معرفی بهترین تولید کنندگان چاپگرها

بسیاری از پرینترهای سه بعدی از مارلین فرمور (Marlin firmware) استفاده میکنند؛ اما اپلیکیشنهای دیگری هم برای تراشههای مختلف وجود دارند. قبل از خرید پرینتر سه بعدی باید نرم افزار مورد استفاده را هم مشخص کنید. گاهی اوقات به دلایلی ممکن است در نیمه راه چاپ قبل از آن که جسم تکمیل شود، وقفهای غیرمنتظره رخ دهد. خرید پرینتر های چندکاره انتخاب هوشمندانهای برای صرفهجویی در فضا و هزینه میتونن باشن. و البته ممکنه به صورت جداگانه هزینههای بالایی هم داشته باشن. صفحه گرم باید کیفیت بالایی داشته باشد تا پایهسازی شیء بهخوبی شکل گرفته و محکم در جای خود بچسبد. سینی بالایی اوراق را میتوان با 20 ورق پُر کرد و این جایی است که کاغذهای تصویری و پاکتها باید به آنجا هدایت شوند. حالا نوبت بررسی ویژگیهایی مانند سرعت پرینت، ایمنی و سطح کیفیتی است که که پرینتر انتخابی شما باید داشته باشد. نکته مهم دیگری که باید هنگام خرید یک چاپگر جدید به آن توجه کنید ، اتصال آن است. تیم پشتیبانی شرکتهای ارائه دهنده پرینتر صدور فیش باید به این موضوع توجه کرده و امکان برقراری ارتباط این دستگاهها را با گوشیها و تبلتها فراهم کنند. در طول فرآیند ساخت پودرهای دیگری که مدل را احاطه کرده اند از جسم محافظت و پشتیبانی میکنند.

هر پرینتر قادر است به طور متوسط تا تعداد 150 برگه را در قسمت مخصوص برگه چاپ، نگهداری کند. همچنین یک رابط عالی برای چاپ و اسکن و بررسی وضعیت چاپگر شما فراهم می کند. اگر مبتدی هستید، از دستگاههای کوچکتر و پرینتر سه بعدی ارزان با رابط کاربری آسانتر شروع کنید. در نتیجه شما در هر دو سینی این دستگاه، میتوانید سایز های A4، A5، B5 و سایز های کوچکتر برای تغذیه دستگاه استفاده کنید. خرید پرینتر در ایران اغلب به روش سنتی (خرید پرینتر حضوری) یا اینترنتی انجام میشود. در غیر این صورت باید دوباره ترکیبات اضافی را حذف و تنظیمات لازم را انجام دهید. شایان ذکر است، پاسخگویی سریع به سوالات مشتریان، ضمانت خدمات مربوط به ریکاوری اطلاعات انواع و اقسام چاپگرها، استفاده از قطعات اصل و اورجینال به هنگام لزوم و انجام فوری کلیه امور خدماتی از جمله اصلی ترین فعالیت هایی است که این مرکز در اختیار شما خواهد گذاشت. نخستین موردی که در پرینتر میبایست به آن توجه کنیم مواد مصرفی آن میباشد. باید نرم افزاری را که روی پرینتر در حال اجرا است به عنوان بخشی از برنامه نگهداری به روز رسانی کنیم. در خرید پرینتر سه بعدی با تجهیزات الکتریکی گرم سروکار دارید و از اینرو ایمنی اهمیت زیادی دارد.

این ویژگی اخیر باعث میشود از آسیب حرارتی و تشکیل فیلامنت اضافی جلوگیری به عمل آید. خوشبختانه در بیشتر موارد، کاغذ کش قابل تعمیر است و به ندرت پیش می آید که نیاز به تعویض این قطعه باشد. با پنل پیامک می تونید به مشتری ها تون sms بدین و روییداد های مهم رو بهشون اطلاع بدین تا بیان پیش خودتون . اگر مشکلی پیش بیاید، آیا خدمات پس از فروش دارند؟ پرینترهای سه بعدی زیادی در بازار ایران به فروش میرسند. این تنظیم شامل سفتکردن یا شلکردن کشش در یکی از سه محور اصلی است. چرا میخواهید وقتتان را با دکمه یا پیچ تلف کنید. بنابراین اگر قصد خرید یک پرینتر خانگی خوب و باکیفیت را دارید، حتما روی این دو برند حساب ویژه باز کنید. اگر پرینتر صفحهنمایش لمسی برای پیمایش منو داشته باشد، بهتر است.

اما آیا خرید یک پرینتر دست دو می تواند مقرون به صرفه باشد؟ از مزایای دیگر استفاده از پرینترهای وای فای دار می توان به صرفه جویی در زمان، اشتراک گذاشتن چندین کاربر به طور همزمان، امکان قراردادن پرینتر در هر جایی که دوست دارید و استفاده از دیگر کاربردهای متنوع این نوع پرینتر اشاره نمود. این چاپگرها اندازه بسیار کوچکی دارند که به راحتی میتوانید آن را در هر جایی که خواستید حمل کنید. دومین ویژگی مهم در انواع پرینتر، سرعت موتور پرینتره که معمولا با واحدهای صفحه در دقیقه یا حروف در دقیقه بیان میشه و باید قبل از خرید، به این معیار دقت داشت. کافی نت یکی از شغل هاییه که تا قبل از سال ۹۰ یه جورایی شغل دانشجویی خوب به حساب میومد و با توجه به میزان سرمایه اولیه میشه گفت درآمد خوبی داشت . قبل از خرید پرینتر سه بعدی ابتدا نگاهی به سیستم پشتیبانی از مشتریان سازنده آن بیندازید. کورا (Cura)؛ یک برنامه برش پرینتر سه بعدی منبع باز که اولتیمیکر (Ultimaker) آن را ساخته است. و با استفاده از برنامه O’2NAILS از تلفن همراه شما کنترل می شود. همچنین میتوانید با خرید پرینتر سه بعدی دو نازله خلاقیت به خرج دهید؛ برای مثال، در یک پرینتر FDM با دو نازل میتوانید از یک فیلامنت حلشدنی بهعنوان پشتیبان استفاده کنید.

با تنظیمات صفحه گرم بهروش آزمون و خطا میتوانید دمای ایدهال را پیدا کنید. مدلهای صنعتی و صنعتی پلاس هر دو میز گرم دارند. با این حال برخی از پرفروشترین مدلهای آن، یکی چاپگر سه بعدی کریلیتی اندر ۳ پرو (Creality Ender 3 Pro) ساخته شرکت کریلیتی است که برای افراد مبتدی و متوسط مناسب است و قیمت آن ۱۰میلیون تومان است. این پرینترها یکسری قرقره دارند که فیلامنتها را به دور آنها میپیچید. سینی کاغذ قسمتی از پرینتر می باشد که قادر است تعداد زیادی کاغذ را در خود نگهداشته تا قطعه کاغذ کش یکی یکی آن ها را برداشته و کاغذ چاپگر را تغذیه نماید. پرینترهای رزینی بالاترین وضوح را دارند و در حد ۱۰۰ هستند.

کارتریج اورجینال اچ پی را براحتی میتوانید بارها شارژ کرده و استفاده کنید. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این مدل از پرینتر های اچ پی، این می باشد که هد این دستگاه پرینتر بر روی کارتریج آن ها قرار دارد. هارد 1 ترابایت لپ تاپ دیگر ویژگی جدیدی نیست و در بیشتر مدلهای بازار میتوانید یک ترابایت حافظه را ببینید. کمک کند. همانطور که میدانید این نوع از ماشینهای اداری هم در سازمانها و هم در خانهها مورد استفاده قرار میگیرد. چستر در تخیلات خود فکر میکرد که چه می شود اگر یک جعبهی جادویی اختراع شود و فقط با فشردن یک دکمه بتوان چند نسخه کپی برابر اصل از سند مورد نظر خود را تولید کند. بنابراین به فکر خرید پرینتر سه بعدی با قابلیتهای حرفهایتر باشید. فکر نکنید فقط پرینترهای گرانقیمت چنین ویژگیهایی دارند.

برخی از پرینتر ها، قابلیت هایی چون چاپ و اسکن دو طرفه به همراه قابلیت ADF ( تغذیه خودکار کاغذ ) را نیز دارا می باشند که وجود چنین قابلیت هایی، باعث افزایش قیمت پرینتر ها خواهد شد. در غیر این صورت ممکن است چاپگری که خریدهاید به کارتان نیاید و البته ارزانقیمت هم نیست که از خیر آن بگذرید. در غیر این صورت برای کابران خانگی یا ادارهها به دلیل سرعت چاپ پایین و قیمت بالای کارتریجهای جوهری استفاده از جوهرافشانها توصیه نمیشود. از سایر ویژگیهای ایمنی خوب میتوان به خنککردن خودکار صفحه گرم و جمعکردن خودکار نازل هنگام توقف یا کاملشدن چاپ اشاره کرد. به همین دلیل در پرینترهای سه بعدی بسته که دمای محیط را برای این ماده گرم نگه میدارند بهتر عمل میکند. پرینتری را انتخاب کنید که تنظیم کشش آن آسان باشد تا در وقت صرفهجویی کنید. با این حال انتخاب با خود شماست. گاهی هزینهی این قطعات میتونن حتی بیشتر از قیمت اولیه خود پرینتر باشن. حتی پرینترهای سه بعدی ارزان هم دارای صفحه لمسی هستند. با توجه به قیمت مناسب دستگاه های چندکاره، حتی اگر کاربر نیاز چندانی به قابلیت هایی مانند فکس و اسکن نداشته باشد، همواره خرید دستگاهی چندکاره به جای تک کاره به صرفه تر است.پرینتر Hpاز دستگاه های پرکاربرد است که دارای ویژگیهای مختلفی است .

سرعت چاپ رنگی و چاپ سیاه و سفید در اکثر پرینترها با هم دیگر متفاوت است. در پرینتر های لیزری و جوهرافشان با باز نمودن قسمت بالا و یا جلوی پرینتر که در هر پرینتر متفاوت میباشد میتوان با بیرون آوردن کارتریج قبلی کارتریج نو یا شارژ شده را جایگزین کرد. در برخی از پرینترها مخصوصا پرینترهای لیزری که در آنها از فیوزینگ استفاده شده است Fan به کار رفته است تا از آب شدن قطعات و داغ شدن بردهای پرینتر جولوگیری کند. بهجای آنکه از قرقرههای رنگارنگ فیلامنت استفاده کنید، میتوانید سرغ خرید پرینتر سه بعدی بروید که همزمان از چند رول پشتیبانی کند. فقط زمانی باید سراغ خرید پرینتر سه بعدی با این فیلامنت بروید که محیط کارتان تهویه خوبی داشته باشد. پرینتر سه بعدی باید قابلیت تنظیم دقیق محور را داشته باشد. این موارد را در خرید پرینتر سه بعدی باید جدی بگیرید. اما در این مطلب قرار است در مورد انواع پرینترهایی صحبت کنیم که برای مصارف خانگی تولید میشوند. فیلامنتها از انواع مختلف پلاستیک تهیه میشوند. برای چاپ سریع اسناد هم دستگاههای پرینت لیزری از گزینههای مناسب برای کسبوکارها محسوب میشوند.

این نوع رزین اغلب در رنگهای شفاف، سفید و خاکستری موجود است. این رزین در رشتههای پزشکی برای ساخت سمعک تا کارهای سفارشی دندانپزشکی کاربرد دارد. همچنین باید بدانید امکانات بیشتری در قسمت Maintance نرم افزار این چاپگر وجود دارد، مانند پاک کردن هد پرینتر به دو صورت مختلف. باید بدانید پرینتر شما دقیقا از کدام فرمور استفاده میکند. درصورتیکه میخواهید بدانید بهترین پرینترهای خانگی کداماند با ما همراه باشید. در مقابل، پرینترهای تجاری میتوانند تا ۷۰ صفحه بر دقیقه، چاپ کنند. یکی از مزایای لیبل پرینتر حرارتی مستقیم این است که لیبل مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن چاپ و پرینت خواهد کرد. چنانچه دوربین شما دیجیتالی بلوتوثی می باشد می توان آن را مستقیما به پرینتر وصل کرد و تصاویر مدنظرتان را چاپ کنید. این ویژگی ممکن است به شکل ویژه برای عکاسانی مفید باشد که میتوانند کارتهای SD را مستقیماً از دوربین به پرینتر منتقل کنند.

قابلیت انجام چاپ دو رو: چاپ دو رو یا Duplex یک ویژگی نسبتا جدید و امروزی که برای پرینترها بحساب می آید، قابلیت چاپ دو رو برای آن ها می باشد که می تواند برای کاربرانی که دارای فایل های زیاد تصویری هستند و می خواهند بصورت پشت و رو بر روی برگه چاپ کنند، بسیار حائز اهمیت باشد. پرینترهای لیزری بیشتر مناسب مصارف اداری می باشند چون پرینترهای لیزری توانایی چاپ صفحات زیاد در زمان اندک را دارند، هزینه مواد مصرفی آنها پایین است و عمر طولانی تری دارند. این فیلامنت درهنگام ایجاد پرینتهای دقیق با برآمدگیهای زیاد عالی کار میکند و کار نهایی دقیقتر خواهد بود. حجم صفحه پیشنهادی در ماه که نشان میدهد یک پرینتر برای چه حجمی از چاپ کردن در ماه ساخته شده است را چرخه کار چاپگر میگویند.

اگر میخواهید چیزی پرینت بگیرید که با موادغذایی در تماس خواهد بود، باید با نوعی اپوکسی که درجه ایمنی آن برای موادغذایی مناسب است آن را بپوشانید و بهخوبی سایت 10printer پرداخت کنید. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر چاپگر اچ پی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. ۶- اگر ایرادی در مودم نباشد و یا تنظیم خاصی در مودم صورت نگرفته باشد (مک فیلتر)، بعد از گذشت یک دقیقه چراغ وایرلس پرینتر ثابت میشود و به مودم متصل میشود. در نتیجه بهتره برای یه انتخاب مطمئنتر سراغ شرکتهایی برید که از اعتبار و محبوبیت بیشتری برخوردار هستن. از دیگر تفاوتهای این دو نوع پرینتر میتوان به سرعت چاپ آنها اشاره کرد، پرینتر لیزری از سرعت چاپ بالاتری نسبت به پرینتر جوهرافشان برخوردار هستند. این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در صورت معیوب بودن High Voltage، چاپ پرینت بر روی برگه بصورت کمرنگ، سفید و یا سیاه انجام میشود و اتصال به درستی انجام نمیشود.

به طور کلی، چاپگر حرارتی مانند چاپگرهای استاندارد، رنگ ها را به خوبی چاپ نمی کند. برای رفع موقت این ایراد، می توانید چاپگر را خاموش و دوباره روشن کنید، گاهی اوقات راه اندازی مجدد فیوزر را بازنشانی می کند تا بتوانید چند صفحه دیگر را چاپ کنید. علاوه بر این، این چاپگرها برای تامین برق تنها به یک کابل نیاز دارند که باعث کاهش تراکم و برق مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه می شود. بهعلاوه، این چاپگرها برای تامین انرژی کل تنظیمات، فقط به یک کابل نیاز دارن که باعث کاهش ازدحام سیمهای برق و کاهش برق مورد نیاز دستگاه میشه. چاپگر HP 606dn از دیگر چاپگر های رده خود انرژی کمتری را مصرف می کند . از دیگر قابلیت هایی که این پرینتر را کاملا مناسب کارهای اداری می کند می توان به کاربری چهار گانه آن ، یعنی ارائه همزمان پرینت، اسکن، فکس و کپی اشاره کرد. از سوی دیگر EBM از یک پرتو الکترونی قوی در خلا استفاده می کند.