منابع مالی پرینت سه بعدی: سیستم های سه بعدی درآمد را تا 9.32% از دست می دهند، اهداف 2027 برای آزمایشات بالینی ریه انسان – 3DPrint.com

جفری گریوز، رئیس و مدیر عامل 3D Systems همچنان محتاطانه خوش بین است و عملکرد سال را به چالش های کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی نسبت می دهد. علیرغم ناکامی‌ها، شرکت این موارد را به‌،وان شاخص‌های رکود دائمی در پذیرش مشتری یا از دست دادن سهم بازار نمی‌داند، بلکه به‌،وان مسائل موقتی زمان‌بندی بازار است.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307613/3d-printing-financials-3d-systems-misses-revenues-by-9-32-targets-2027-for-clinical-human-lung-trials/

گریوز همچنین اشاره کرد که چرا سرمایه گذاران ممکن است هنوز رشد مورد انتظار را در تعداد سیستم های سه بعدی نبینند. او می‌گوید چالش‌های اقتصادی فعلی باعث کاهش هزینه‌های مشتری شده است، اما انتظار دارد که با بهبود اقتصاد، این امر بهبود یابد. همچنین شرکت های جدیدی به ویژه از چین وارد بازار شده اند که باعث رقابت و پراکندگی بیشتر آن شده است. با وجود این مسائل، او هنوز هم سیستم‌های سه بعدی را یکی از بزرگ‌ترین بازیگران در این زمینه می‌داند، با تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار درآمد در سال ۲۰۲۳ و حاشیه سود رو به رشد، حتی در شرایط سخت. گریوز با بیش از 600 چاپگر در سراسر قاره های مختلف، سیستم های سه بعدی را برای اثبات گستردگی و اثربخشی جه، خود در نظر می گیرد و به سرمایه گذاران از توانایی شرکت برای مدیریت هزینه ها و ادامه سرمایه گذاری در رشد اطمینان می دهد.

سیستم های سه بعدی در Formnext. تصویر توسط 3D Systems از طریق LinkedIn.

این شرکت در یک حرکت استراتژیک برای تقویت موقعیت مالی خود، 135 میلیون دلار از اسکناس های قابل تبدیل خود را با تخفیف قابل توجهی ،یداری کرد و بدهی معوق خود را نزدیک به 30 درصد کاهش داد. 3D Systems با بیش از 331 میلیون دلار پول نقد و معادل آن، برای حمایت از ابتکارات بازسازی و کارایی و ادامه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های رشد قرار گرفته است.

از چپ به راست: جفری گریوز، رئیس 3D Systems، تاسی پریرا، مدیر عامل سیستمیک بیو، و EVP 3D Systems of Healthcare Solutions، Menno Ellis، به همراه تیم Systemic Bio در مراسم برش روبان دفتر مرکزی جدیدشان. تصویر از 3D Systems.

گریوز در یک تماس با سرمایه گذاران توضیح داد: «بسیاری از مشتریان جدید در دوره پسا کووید در حال ارزیابی تولید افزودنی هستند و از این فناوری استقبال می کنند. علی‌رغم عوامل کلان اخیر که سرمایه‌گذاری در صنعت را کند می‌کند، پیش‌بینی می‌کنیم که رشد سالانه بیش از 20 درصد باشد که منجر به 80 میلیارد دلار فرصت بازار در پنج تا هفت سال می‌شود. شرایط اقتصادی و تازه واردان بازار موقتاً بر هزینه ها تأثیر گذاشته و صنعت را پراکنده کرده است. با این حال، سیستم های سه بعدی، با مقیاس، تحقیق و توسعه قوی، و زیرساخت جه،، موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری بر روی این رشد دارد. تمرکز ما بر افزایش کارایی، حفظ تحقیق و توسعه و استفاده از ترا،مه قوی، ما را برای کنترل نوسانات اقتصادی و استفاده از فرصت قابل توجه بازار آماده می کند.

در جدیدترین رونمایی مالی، سیستم های سه بعدی (NYSE: DDD) گزارش مالی خود را برای سه ماهه آ، سال 2023 و کل سال به اشتراک گذاشت، و مبارزات و اقدامات استراتژیک خود را در پاسخ به بادهای مع، اقتصادی فعلی روشن کرد. 3D Systems در آ،ین گزارش خود کاهش درآمد نسبت به سال قبل را، هم به صورت فصلی و هم برای کل سال 2023 نشان داد. ، استهلاک و استهلاک)، که منع، کننده درآمد کمتر و افزایش هزینه های عملیاتی، به ویژه در سرمایه گذاری در پزشکی احیا کننده و خدمات مشاوره است. با این وجود، مدیریت می‌گوید که گام‌هایی برای بازسازی و کاهش این فشارهای مالی با هدف آینده‌ای باثبات و سودآورتر برداشته‌اند.

با وجود این زیان ها، در سه ماهه پای، سال، حاشیه سود ناخالص بهبود جزئی به میزان 40.4 درصد مشاهده شد که نشان دهنده برخی کارایی عملیاتی است. با این حال، EBITDA تعدیل شده، معیاری کلیدی برای سودآوری، زیان 12.26 میلیون دلاری را برای سه ماهه و 24.52 میلیون دلاری را برای سال تجربه کرد. در میان این فشارهای مالی، 3D Systems امیدوار است اقدامات بازسازی و کارآیی به بازگشت به سمت سودآوری و جریان نقدی مثبت در سال 2024 کمک کند.

تحت تاثیر فشارهای اقتصادی که منجر به کاهش فروش شد، سال گذشته برای سیستم های سه بعدی، به ویژه در بخش ارتودنسی دندان، سخت بود. آیا تنظیمات استراتژیک شرکت، با تمرکز بر کاهش هزینه و بهبود کارایی، نشان دهنده پاسخ به این چالش ها است؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد، اما با یک موقعیت نقدی قوی و برنامه ای برای بازسازی و رشد، 3D Systems به دنبال حرکت در چشم انداز اقتصادی نامشخص با هدف سودآوری است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

هدف برای سال 2024 ادامه بازسازی برای کاهش هزینه ها، بهبود حاشیه ها و تضمین مسیری به سمت سودآوری پایدار و جریان نقدی مثبت است. این شرکت همچنین قصد دارد سلامت مالی کوتاه مدت را با سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه متعادل کند تا با بهبود شرایط اقتصادی از فرصت های رشد استفاده کند. برای سال 2024، 3D Systems راهنمای درآمد خود را بین 475 تا 505 میلیون دلار تعیین کرده است، با هدف حاشیه سود ناخالص بین 42٪ تا 44٪ و EBITDA تعدیل شده که حتی یا بهتر می شود.

همانطور که 3D Systems چالش‌های فعلی را هدایت می‌کند، همینطور است پزشکی احیا کننده پیشگام، برنامه ریزی برای شروع آزمایشات انس، برای ریه انسان تا سال 2027. اگر موفقیت آمیز باشد، این ابتکار می تواند مراقبت های بهداشتی و آینده شرکت را متحول کند. هدف سیستم های 3D در سه حوزه کلیدی است: ایجاد اندام های انس،، بافت هایی که اندام نیستند و کمک به توسعه دارو. برای ساده‌تر ، تجارت خود، هریس کوری را که بیش از 30 سال تجربه دارد، به خدمت گرفت. او از سفر این شرکت به سمت ایجاد اندام هایی مانند ریه ها حمایت خواهد کرد و نشان می دهد که فناوری چاپ سه بعدی تا چه حد می تواند در مراقبت های بهداشتی پیش رود.

در سه ماهه چهارم سال 2023، درآمد به 114.8 میلیون دلار کاهش یافت که کاهشی 13.5 درصدی نسبت به سال قبل داشت که عمدتاً به دلیل فروش کمتر در بخش ارتودنسی دندان و کاهش فروش چاپگرها بود، زیرا مشتریان سرمایه‌گذاری‌های سرمایه‌ای را به تاخیر انداختند. عدم قطعیت های اقتصادی. این مبلغ 11.8 میلیون دلار یا 9.32 درصد کمتر از برآوردهای شرکت بود. در کل سال، درآمد 9.3 درصد کاهش یافت و به 488.1 میلیون دلار رسید که نشان دهنده کاهش مداوم تقاضا است. این شرکت همچنین با زیان خالص 300.4 میلیون دلاری یا 2.30 دلار به ازای هر سهم در سه ماهه و 370.4 میلیون دلار برای سال مواجه شد که عمدتاً به دلیل هزینه های غیرنقدی مربوط به سرقفلی و سایر دارایی ها بود.