مطالعه موردی در مورد زمانبندی و شرایط پرداخت

طول، و کوتاه ماجرا این است که قراردادی در اوا، اردیبهشت تنظیم و امضا شد و در اوایل ،داد درخواست اولیه برای نصف پرداخت انجام شد. نیمی از پرداخت به موقع انجام نشد و در پایان هفته سوم چاپخانه کار را به حالت تعلیق درآورد، گزارش های سالانه، پاکت نامه ها و نامه های تبلیغاتی را به انبار منتقل کرد و درخواست پرداخت کامل به اضافه هزینه پستی را کرد تا ادامه هید.

خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.

برنامه

(به خاطر داشته باشید که مشتری من یک مشتری «نقدی» است، نه یک «مشتری اعتباری». بنابراین در استانداردهای صنعتی است که چاپگر قبل از شروع کار نیمی از پرداخت را بخواهد – برای مثال، برای پوشش هزینه مستقیم ،ید کاغذ چاپ. و در استاندارد صنعت است که تأمین‌کننده چاپ سفارشی باید قبل از حمل و نقل، پرداخت نهایی را بخواهد، مگر اینکه مشتری شرایط اعتبار را تعیین کرده باشد. هزینه پست یک هزینه مستقیم است که از قبل به خدمات پستی ایالات متحده پرداخت می‌شود، بنابراین در استاندارد صنعت است. برای چاپگر برای درخواست و دریافت این پرداخت ،نی قبل از آماده سازی فروشگاه پست یا ارسال پست: ورود محصول به جریان پست توسط اداره پست.)


این مطلب در روز سه‌شنبه ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ ساعت ۱۲:۱۶ صبح منتشر شده است و تحت ،وان قراردادهای ،ید چاپی، چاپ ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/10/custom-printing-case-study-on-scheduling-and-payment-terms/

همه اینها در طول تابستان تولید شد، که بهترین زمان تعطیلات هم برای فروشندگان چاپ تجاری و هم برای مشتریان من است – که منجر به عدم حضور مردم برای خواندن و امضای قراردادها، قطع و امضای چک و پاسخ به ایمیل‌ها شد. خوشبختانه، چاپگر به اندازه کافی پرسنل داشت تا کارها را همیشه ادامه دهد، و من همیشه سعی کردم صادقانه با مشتری خود (و/یا رئیس او) به موقع با تمام قراردادها، برنامه ها و درخواست های پرداخت تماس برقرار کنم.

از چاپگر خواستم که به من اطلاع دهد که چک ها چه زم، رسیده است، چک را با مبلغ کمتر از بین ببرد، و به من اطلاع دهد که چه زم، چک باقی مانده تسویه شده است (و بنابراین چه زم، کار روی کار می تواند از سر گرفته شود).

کار این است: گزارش سالانه 24 صفحه ای با جوهر فرآیند 4 رنگ، بریده شده و دوخته شده با زین. یک نامه 4 رنگ در سهام افست 60#. یک پاکت 28# با سمت باز (که در سمت بلند باز می شود و بنابراین “قابل ماشینکاری” است، به این م،ی که می توان آن را به جای دستی روی ماشین پر کرد). و تمامی میل شاپ ها برای تهیه 1500 نسخه از بسته فوق الذکر و وارد ، آنها به جریان پست کار می کنند.

ناگفته نماند که موکل من از پرداخت هزینه اضافی امتناع کرد و گفت که چاپگر مسئول است زیرا آنها کار را متوقف کرده بودند. الان اوضاع اینجاست.

غذای آماده نهایی

من مطمئن هستم که مشتری من کاملاً معتبر بود و احساس می کرد توسط چاپگر و اداره پست با او بدرفتاری شده است. این اتفاق به توافقات منعقد شده با چاپگر و قو،ن مربوط به افزایش نرخ خدمات پستی ایالات متحده مربوط نمی شود.

داستان پس زمینه

رابطه با چاپگر فقط همین است، یک رابطه. برای حرکت رو به جلو، باید متضمن اعتماد متقابل باشد. شما باید بد،د که چاپگر کار شما را به نحوی رضایت‌بخش تولید می‌کند و چاپگر شما باید بداند که طبق توافق پرداخت می‌کنید.

کار در اسرع وقت به پست ارسال شد. متأسفانه، این اتفاق تقریباً دو روز پس از آن رخ داد که اداره پست ایالات متحده نرخ پستی را افزایش داد، و فقط کمتر از 400 دلار هزینه اضافی برای مشتری من متحمل شد.

در پایان یک هفته، حسابدار مشتری من (برون سپاری شده، نه داخلی) دو چک (نصف پرداخت) ارسال کرده بود. و پرداخت کامل) به اشتباه و بدون استفاده از گزینه سریعتر انتقال الکترونیکی وجوه. اگر دو نفر از سه شرکت کننده در تعطیلات تابست، خود نبودند، این روند سریعتر پیش می رفت.

اگر قو،ن مکتوب و نانوشته انجام تجارت در زمینه چاپ تجاری را درک کنید، می تو،د متوجه شوید که حقوق و مسئولیت شما چیست و همچنین حقوق و مسئولیت چاپگر شما چیست. این پاسخ شما را به هر مشکلی در سطح منطقی و نه احساسی نگه می‌دارد.

آنچه می تو،د برای اجتناب از این بیاموزید

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

این پست وبلاگ PIE یک مطالعه موردی در مورد توافقات و انتظارات است، و اینکه چگونه متأسفانه وقتی همه چیز ،اب می شود، طوفان کاملی وجود دارد. در عین حال، راه‌هایی برای به حداقل رساندن این شانس و درک توافق‌های گفته‌شده و ناگفته با فروشنده چاپ تجاری‌تان بر اساس استانداردهای مورد قبول صنعت وجود دارد.

همه اینها طوفان بی‌نقص ارتباطات نادرست بود که توسط افراد کلیدی که خارج از محدوده ارتباط بودند (به دلیل تعطیلات تابست،) تقویت شد. من پیش‌نویس نامه‌ای به مشتری خود شامل ج، زم، تمام فعالیت‌ها، از امضای قرارداد تا صدور صورت‌حساب، و شامل تمام صورت‌حساب‌های چاپگر و رسید پستی ایالات متحده (Form-3600R) برای ارسال پستی تهیه کرده‌ام.

من در حال حاضر در حال رسیدگی به وضعیت پرداخت با یک مشتری برای ارسال گزارش تبلیغاتی سالانه هستم.

با این حال، این ممکن است برای شما اتفاق بیفتد (شاید یک بار در حرفه شما به ،وان یک طراح یا ،یدار چاپ)، بنابراین ممکن است بخواهید موارد زیر را در نظر بگیرید تا به شما در کنار زدن چنین مزاحمتی کمک کند:

  1. اول از همه، برآورد هزینه پست از چاپگر دقیقاً همان ،ن است. چاپگر هزینه های اضافی را از شما صورتحساب می دهد یا هر اعتباری را که بدهکار هستید به شما بازپرداخت می کند.
  2. در بسیاری از موارد می تو،د به صورت نقدی، اعتباری یا ویزا پرداخت کنید. پرداخت از طریق ویزا احتمالاً 3 درصد اضافه هزینه خواهد داشت. شرایط «نقدی» قبل از اینکه کار به شما تحویل داده شود یا به مشتریان شما پست شود، مست،م پیش پرداخت و پرداخت نهایی است.
  3. من به ویژه گزینه انتقال وجه الکترونیکی برای پرداخت را دوست دارم. وجوه از بانک شرکت شما به بانک فروشنده چاپ تجاری بدون هیچ گونه احتمال تاخیر یا از دست دادن پست ارسال می شود. تراکنش (و تسویه وجوه) بسیار سریعتر از فرآیند نوشتن چک، پست و تسویه حساب بانکی انجام می شود. در بیشتر موارد این سرویس به صورت رایگان ارائه می شود و از هزینه 3 درصدی کارت اعتباری صرف نظر می کند.
  4. ممکن است نخواهید شرایط اعتباری را ایجاد کنید. نه اینکه اعتبار شما بد است، اما من معتقدم که یک پرس و جو ممکن است بر امتیاز اعتبار شما تأثیر بگذارد. با این حال، اگر این موضوع برای شما نگران کننده نیست، ممکن است قدرد، کنید که صورتحساب دریافت کرده اید و 30 روز برای پرداخت فرصت دارید.
  5. تامین کننده چاپ سفارشی شما باید از قبل از شما پول بگیرد زیرا باید کاغذ ب،د و این یک هزینه بزرگ است. نمی توان از او انتظار داشت که پول کاغذ یا هزینه پست را برای این موضوع پرداخت کند.
  6. شارژ ، شما قبل از رها ، شغلتان، پرداخت کامل شما را به موقع تضمین می کند. از این گذشته، چاپگر نمی تواند تمام پول ها را جبران کند و سپس برای بازپرداخت به شما مراجعه کند.
  7. برنامه ها مهم هستند. چاپگرها نیز روزهای تعطیل را می‌گذرانند و روزهای کاری را فقط از دوشنبه تا جمعه حساب می‌کنند، نه شنبه و یکشنبه. اگر به خدمات عجله نیاز دارید، این ممکن است با هزینه بالاتر قابل مذاکره باشد (ی،ی استخدام کارکنان بیشتر برای تکمیل سریعتر کارتان).
  8. برنامه ریزی خوب و ارتباط با چاپگر شما ضروری است. اگر خدمات حسابداری یک شرکت برون سپاری شود (که در مورد مشتری من صدق می کند)، در زمان های کند (مانند اوا، تابستان در طول تعطیلات) تاخیرهای پیش بینی نشده در پرداخت ممکن است رخ دهد.
  9. مهم است که سوابق (یادداشت های کتبی و همچنین سابقه ایمیل های مربوطه) را برای توضیح روند کاری خود در صورت بروز مشکل نگه دارید.
  10. هیچ ، نمی خواهد به ،وان یک مشتری دشوار در نظر گرفته شود. لیست قبلی اهمیت درخواست صورتحساب را پس از امضای قرارداد چاپگر و سپس پرداخت سریع آن بر اساس برنامه زم، توافق شده نشان می دهد. هیچ چیز بهتر از تحویل یا ارسال به موقع کار چاپ شما تضمین نمی کند.
  11. عاقلانه است که صفحه “شرایط و شرایط” قرارداد چاپگرهای خود را بخو،د و با آداب و رسوم و استانداردهای صنعت چاپ تجاری آشنا شوید. چاپ آن اثر مارک بیچ و اریک کنلی یک کتاب برجسته در زمینه چاپ سفارشی است و یک کپی از آنها را در متن گنجانده است. (این ممکن است قدیمی باشد، زیرا نسخه شخصی من از کتاب چند دهه قدمت دارد. بنابراین ممکن است بخواهید این شرایط و ضوابط چاپ را نیز در گوگل جستجو کنید.)

من هنوز پاسخی نشنیده‌ام، اما نکته اصلی این است که از آنجایی که من تمام ایمیل‌های مرتبط را که در مورد آنچه توافق شده و چه اتفاقی افتاده است (به‌علاوه ارجاعات به شرایط و ضوابط استاندارد صنعت چاپ) را نگه داشته‌ام، انتظار دارم در نهایت نتیجه مثبتی به دست آید. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.

با در نظر گرفتن این موضوع، من مشتری خود را تشویق کردم که برای از بین بردن هرگونه احتمال تاخیر در تحویل پست، به جای چک، از طریق انتقال الکترونیکی وجوه پرداخت کند. من همچنین به صورت کتبی توضیح دادم که چرا چاپگر اکنون برای ادامه به پرداخت کامل و نه نیمی از پرداخت نیاز دارد.

وبلاگ تبادل صنعت چاپ شماره 12 از 40 وبلاگ برتر چاپ دیجیتال است که توسط FEEDSPOT انتخاب شده است.