قیمت موس کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید ماوس بی سیم و با سیم زومیت

موس ای که از این سایت خرید ام کیفیت خوبی دارد و دارای نور پردازی می باشد. حالا که با انواع موس و موس های بی سیم آشنا شدید پیشنهاد میکنیم مقاله نصب موس بی سیم را بخوانید با نحوه اتصال موس حتی بدون دانگل بیشتر آشنا شوید. این موس برای گرافیست ها که با موس بسیار کار میکنند گزینه مناسبی است. ما به کارآموزان دوره آموزش فتوشاپ در آریا تهران پیشنهاد میکنیم از این موس برای انجام کارهای گرافیکی استفاده کنند. این ماوس به طرز عجیبی از خستگی شما کم میکند و شما میتوانید برای ساعات طولانی بدون خستگی کار خود را انجام دهید.

  • ماوس یکی از پرکاربردترین قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر شما است.
  • نحوه اتصال کیبورد های مختلف به کامپیوتر فرق دارد و بعضی آن ها از طریق سیم به کامپیوتر وصل میشوند و بعضی از آن ها از طریق دانگل.
  • پس می‌توان گفت پرداخت مبلغ بیشتر برای قیمت موس بلوتوث ارزش دارد.
تکنولوژی Optical Mice در موس نوری کامپیوتر استفاده شده و باعث تشخیص سرعت و جهت حرکت ماوس از طریق نور LED و بازتاب آن از ماوس پد میشود. تکنولوژی Laser Mice در موس لیزری کامپیوتر باعث افزایش ۲۰ برابری سرعت این ماوس نسبت به موس های نوری شده است. زمانی که نور LED روی ماوس پد بازتاب میکند این سنسور شروع به تصویر برداری میکند.

ماوس لاجیتک مدل G303 SHROUD

از کاربردهای دیگر زیرماوسی می‌توان به مواردی اشاره کرد که بیم آن برود که سطح میز دچار خراش و آسیب شود یا زمانی که نقوش روی سطح میز موجب حرکت غیردقیق ماوس گردند. ماوس به کمک کابلی به رایانه متصل می‌شود و اشاره‌گر یا پوینتر را در صفحهٔ نمایشگر حرکت داده و هدایت می‌کند. ماوس در هر کجا باشد با توجه به نیاز، با ضربه (کلیک کردن دکمه سمت راست یا چپ) عمل کرده و کار را پیش می‌برد. کلید سمت راست معمولاً جهت یک سری از برنامه‌های سیستمی (کپی، برش، حذف، انتخاب، ذخیره، تغییرات و…) به کار می‌رود. ماوس‌های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیرقابل اعتماد و ناپایدار بودند.

شما میتوانید با استفاده از این ماوس ها  ، هرچه کیبورد و ماوس دارید را به کامپیوتر خود وصل کنید. بعضی از ماوس های بی سیم از طریق بلوتوث به کامپیوتر وصل میشوند و تعدادی از مدل های این ماوس به وسیله گیرنده های مخصوص خود تبادل اطلاعات را با کامپیوتر انجام میدهند. ماوس بی سیم یا ماوس وایرلس از طریق امواج رادیویی RF اطلاعاعت ورودی را به کامپیوتر ارسال میکند.

ماوس لاجیتک مدل Mx master 3

بزرگترین عیب ماوس بی سیم RF نیاز به دانگل است، در حالی که برای بلوتوث، تاخیر بالاتر هنگام جفت شدن با رایانه شما است. ماوس کامپیوتر بدون صدا واقعا عالیست
بقیه ماوس ها واقعا رو اعصابن. ماوس های بدون صدا هوشمند بسیار عالی هستند ماوس های بدون صدا دارای دودسته هستند یک دسته ماوس های بدون صدا سیم دار و دسته دیگری بدون سیم هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار