نقد و بررسی پرینتر لیزری Hp M525

از این رو انتخاب لیبل پرینتر با کیفیت و خوب بسیار حائز اهمیت است. PPM برای پرینترهای خانگی اهمیت چندانی ندارد مگر اینکه برای یک کار چاپ تحت فشار زمان قرار داشته باشید یا نیاز به چاپ همزمان زیادی کار داشته باشید. شاید در نگاه اول اینطور به نظر بیاید که پرینترهای قابل حمل کیفیت چاپ پایینتری نسبت به مدلهای ثابت دارند اما این مدل اصلا این طور نیست و اچپی توانسته یک محصول بینظیر هم در زمینه کیفیت چاپ و هم سرعت وارد بازار کند. با توجه به قیمت امکانات زیادی در اختیار شما میگذارد ولی با این وجود، بدون عیب و ایراد هم نیست. برای دسته اول سراغ پرینتر خانگی بروید و برای دسته دوم از پرینتر اداری کمک بگیرید که امکانات بیشتری به شما میدهد. شاید کاربرد اصلی پرینترها، چاپ محتوا باشد اما قیمت بهترین چاپگرهای خانگی که امکانات اضافی و بیشتری را دارند از مدلهای ساده بیشتر است. این پرینتر با وجود اینکه قابل حمل است دارای ویژگیهای اضافی است که میتوانید آن را همراه خود حمل کنید.

برای اینکه بدانید قیمت بهترین چاپگرهای خانگی در چه سطحی است باما همراه باشید زیرا در این مقاله پرینتر های خوبی را برای شما معرفی نموده ایم که ارزش خرید مناسبی دارند و با خرید انها میتوانید به بهترین پرینتر های سه کاره خانگی دسترسی پیدا کنید. خوب حالا که تقریبا با تمامی خصوصیات یک پرینتر ایده آل آشنا شدیم ، بهتر است که برویم سراغ معرفی مناسب ترین پرینتر های موجود در بازار که می توانند جزء بهترین انتخاب های شما در هر زمینه مد نظر باشند. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد این نوع چاپگر ارائه دهیم و شما را بیشتر با آن آشنا کنیم.

یکی از بهترین پرینترهای جوهر افشان خانگی EcoTank Pro ET-5850 از اپسون است که توانسته تعادل بسیار خوبی میان هزینه جوهر و همچنین قابلیتها ارائه سایت 10printer دهد. بی تردید با بررسی دقیق این پرینتر متوجه خواهید شد که نام این محصول در میان برترین پرینتر سیاه سفید خانگی نیز دیده میشود که سرعت بالا و چاپ دقیق از ویژگی های آن بشمار میرود. پرینترهای لیزری برخلاف رنگیها، فقط محتوا را به شکل سیاه و سفید چاپ میکنند و البته برخی مدلها نیز میتوانند محتوای گرافیکی و رنگی را هم چاپ کنند. این پرینتر با سیستمعاملهای مختلف از ویندوز 7 به بعد و از مک Sierra به بعد نیز سازگار است و درکنار آن از قابلیتهایی مثل اپل AirPrint و گوگل Cloud Print 2.0 هم پشتیبانی میکند. همچنین کارتریج آنها نیز بعد از مدتی به اتمام میرسد و باید آن را جایگزین کنید.

پرینترهای ساده و رنگی با حدود 3 میلیون تومان یا کمتر هم در بازار موجود هستند. با وجود یک چاپگر چندکاره، شما قادر به انجام پرینت، کپی، اسکن و ارسال فکس؛ آن هم تنها با یک دستگاه هستید. حرف x مخفف عبارات Duplex، Extra Tray و Networking بوده و وجودش، نشان دهنده قابلیت دستگاه شما در پشتیبانی یک یا همه این موارد است. این پرینترها برای پرینت متن عملکرد فوق العادهای از خود نشان میدهند. به صورت رسمی و شرکتی، دستگاه دارای دو سینی برگه میباشد که عبارتند از : یک سینی چند منظوره برای قرار گیری کاغذ در سایزهای مختلف با ظرفیت 100 برگه و یک کشوی کاغذ A4 با ظرفیت 250 برگه. این پرینتر از نوع مخزندار است و همانطور که در بالا اشاره کردیم دارای یک مخزن قابل شارژ است که ظرفیت کافی برای چاپ هزاران صفحه را دارد. اگر خیلی با اسکن، کپی و فکس سر و کار ندارید نیازی نیست یک پرینتر چندکاره تهیه کنید با این حال اگر در طول روز به این موارد احتیاج پیدا میکنید خرید یک پرینتر چندکاره کارتان را راحتتر میکند. اگر قصد خرید پرینتر خانگی دارید و نمیخواهید به طور مداوم از آن استفاده کنید پیشنهاد ما به شما خرید پرینتر لیزری است اما اگر به دنبال بهترین پرینتر خانگی برای چاپ تصاویر و طرحهای گرافیکی خود هستید، بهتر است از پرینتر جوهر افشان استفاده کنید.

یک چاپگر تک کاره فقط عملکرد چاپ را ارائه میدهد که دارای چند مزیت متمایز از جمله هزینه کمتر در هنگام پرداخت و در طول زمان، سرعت چاپ سریعتر و اندازهگیریهای باریکتر است. پس اگر میخواهید برای خرید پرینتر از قیمت پرینتر های لیزری hp، قیمت پرینتر های تک کار hp و قیمت پرینتر های 3کاره hpمطلع شوید به شما سایت”نوبشو” یکی از بهترین فروشگاه پرینتر های hpاست را پیشنهاد می کنیم. البته پرینترهای لیزری هم جوهر محدودی دارند و باید پس از تمام شدنشان، تونر آنها را تعویض کنید. پرینترهای مخزندار اما ارزش خرید بیشتری در دراز مدت دارند و تقریبا پس از 2 سال استفاده میتوانند هزینه نگهداری پرینتر را کاهش دهند. پرینترهای رنگی معمولا هزینه نگهداری بیشتری نسبت به لیزری دارند و بیشتر هم احتیاج به تعمیر پیدا میکنند. اما برای یک پرینتر جوهر افشان ارزان قیمت، همین امکانات هم میتوانند خوب باشند. Material Extrusion یک فناوری رایج پرینت سه بعدی رومیزی برای قطعات پلاستیکی است. دستگاههای Sand Binder Jetting یا همان SBJ انواع ارزان قیمت فناوری پرینت سه بعدی برای تولید قطعات از شن و ماسه،مانند ماسه سنگ یا گچ هستند.برای مدلهای رنگی،اجسام با استفاده از پودر گچ یا PMMA همراه با عامل اتصال مایع ساخته می شوند.

امداد چاپگر بهترین و معتبر ترین مرکز شارژ کارتریج های لیزری و جوهر افشان با منصفانه ترین قیمت می باشد که شما می توانید کارتریج پرینتر خود را به این مرکز واگذار کنید تا با استفاده از مواد اولیه درجه یک کارتریج شما شارژ کنند. یکی دیگر از بهترین پرینتر های سه کاره خانگی که شما را برای خرید آن راهنمای میکنیم پرینتر آفیسجت 250 است که یک پرینتر قابل حمل به حساب میآید. برخی تک کاره هستند و تنها می توانید با آن پرینت بگیرید و برخی مدل ها سه کاره یا چهار کاره هستند. 2. پرینتر تک کاره برای خانه بخرم یا چند کاره؟ به طور مثال یک پرینتر خانگی تک کاره لیزری سیاه و سفید مانند پرینتر اچ پی P1102 در زمان نگارش این مقاله میانگین قیمتی حدود 5 میلیون و پانصد هزارتومان دارد که برای یک کاربر خانگی قیمت بسیار بالایی است. نیاز به قابلیت های کپی ، اسکن ، فکس و همینطور رنگی یا سیاه و سفید بودن ، همه و همه ویژگی هایی هستند که ممکن است باعث سردرگمی شما در خرید پرینتر شوند. این پرینتر می تواند چاپ و اسکن دو طرفه را انجام دهد و صفحه لمسی و پورتهای USB که در جلوی دستگاه قرار دارد، باعث می شوند عملکرد راحتی داشته باشید.

استفاده مناسب و به اندازه، از استهلاک و خراب شدن قطعات داخلی چاپگر جلوگیری میکند. بافر یا همان صف ، یک حافظه داخلی درون پرینتر می باشد. 2MB حافظه داخلی دارد و سرعت پردازنده آن 266MHz است.در ضمن برنامه نصب آن در داخل حافظه پرینتر موجود است و به راحتی روی اکثر سیستم عامل های ویندوز نصب می شود(بدون نیاز به CD). امروزه محبوب ترین پرینتر خانگی را میتوان در مدل اچ پی خلاصه نمود که کیفیت بالا و ویژگی های مربوط به پرینت از اصلی ترین قابلیت های موجود در محصولات Hp بوده است که در این لیست نیز محصولات اچ پی جزو بهترین پرینتر های خانگی ارزان موجود در بازار بشمار رفته اند.

سپس میتوانید ویژگیهای اضافی مثل اتصال به اینترنت یا اتصال بیسیم و همچنین امکاناتی مثل اسکن، کپی و فکس را هم درنظر بگیرید. یکی از بهترین پرینترهای لیزری خانگی که در این راهنمای خرید بهترین چاپگر های خانگی آن را معرفی میکنیم، پرینتر MFC-L2750DW XL از برادر است که با قابلیتهایی نظیر تغذیه خودکار دستگاه، فکس و سینی دوم مخصوص کاغذ اضافی همراه شده است. لازم به ذکر است که در این مقاله به معرفی بهترین پرینتر های خانگی پرداخته ایم که در این زمینه بهترین پرینتر های جهان در اختیار شما قرار گرفته است. لازم به ذکر است شما عزیزان میتوانید نظر خودرا در مورد نکات قبل از خرید پرینتر خانگی برای ما در نظرات ارسال کنید. لازم به ذکر است توضیحات و نکات تکمیلی مربوط به هر پرینتر در ادامه آن نوشته شده است. لیبل پرینتر انتقال حرارتی ( غیرمستقیم ): ابزار مورد استفاده در لیبل پرینتر انتقال حرارتی ، ریبون و گرمای پرینت هد می باشد. البته بیشتر پرینترهای چندکاره ویژگیهای کمتری نسبت به اسکنرها، دستگاههای کپی و فکس که جداگانه به فروش میرسند دارند؛ به همین جهت برای مصارف پیشرفته نمیتوانید روی این پرینترها استفاده کنید و مثلا به یک اسکنر جداگانه نیاز خواهید داشت.

آیا میدانستید ما در این مقاله در ابتدا راهنمای خرید بهترین پرینترهای خانگی و در ادامه به معرفی بهترین مارک پرینتر چندکاره ، تککاره لیزری، جوهر افشان پرداختهایم پس تا پایان با راهنمای خرید بهترین پرینتر خانگی با ما همراه باشید تا بعد از نقد و بررسیهای انجام شده بهترین پرینترهای خانگی را با توجه به نیازتان خریداری کنید. سفید تقسیم میشوند. اگر بخواهیم از نظر فناوری چاپ و کارایی، پرینترها را دسته بندی کنیم، شامل انواع مختلفی مانند: جوهر افشان، لیزری، ضربهای یا فشاری، حرارتی، بارکد، برچسب (لیبل)، نقطهای یا سوزنی و… همچنین شما می توانید در فروشگاه اینترنتی ایسوس سنتر با دسترسی آنلاین به لیست قیمت انواع پرینتر با برندهای مختلف به مقایسه قیمت پرینترهای canon، قیمت پرینترهای تک کاره hp، قیمت انواع پرینترهای سه کاره hp، قیمت پرینترهای سیاه و سفید بپردازید و با جمع بندی در انتخاب بهترین پرینترهای خانگی اقدام به خرید بهترین پرینترهای ارزان قیمت کنید. این پرینتر تک کاره لیزری رنگیست که دارای وزن 14 کیلوگرمیه که میشه گفت وزن سنگینیه و مناسب برای جابجایی نیست! البته اگر قیمت آن در حد دیگر بهترین پرینترهای سه کاره خانگی سال 2020 بود و باتری هم ظرفیت بالاتری داشت، خیلی بهتر بود اما با توجه به امکانات و کاربردهای زیاد این مدل، خیلی نمیتوان به این موارد خرده گرفت.

سرعت پرینتر سه بعدی در سه محدوده ۴۰ تا ۵۰، ۸۰ تا ۱۰۰ و بالاتر از ۱۵۰ میلیمتر بر ثانیه وجود دارد. همانطور که در این راهنمای خرید پرینترهای خانگی به نکات قبل خرید اشاره کردیم، از نظر سرعت پرینتر های لیزری حرف اول را میزنند و بسته به مدل و قیمت، میتوانند کیفیت بسیار عالی هم داشته باشند. علاوه بر پرینت شما به اسکن، کپی و فکس هم دسترسی دارید و در کنار آنها قابلیتهایی مثل سینی کاغذ 2 گانه با ظرفیت 250 کاغذ و نمایشگر 4.3 اینچی لمسی را هم دارد. به گفته اپسون این مدل ظرفیت کافی برای چاپ 3 هزار صفحه در ماه را دارد. این پرینتر دارای دو سینی ورودی کاغذه که سینی اصلی دارای ظرفیت ورودی کاغذ 250 برگه هست و یک سینی دستی داره که شما میتونید تکی تکی برگهها رو گذاشته و پرینت بگیرید. پرینترهای مخزن دار یک مدل جدیدتر هستند که از کارتریج یا تونر استفاده نمیکنند و در عوض دارای مخزنهای قابل شارژ هستند که کاربران با یک بطری جوهر میتوانند آنها را پر کنند. یکی از مهمترین قابلیت هایی که در این پرینتر وجود دارد و باعث می شود تا کاربران بتوانند با سرعت بسیار بالاتری عملیاتی چاپ و پرینت را بر روی اسناد و مدارک مختلف انجام بدهند، قابلیت چاپ با استفاده از دو کاست و در واقع سینی مربوط به سایز A4 و A5 می باشد.

خوشبختانه تنوع زیادی در دنیای پرینترها وجود دارد اما سوال مهم این است که کدام یک از آنها به درد استفاده شما میخورد؟ به نکات مهم قبل از خرید پرینتر خانگی توجه داشته باشید و اگر قصد دارید پرینتر را به صورت اینترنتی خریداری کنید قطعا نام آنرا در این محصول سرچ و اطلاعات مربوط را بررسی نمایید اگر هم در این لیست وجود ندارد میتوانید سوال یا نام پرینتر مربوط را در نظرات برای ما ارسال کنید. برخی مدلها امکان اتصال بیسیم دارند و برخی مدلها هم این قابلیت را دارند تا به اینترنت متصل شده و از طریق اینترنت اسناد را چاپ کنند. این پرینترها قابلیت اسکن، کپی و در برخی مدلها فکس هم دارند و معمولا اندازه خیلی زیادتری هم ندارند. یکی از مشکلات آن این است که ظرفیت چاپ کمی دارد و بهسرعت باید کارتریج جدید خریداری کنید، همچنین کیفیت اسکن آن هم به پای اسکنرهای جداگانه یا پرینترهای گرانقیمتتر نمیرسد و البته فقط هم از طریق کابل به کامپیوتر وصل میشود. ابتدا باید موارد استفاده و نیازهایتان را درنظر بگیرید و بر همین اساس از بین مدلهای لیزری و رنگی یکی را انتخاب کنید. همچنین سرعت این پرینترها نسبت به مدلهای لیزری کمتر است و برای مثال هر تصویر 8 در 10 با کیفیت بالا را بین 1.5 تا 4 دقیقه چاپ میکنند.

با این حال، پرینترهای لیزری از لحاظ سرعت، سریعتر از رنگیها هستند و میتوانند در هر دقیقه بین 9 تا 25 کاغذ با محتوای متنی چاپ کنند. کارتریج مشکی ظرفیت اینو داره که با هر بار شارژ 1500 برگه باهاش چاپ کنید و کارتریجهای رنگی هم تا 1100 برگه با هر بار شارژ براتون چاپ میکنه! در غیر این صورت یا مجبوریم که به صورت دستی اقدام به چاپ دو رو نماییم ( هر برگ را چاپ نموده ، برگردانده و طرف دیگر را چاپ کنیم ) یا از قابلیت چاپ صفحات فرد و زوج استفاده کنیم؛ که آن هم مستلزم قرار دادن کاغذ به شیوه خاصی است که می تواند اندکی گیج کننده باشد.