نتایج برنامه اقامت WASP در کاشی های دیواری سرامیکی پرینت سه بعدی – 3DPrint.com

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309438/wasps-residency-program-results-in-3d-printed-ceramic-wall-tiles/

سایر OEMهای چاپگر سه بعدی اغلب از طراحان برای ایجاد محصولات مرتبط با بازاریابی استفاده می کنند، با مشارکت طراح ظاهراً بیشتر در جهت ایجاد بازدید از پست وبلاگ یا روابط عمومی است تا تولید هر چیز اساسی. با این حال، WASP به برنامه اقامت خود با نیت صادقانه تری برخورد می کند. WASP با جامعه طراحی به صورت برابر در تعامل است و هنرمندان، طراحان و معماران را به ،وان پیشگامان برای آینده ای روشن تر می بیند. این خلاق ها به دلیل توانایی آنها در باز ، اسرار عمیق در مواد، توسعه فرآیندهای جدید، و ایجاد آیتم های زیبا و کاربردی که می توانند الهام بخش باشند، شناخته شده اند. WASP در جستجوی کاوشگران و فناور، است که می توانند به پرده برداری از آینده ای که هنوز کشف نشده است کمک کنند. WASP به جای همکاری با نام‌های معروف برای شهرت خود، به دنبال افرادی است که مایل به سرمایه‌گذاری تلاش و مهارت لازم برای تولید قطعاتی هستند که قبلاً نمی‌توانستند ساخته شوند.

این استودیو از طریق محل اقامت در WASP، کاشی های دیواری سرامیکی پرینت سه بعدی را ایجاد کرده است. در Salone Satellite در طول Salone del Mobile، شرکا از سیستم WASP 40100 برای تولید کاشی ها استفاده ،د. این پروژه که فیوژن نام دارد از اقیانوس الهام گرفته شده و از سایه هایی بر روی امواج برای هدایت طرح های خود استفاده می کند. این تیم مجموعه‌ای از کاشی‌های منحصربه‌فرد ایجاد کرده‌اند که می‌توان آن‌ها را برای پوشاندن دیوار با روکش ،یب کرد. کاشی ها در محل مونتاژ شدند. در حال حاضر، آنها می توانند روزانه بیش از 30 قطعه را با یک دستگاه تولید کنند و تاکنون، این تیم 4000 قطعه ساخته است.

WASP است بسیار متفاوت چاپگر سه بعدی OEM. چون سعی می کند دیوار بسازد کمی دورتر از دیوار است. این تا حدی به دلیل منشأ WASP است، همانطور که از نام آن، پروژه صرفه جویی پیشرفته در جهان نشان داده شده است. هدف WASP ساخت خانه‌های “صفر مایلی” با استفاده از مواد موجود در منطقه اطراف است. فروش پرینترهای سه بعدی وسیله ای برای رسیدن به هدف و راهی برای توسعه فناوری برای کمک به بشریت در ساخت خانه و هر چیز دیگری است. WASP همچنین نسبت به سایر شرکت ها به طراحان، سازندگان و معماران بسیار نزدیکتر است. این در همزیستی با بسیاری از خلاقان کار می کند، که آن را به لبه برش نزدیک می کند و آن را قادر می سازد تا چیزهای زیباتری نسبت به دیگران خلق کند.

اکنون، این شرکت با آن همکاری کرده است IOUS Studio برای ایجاد روکش دیوار استودیو IOUS یک استودیوی معماری و طراحی هلندی است که در سال 2022 توسط دو آرژانتینی به نام‌های سول سانچز سیمارلی و آگوستین راس تأسیس شد. این دو غرفه طراحی کرده اند و تجربه پرینت سه بعدی دارند. آنها گلدان‌ها، گلدان‌ها، سازه‌های بتنی و دیواری ساخته‌اند که برای دعوت طبیعت به س،ت در آن طراحی شده است.

این یک رویکرد هوشمندانه است. یک طراح ناشناخته می تواند یک گلدان یا فنجان بسیار موفق ایجاد کند که ممکن است یک برنامه معمولی و با حجم بالا را صنعتی کند. طراحان با حساسیت، کیفیت و فلسفه من، می توانند آن را به طور قابل توجهی در جامعه طراحی مرتبط کنند. این به ،ه خود می تواند الهام بخش انتشارات باشد و به طور بالقوه فروش چاپگرهای سه بعدی را در آن جامعه افزایش دهد. با کاوش در طراحی و پرینت سه بعدی با حساسیت و مرتبط تر، WASP می تواند به مزایای مشابهی دست یابد که توسط شرکت های PR بیشتر دنبال می شود. من امیدوارم که هر OEM بزرگی یک برنامه اقامت برای پیشبرد پتانسیل فنی و هنری چاپ سه بعدی ایجاد کند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

برای سال 2024، WASP قصد دارد برنامه اقامت خود را گسترش دهد تا هنرمندان، معماران و طراحان بیشتری را شامل شود. WASP به دنبال افرادی است که بتوانند طیف مواد موجود برای پرینت سه بعدی را گسترش دهند، ابزارهای قابل دسترس برای طراحان و هنرمندان ایجاد کنند و اجزای چاپ سه بعدی را صنعتی کنند. ،نان می توانند با کارمندان WASP همکاری کنند و از چاپگرهای سه بعدی آن، از جمله سیستم های بزرگ کرین WASP استفاده کنند. شرکت کنندگان آموزش دریافت می کنند و تحقیقات آنها با سایر کاربران WASP به اشتراک گذاشته می شود. هر پروژه می تواند در محدوده و مدت زمان متفاوت باشد.