه ایمنی، عملیات، طراحی و صنعتی‌سازی باشد که به شدت مورد نیاز است و همچنین می‌تواند سود بالایی داشته باشد. بیایید امیدوار باشیم که شرکت‌هایی که پیشنهادات خود را توسعه می‌دهند و عمیق‌تر می‌کنند، اکنون خود را در بازار باثبات‌تری بیابند.

“این همکاری با MatterHackers گام دیگری به سمت ماموریت Formlabs است تا هر ،ی را قادر سازد تا ایده های خود را زنده کند. د،لا هاجکینز گفت: MatterHackers به ​​،وان ارائه‌دهنده راه‌حل‌های پرینت سه‌بعدی برای بخش‌های مختلف بازار، جایگاهی قوی و قابل اعتماد در ایالات متحده ایجاد کرده است، و ما مشتاقانه منتظریم تا به ،ب سهم بازار با فناوری‌های SLA و SLS خود از طریق دسترسی آنها ادامه دهیم. ، مدیر فروش کانال Formlabs.

در یک ،مت 3DPOD، ما سفر MatterHackers را از فروش چاپگرهای سه بعدی رومیزی ارزان قیمت تا ارائه سیستم‌های پیشرفته‌تر و افزایش خدمات آنها به نمایش گذاشتیم. این شرکت دوره پرآشوبی را برای فروشندگان پرینت سه بعدی پشت سر گذاشته است. فروشندگان که در ابتدا نسبت به رشد صنعت خوش بین بودند، با افزایش رشد با چالش هایی مواجه شدند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ شروع به رسیدگی مستقیم به حساب‌ها ،د که یافتن و فروش به مشتریان جدید را برای فروشندگان دشوار می‌کرد.

در همان زمان، چاپگرهای ارزان قیمت که توانایی بیشتری پیدا ،د، مستقیماً به مصرف کنندگان و شرکت ها فروخته شدند. سیستم‌های واقعاً پیشرفته، با هزینه ۳۵۰،۰۰۰ دلار و بیشتر، اغلب فراتر از دسترس آنها بودند. فروشندگان همچنین باید در آموزش سرمایه گذاری کنند، وظایف تعمیر و نگهداری بیشتری را بر عهده بگیرند و طیف وسیع تری از خدمات را ارائه دهند. علاوه بر این، ورود Prusa به بازار با فیلامنت عالی و ارزان قیمت به چالش های آنها افزود. در طول چند سال گذشته، بسیاری از فروشندگان از کار خارج شده اند، که با آن جعبه های صرفاً جابجا شده و شامل شرکت های واقعاً وحشتناکی بودند. با این حال، این روند نگران کننده تر شد زیرا برخی از شرکت های واقعا عالی نیز فعالیت خود را متوقف ،د. ،، که در بازار کنونی زنده مانده اند و پیشرفت کرده اند، باید به سرعت خود را وفق دهند.

فرم 3+. تصویر از Formlabs.

¨ما در MatterHackers واقعاً از ادغام فناوری پیشگامانه Formlabs در پیشنهادات خود هیجان زده هستیم. شهرت آنها برای نوآوری در چاپ سه بعدی کاملاً با مأموریت ما برای ارائه بهترین ها به جامعه ما همخو، دارد. این یک پیشرفت هیجان انگیز برای ما و مخاطبانمان است. ما مشتاق دیدن پیشرفت‌های باورن،ی و پروژه‌های خلاقانه‌ای هستیم که از این مشارکت پدید می‌آیند.»

به دلیل وابستگی به تولید کنندگان تج،ات اصلی، نمایندگی فروش ذاتاً چالش برانگیز است. برای MatterHackers بسیار مهم است که رابطه قوی با Formlabs را ایمن و حفظ کند، زیرا این امر می تواند به طور قابل توجهی عرضه محصول خود را افزایش دهد. با این حال، وابستگی شرکت به Formlabs و شرکت های مشابه ادامه خواهد داشت. با نگاهی به آینده، جالب خواهد بود که ببینیم آیا MatterHackers از طریق همکاری با شرکت‌هایی مانند OneClickMetal که ماشین‌های ف،ی مقرون به صرفه‌تری را ارائه می‌دهد، به فناوری همجوشی بستر پودری گسترش خواهد یافت یا خیر. از طرف دیگر، آنها ممکن است شروع به فروش راه حل های کامل تولیدی از شرکت هایی مانند Structo کنند که خطوط کامل چاپ دندان را ارائه می دهد، یا تصمیم به فروش مجدد سیستم های چینی از شرکت هایی مانند Farsoon یا BLT کنند. بازار فروشندگان پویا و صادقانه بگویم، بخش وحشتناکی برای مشاهده بوده است. بیایید به آینده ای کمتر متلاطم در این بازار امیدوار باشیم.


منبع: https://3dprint.com/308728/3d-printing-reseller-matterhackers-acquires-source-graphics/