مصاحبه: فناوری پرینت سه بعدی هواپیمای بدون سرنشین RapidFlight پرواز می کند – 3DPrint.com

بنیانگذاران ما فرصتی را برای پرینت سه بعدی پهپاد دیدند و تعدادی از تکنیک ها و فناوری های تخصصی چاپ سه بعدی را توسعه دادند تا پهپادها بتوانند مجموعه های ماموریت زیادی را انجام دهند و به سرعت محموله های جدید را در هواپیما ادغام کنند. با تکامل شکل فضای نبرد و ظهور فناوری‌های جدید، می‌تو،م قابلیت‌های جدید را با هزینه کم در یک برنامه زم، کوتاه ادغام کنیم. ما می‌تو،م محموله‌های جدید را در چند روز ادغام کنیم، حتی شکل بدنه هواپیما را تغییر دهیم، سطوح را تغییر دهیم، پیوست‌ها را تغییر دهیم، اندازه را تغییر دهیم، و در عین داشتن یک روش تولید مقیاس‌پذیر، بسیار انعطاف‌پذیر باشیم.»

مایک اوفلمن یک خلبان سابق A-10 است که به توسعه تجاری برای Textron روی آورد و روی اسکن عقاب و Boeing Insitu RQ-21 Blackjack. هر دو Scan Eagle و RQ-21 سیستم‌های کوچک تاکتیکی بدون سرنشین (STUAS) نظارتی هستند. او بعداً برای جنت، قبل از پیوستن RapidFlight شش ماه پیش. RapidFlight شرکتی است که ایده‌های ازدحام پهپادها را که به طور گسترده در مورد آنها نوشته‌ایم، زنده می‌کند. بازار سیستم های هوایی بدون سرنشین، وسایل نقلیه (UAS، UAV) و پهپادها رشد چشمگیری داشته است. از پهپادهای کوچک با دید اول شخص (FPV) گرفته تا هواپیماهای بزرگ جهانگرد، بازار در جنگ و فراتر از آن اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

بخش مهمی از این فرآیند، توانایی دریافت بازخورد از فرماندهان و جنگجویان و گنجاندن آن در تغییرات طراحی جدید است. RapidFlight امیدوار است که به حرف جنگجویان گوش دهد، به سرعت با نیازهای آنها سازگار شود و از بازخورد آنها در ایجاد محصولات جدید نیز استفاده کند. این می تواند به م،ای تغییرات کوچک، تغییرات در محموله یا حتی تغییرات در بدنه هواپیما باشد. در حالی که این شرکت در حال حاضر از ا،تروژن مواد استفاده می کند، همچنین در حال بررسی سایر فناوری های چاپ سه بعدی است.

به راحتی می توان فهمید که این دید چقدر فریبنده است. بیش از پرینت سه بعدی هواپیماهای بدون سرنشین در نقطه مورد نیاز، می‌تو،م آنها را طوری تغییر دهیم که حسگر، موشک یا بسته ارتباطی جدید را در خود جای دهند. به رادار بیشتری نیاز دارید؟ یک بسته پارازیت جدید شما را در برابر پارازیت EM آسیب ناپذیر می کند؟ فقط وسایل، ضمیمه ها یا موارد دیگر را برای جا دادن آن تغییر دهید. در بحث درباره فرصت UAS، این انعطاف پذیری اغلب نادیده گرفته می شود، اما با چاپ سه بعدی، مردم می توانند هواپیماهای بدون سرنشین را سریعتر توسعه دهند. تغییر سریع پهپاد با به‌روزرس، پیوست‌ها برای همگام شدن با پیشرفت فناوری، در واقع بسیار مهم خواهد بود.

من واقعاً کاری را که RapidFlight در اینجا انجام می دهد دوست دارم. یکی از چیزهای کلیدی که از آنها یاد گرفتم مزیت یکپارچه سازی بار قابل انعطاف است. من قبلاً بیشتر به تغییر بدنه هواپیما فکر کرده بودم، اما با توجه به سرعت سریع فناوری، این ادغام سریع و انعطاف پذیر محموله می تواند یک مزیت قابل توجه باشد. من معتقدم که چاپ سه بعدی و ایجاد تعاملی وسایل نقلیه جدید نزدیک به نقطه نیاز، آینده جنگ است و من فکر می کنم RapidFlight یکی از شرکت هایی است که این اتفاق را می دهد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309528/interview-rapidflights-drone-3d-printing-technology-takes-flight/

یکی از جالب ترین جنبه های این کار، توانایی انجام این کار در نزدیکی جنگنده است. اما دقیقاً کجا می تو،م این پهپادها را تولید کنیم؟ RapidFlight در حال حاضر در حال ادغام یک فضای تولید در یک کانتینر است، اما آنها را کجا قرار دهیم؟

مایک سپس به ما می‌گوید که در حالی که E2 UAS آنها قابل انتساب است، می‌تواند یک پهپاد دو طرفه نیز باشد که با بسیاری از ماموریت‌ها سازگار است. می توان آن را از باند یا پرتابگرها پرتاب کرد. M2 برد بلندتر و سنگین تر است. سیستم های پیشرانه مختلف را می توان به راحتی در بدنه هواپیما ادغام کرد و امکان سفارشی سازی بر اساس نیازهای پیشرانه یا سوخت مشتری را فراهم کرد. در واقع، “ما دیگر فقط هواپیما را نمی سازیم، بلکه هواپیما را دور ماموریت می پیچیم.”

ما باید با اوفلمن در مورد RapidFlight مصاحبه کنیم تا در مورد شرکت اطلاعات بیشتری ،ب کنیم. او به ما می گوید که RepidFlight سه سال است که وجود دارد.

“البته همه چیز بستگی دارد. نه دقیقاً در کنار سنگرها، ما به کمی زیرساخت نیاز داریم، اما انجام آن در یک Conex بسیار آسان است. مزایای انجام این کار تحت تدارکات مورد مناقشه قابل توجه است، و چالش های زیادی با حمل و نقل، مسافت ها و موانع لجستیکی همراه است. ما می خواهیم یک خط تولید برای مشتریان خود راه اندازی کنیم، نزدیک به جایی که آنها به ما نیاز دارند.”

هدف RapidFlight تکرار، ساخت و پرتاب سریع پهپادهای قابل انحراف است. این وسایل نقلیه مقرون به صرفه را می توان در نزدیکی میدان جنگ تولید کرد و با توجه به شرایط در حال توسعه روی زمین سفارشی کرد. از RapidFlight استفاده می کند فیوژن3 پرینترهای سه بعدی ا،تروژن مواد و نیز دارد به دست آورد مالکیت م،وی شرکت منحل شده تولید خودرو Local Motors. این شرکت امیدوار است ماهانه 28 فروند هواپیمای گروه 3 را در کانتینرها تولید کند و گروه هایی از این کانتینرها را پیش بینی کند. ارتش ایالات متحده دارای پنج ک، متمایز وزن و ارتفاع برای پهپادهایی با وزن کمتر از 600 کیلوگرم، پرواز با سرعت کمتر از 250 گره (463 کیلومتر در ساعت) و رسیدن به سطح پرواز 180 (حدود 18000 فوت یا 5.4 کیلومتر) است. اینها معمولاً کشتی‌های کوچکی نیستند، با طول بال‌ها و طول 2 تا 3 متر.

ما روی UAS کوچک تا 20 فوت تمرکز کرده‌ایم، زیرا اندازه در UAS کوچک بسیار مهم است و می‌تو،م مک،ک را دقیقاً با AM بدون نیاز به ابزارهای بزرگ برای تولید تنظیم کنیم. این همچنین به این م،ی است که می‌تو،م چیزها را در هواپیما جابه‌جا کنیم و به سرعت تغییرات را تکرار کنیم. با روش ها و مواد جدید می تو،م قطعات را به خوبی یا بهتر از روش های دیگر بسازیم. ما می‌تو،م طرح‌های جدید و تولید در مقیاس و هزینه تولید کنیم، در حالی که به سرعت یک زیرسیستم جدید را ادغام کنیم و این را به مشتری نشان دهیم. ما می‌تو،م فناوری‌های جدید را با سرعتی سریع و تقریباً در زمان واقعی یکپارچه کنیم.»