فرماندار میشیگان برنامه را برای تقویت قابلیت های چاپ سه بعدی تولیدکنندگان کوچک گسترش می دهد – 3DPrint.com

کوچه اتوماسیون در تروی، میشیگان. تصویر از MLive

قطعات تورنیکه با ا،یستم Markforged توسط Project DIAMOND چاپ شده است. تصویر از Markforged

کار NIAR با ارتش ایالات متحده در برنامه وسایل نقلیه زمینی خود شامل قراردادی است که توسط ارتش اعطا شده است مرکز سیستم های خودروی زمینی در زرادخانه دیترویت بنابراین، تقویت ظرفیت کلی AM میشیگان باید دستاوردهای تحقیقاتی NIAR را قادر سازد تا حد امکان به طور گسترده در اقتصاد ایالتی منتقل شوند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310104/governor-of-michigan-expands-program-to-boost-small-manufacturers-3d-printing-capabilities/

مطابق با پیشرفت میشیگاندیو کولتر، مدیر اجرایی کانتی اوکلند، در رابطه با قصد فرماندار میشیگان برای استفاده از بودجه ARPA برای گسترش پروژه DIAMOND، گفت: «[پروژهDIAMONDبه،ب‌وکارهایشهرستاناوکلنددسترسیبهفناوریچاپسه‌بعدیوآموزشمی‌دهدکهبهآنهاامکانمی‌دهدتولیدرابه‌طورچشمگیریکاهشدهندزمانوهزینهوهمچنینتولیدرادراینجادرمیشیگانادامهدهیدپسازسرمایهگذاریاولیه25میلیوندلاریمادردومرحله،ماازاینکهمکمب،وینوایالتمیشیگانبهاینبرنامهملحقمیشوندتاآنرابهیکاولویتمنطقهایوایالتیتبدیلکنند-وفرصتیبرایرقابتجه،-هیجانزدههستیم[ProjectDIAMOnDisgivingOa،dCountybusinessesaccessto3Dprintingtechnologyandtrainingthatisallowingthemtodramaticallycut،uctiontimeandcostsaswellaskeepmanufacturingrighthereinMichiganAfterourinitialinvestmentofmillionovert،haseswearethrilledthatMacombWayneandtheStateofMichiganarejoiningtheprogramtomakeitaregionalandstatewidepriority—andanopportunityforglobalcompe،iveness”

گرچن ویتمر، فرماندار میشیگان، در تلاش برای «گسترش این پروژه در تمام 83 شهرستان میشیگان»، مبلغ نامعلومی از بودجه را متعهد شده است. از قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) به پروژه DIAMOND. همچنین محصول روزهای اولیه کووید، کنگره ARPA، یک لایحه محرک 1.9 تریلیون دلاری را در طول 100 روز اول ریاست جمهوری بایدن در کاخ سفید تصویب کرد. حامیان صنعت AM Project DIAMOND عبارتند از 3 ذهن شما و مارک فورجدبا استفاده از شبکه چاپ سه بعدی از چاپگرهای دومی برای تولید تورنیکت برای اوکراین در آغاز تهاجم زمینی روسیه در سال 2022.

به این ترتیب، ما می تو،م دقیقاً ببینیم که اساساً چشم انداز تولید ملی چیست: رابطه متقابل کلی بین ا،یستم های تولیدی منطقه ای به هم پیوسته. سیاست‌هایی که این ارتباطات را تعریف می‌کنند ممکن است از بالا به پایین باشد، اما خود ا،یستم‌ها باید از پایین به بالا ساخته شوند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در سال 2020، Automation Alley غیرانتفاعی میشیگان، یک شتاب دهنده تولید پیشرفته، یکی از تعدادی از سازمان‌هایی بود که تشخیص داد که این بیماری همه‌گیر برای نزدیک‌تر ، تولید به نقطه نیاز، اهمیت زیادی قائل شده است. به این ترتیب، اتوماسیون کوچه راه اندازی شد پروژه Dتوزیع می شود، منوابسته، آدیوانه مساخت در Demand (DIAMOND)که در پنج سال گذشته 25 میلیون دلار برای کاهش موانع ورود شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs)، واقع در سه شهرستان در منطقه متروی دیترویت، سرمایه‌گذاری کرده است که به دنبال استفاده از تولید افزودنی (AM) هستند.

فرماندار ویتمر گفت: «تعهد امروز شهرستان‌های اوکلند، وین و مکمب به گسترش پروژه DIAMOND اتوماسیون کوچه به ما کمک می‌کند اقتصادمان را رشد دهیم، هزینه‌های ،ب‌وکارهای کوچک را کاهش دهیم و «زیرساخت‌های نوآوری» را ایجاد کنیم که برای رهبری آینده به آن نیاز داریم. در کنفرانس سیاست مکیناک امسال، من بر روی نوآوری در میشیگان برای حل برخی از بزرگترین مشکلاتی که با آن روبرو هستیم و رشد صنایع پیشرفته که به ما کمک می کند آینده را رهبری کنیم و در عین حال استعدادهای برتر را در میشیگان جذب و حفظ کنیم، متمرکز شده ام.

من اخیراً در مورد پروژه ائتلاف کانزاس ج،ی، “تحریق پذیرفتن: فناوری های تولید هوشمند”، با حمایت 51 میلیون دلاری از بودجه فدرال پست کردم. پروژه DIAMOND نه تنها نمونه خوبی از همین نوع ابتکار است، بلکه در واقع می تواند به طور مستقیم به موفقیت کاری که ائتلاف کانزاس ج،ی در حال انجام است کمک کند. موسسه ملی تحقیقات هوانوردی (نیار).