غول فولاد هند ArcelorMittal با Materialize for Metal Print 3D – 3DPrint.com

در حالت ایده‌آل، البته، شما می‌تو،د برخی از ورودی‌های یکی از OEMهای ماشین را در اینجا مشاهده کنید، اما شاید این دو در تلاش هستند بی‌طرف بمانند یا امیدوارند با همه کار کنند. آیا در اینجا نیز شاهد همکاری بیشتر خواهیم بود؟ یا آیا ما شاهد فشاری برای کاربران پیشرفته برای کنترل بیشتر دستگاه هستیم؟ ما می د،م که بسیاری از کاربران پیشرفته بیشتر به دنبال تنظیمات بسیار خاص، حتی عجیب و غریب برای برنامه ها، قطعات یا بخش های کلیدی عملکرد خود هستند. چنین حرکتی می تواند واقعاً برای آنها تأثیرگذار باشد.

همکاری ما با Materialize از دیدگاه ما حمایت می‌کند که کلید موفقیت در تولید افزودنی، یافتن ،یب من،ی از دستورالعمل‌های دیجیتال و پودر فولاد برای ارائه بهترین تعادل کیفیت و بهره‌وری در یک برنامه کاربردی است. Aubin Defer، مدیر ارشد بازاریابی در می گوید، چه در حال توسعه برنامه های کاربردی جدید با آلیاژهای جدید باشد و چه اثبات امکان سنجی طرح های جدید برای کاربردهای موجود از طریق تولید افزودنی های فولادی، Materialize به ما یک کانال بزرگ ارائه می دهد تا دستورالعمل های ساخت را مستقیماً به قلب چاپگر سه بعدی بیاوریم. پودرهای ArcelorMittal.

به زودی، این شرکت امیدوار است که M300 بدون کبالت و فولاد تریپل، بسیار انعطاف پذیر را ارائه دهد. تخصص عمیق فولاد ArcelorMittal باید منجر به تولید برخی محصولات جدید شود که بسیار هیجان انگیز است. این شرکت یک آزمایشگاه چشمگیر در آویلس، اسپ،ا دارد و من کنجکاو هستم که ببینم چه چیزی از آن بیرون خواهد آمد. علاوه بر این، ArcelorMittal مایل به توسعه راه حل های مش، است. آنها آماده ایجاد آلیاژهای منحصر به فرد، اتمیزه ، در صورت نیاز، مشخص ، قطعات و حتی کمک به DfAM هستند.

کار با هم مانند این باید به مشتریان ArcelorMittal یا Materialize کمک کند تا مواد جدید را سریعتر اتخاذ کنند. علاوه بر این، با در هم تنیدگی و بهینه سازی مواد و تنظیمات ماشین، آنها می توانند بازده ماشین ها را افزایش دهند. بهینه‌سازی تنظیمات برای یک پودر خاص می‌تواند به قطعات ارزان‌تر، ساخت‌های ناموفق کمتر و اقتصاد کلی بهتر منجر شود. در آینده، چنین رویکردی همچنین می‌تواند این احتمال را افزایش دهد که یک شرکت بزرگ به فکر ساخت یا راه‌اندازی چاپگرهای سه بعدی خود برای کارهای تولیدی خاص باشد. این می تواند منجر به کالایی سازی ساده تر همجوشی بستر پودر شود. برای جت بایندر، ممکن است برای بسیاری که در حال حاضر این فناوری را بررسی می‌کنند، منجر به پذیرش سریع‌تر شود.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310257/indian-steel-giant-arcelormittal-partners-with-materialise-for-metal-3d-printing/

خیلی خوب است که یک وزنه سنگین مانند ArcelorMittal وارد بازار شود. تخصص فولاد باید به پودرها و کاربردهای خاص منجر شود. برای مثال، دیدن اشتیاق برای خودروها بسیار خوب است. شیفتگی این شرکت به دیسک های ترمز می تواند به تسریع این کاربرد نادیده گرفته شده اما بالقوه جالب در دیسک های ترمز فولادی کمک کند. علاوه بر این، اشتیاق شرکت برای ابزارسازی که شاهد رشد واقعی است، امیدوارکننده است. ArcelorMittal در حال حاضر با بسیاری از شرکت های صنعتی، ساختم، و تولیدی تجارت می کند، بنابراین آنها واقعا می توانند به تولید در این بخش ها کمک کنند.

Materialize و ArcelorMittal Powders دارند امضاء شده یک یادداشت تفاهم (MOU). Arcelor از Build Processor Materialise برای تامین انرژی پرینترها استفاده خواهد کرد و این دو شرکت در تنظیمات، پارامترها و بهینه سازی قطعات ساخته شده با پودرهای Arcelor با یکدیگر همکاری خواهند کرد. هدف آنها ،ب کارایی برای کاربران، بهینه سازی استراتژی های ساخت و بهبود کیفیت قطعه است.

“همکاری ما با ArcelorMittal نقطه عطف مهمی در پیشبرد چشم انداز مش، ما است. با تقویت فرآیندها و راه حل ها، هدف ما گسترش کاربردها و صنایع با استفاده از تولید افزودنی است. Udo Eberlein، معاون نرم‌افزار در Materialise گفت: این همکاری ما را به آینده‌ای نزدیک‌تر می‌کند که در آن پرینت سه‌بعدی پتانسیل کامل خود را به دست می‌آورد و امکان سفارشی‌سازی انبوه و تولید در مقیاس بزرگ را فراهم می‌کند.

ArcelorMittal Powders اخیراً خود را معرفی کرده است خط AdamIQ از پودرهای فولادی به بازار افزودنی ها، که به طور انحصاری برای بستر پودر، جت بایندر و بازارهای DED عرضه می شود. این شرکت در حال حاضر فولاد ماراژینگ، فولادهای ابزار، 316L، 17-4PH و گرید غیر معمول 430L را ارائه می دهد. آ،ین درجه یک فولاد فریتی کم کربن است که ArcelorMittal می گوید برای دیسک های ترمز عالی است. این شرکت ادعا می‌کند که این فولادها «همچنین می‌توانند در فناوری‌های جدید مانند پوشش سخت دیسک‌های ترمز برای کاهش انتشار ذرات استفاده شوند، و به شرکت‌های OEM و Tier One خودرو کمک می‌کند تا با مقررات یورو ۷ مطابقت داشته باشند».

در کل، من معتقدم که مهم ترین نتیجه این همکاری می تواند این باشد که ArcelorMittal می تواند به شرکت های صنعتی نزدیک شود و بگوید: “ب ام و عزیز، اگر از پودر ما و این پردازشگر Materialize Build با ماشین های فعلی خود استفاده کنید، آنها 20٪ سریع تر کار می کنند. نسبت به پودر رقیب هنگامی که به شما کمک می کنیم تا این برنامه کاربردی را صنعتی کنید، احساس می کنیم که می تو،م دیسک های ترمز با کارایی بالا را با قیمتی بسازیم که به لطف ما کار می کند. این شگفت انگیز خواهد بود و واقعاً پرینت سه بعدی را سرعت می بخشد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید