مرکز راه اندازی هیمد و لیتوز برای چاپ سه بعدی بیوسرامیک – 3DPrint.com

دکتر یوهانس هما، مدیر عامل لیتوز، می‌گوید: «این مرکز عالی بیوسرامیک، فصل جدیدی را در برنامه‌های پزشکی پرینت سه بعدی برای آمریکای شمالی باز خواهد کرد! ما هیجان زده هستیم که شریک فناوری هستیم که نوآوری بیوسرامیک Himed را قادر می سازد – با ،یب تجربه Himed و فناوری Lit،z، برنامه های جدید مطمئناً فعال خواهند شد که در حال حاضر غیرقابل تصور هستند.

«فناوری لیتوز با هر چیز دیگری شبیه نیست – آن‌ها چالش‌های م،اداری را در این زمینه حل کرده‌اند و چاپگرهای آن‌ها می‌توانند شما را از ایده تا تولید دور کنند. دانا بارنارد، مدیر عامل هیمد می‌گوید که این راه‌های جدیدی را برای اختراع در طراحی ایمپلنت باز می‌کند.

Himed از زمان تأسیس خود در سال 1991 به شناسایی پوشش های بیومتریال اختصاص یافته است، که با پوشش های هیدرو،ی آپاتیت و ساینده های آپاتیتی شروع می شود. مرکز تحقیقاتی و تولیدی Himed در نیویورک، بیومواد خام و محلول‌های پوشش و بافت سازگار زیست سازگار قابل تنظیم را برای استفاده در دستگاه‌های پزشکی، ایمپلنت‌های دند، و ارتوپدی، پروتزها و کاربردهای آزمایشگاهی ارائه می‌کند. سیستم‌های MATRIX این شرکت، بافت‌های سطحی ماکرو و میکرو و پوشش‌های زیست فعال را برای بهبود یکپارچگی استخو، ارائه می‌دهند، در حالی که سلول تولیدی با حجم بالا، آنودیزاسیون رنگی نوع III را برای ایمپلنت‌های زیست سازگار ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Himed خدمات تحقیق و توسعه قراردادی، ارائه خدمات تحلیلی و آزمایش مواد برای پشتیب، از توسعه فرآیندها و محصولات جدید در کاربردهای بیومتریال ارائه می دهد.

کریگ روزنبلوم، رئیس هیمد، توضیح می‌دهد: «قبل از سرمایه‌گذاری در یک چاپگر سه بعدی پزشکی، شرکت‌ها می‌توانند به‌طور مؤثری بر روی یک چاپگر، همراه با پشتیب، و تخصص مواد مهندسین و دانشمندان Himed که از مفهوم تا بهینه‌سازی حمایت می‌کنند، زمان اجاره کنند.»

این توسعه به دنبال همکاری استراتژیک اعلام شده در سال گذشته بین Lit،z و Himed است که بر طراحی دوغاب های جدید برای چاپگرهای سه بعدی لیتوز با درجه پزشکی سرامیکی تمرکز دارد. این مشارکت در ابتدا برای استفاده از فرصت های افزایش یافته در مراقبت های بهداشتی و کاربردهای دندانپزشکی – به ویژه ایمپلنت ها – به دلیل افزایش امید به زندگی است. به ،ه خود، طبق گفته شرکا، پیش بینی می شود که صنعت جه، بیوسرامیک تا سال 2028 به 10.2 میلیارد دلار برسد. به طور مشابه، “روندها و فرصت های بازار در تج،ات پزشکی؛ پروتز، دندانپزشکی، شنوایی شناسیگزارش «Aditive Manufacturing Research» پیش‌بینی می‌کند که بازار دستگاه‌های پزشکی پرینت سه بعدی تا سال 2034 به 16.5 میلیارد دلار برسد.

با در نظر گرفتن این موضوع، مشارکت این شرکت با لیتوز گام بعدی منطقی است. BCoE با استفاده از فناوری تولید سرامیک مبتنی بر لیتوگرافی (LCM) لیتوز، قابلیت‌های Himed را به نمونه‌سازی سریع گسترش می‌دهد. این مرکز طیف وسیعی از خدمات از جمله پشتیب، و بهینه‌سازی طراحی، تصویربرداری SEM، تجزیه و تحلیل مواد و خصوصیات، سفارشی‌سازی مواد زیستی و پرینت سه بعدی بیوسرامیک را با استفاده از چاپگر پزشکی Lit،z CeraFab S65 ارائه خواهد کرد.

هیمد، تولید کننده مواد بیوسرامیک و سرامیک در ایالات متحده، رهبر چاپ سه بعدی لیتوس سرمایه‌گذاری مش،ی را اعلام کرده‌اند که می‌خواهد حوزه‌های تخصصی مربوطه خود را ،یب کند – مرکز عالی بیوسرامیک (BCoE) در دفتر مرکزی Himed در نیویورک. هدف این مرکز پیشرفت تحقیق و توسعه در بیوسرامیک برای سازندگان تج،ات پزشکی با ادغام خدمات تحلیلی پیشرفته برای تسریع فرآیندهای نمونه سازی سریع است.

لیتوز سرافاب S65. تصویر از Lit،z.

راهبردی که روزنبلوم ذکر می‌کند نمونه‌ای از صنعت افزودنی است، زیرا بسیاری از تولیدکنندگان چاپگر به امکانات خدماتی برای معرفی مشتریان جدید به این فناوری تولید پیشرفته به‌،وان دروازه‌ای برای ،ید بالقوه سیستمی برای استفاده در داخل متکی هستند. در واقع، DyeMansion به تازگی اجرای همان مدل را اما برای پس پردازش قطعات پرینت سه بعدی پلیمری اعلام کرده است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310023/himed-and-lit،z-launch-center-for-bioceramics-3d-printing/