عکس ها باعث می شود آنچه را که می بینید باور کنید

ما آنچه را که می بینیم باور می کنیم

و سپس فتوشاپ و همه مفاهیم آن وجود دارد.


این مطلب در تاریخ دوشنبه 6 نوامبر 2023 ساعت 12:03 بامداد ارسال شده است و در زیر ع، ها ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/11/custom-printing-p،tos-make-you-believe-what-you-see/

به تصاویری در کتاب های آشپزی فکر کنید که در آنها رنگ غذا کمی «خاموش» است (یا با انتظارات شما متفاوت است). رنگ من، می تواند باعث ترشح بزاق شود. رنگ نامن، می تواند معده شما را تغییر دهد.

من گاهی فکر می‌کنم هیچ قدرتی قوی‌تر از ارتباطات تبلیغاتی (تصویر و نوشتار) روی زمین وجود ندارد تا بتو،م یک محصول یا خدمات را جذاب، منحصربه‌فرد جلوه دهیم و چیزی را که فرد برای ،ید آن نیاز دارد، اگر نه زودتر، فوراً نیاز دارد.

نکته اصلی این است که با مهارت و تمرین، می‌تو،د واقعیت جدیدی را با فتوشاپ یا GIMP ایجاد کنید، نه اینکه فقط واقعیت «واقعی» را که با آن ارائه شده‌اید منع، کنید.

وقتی ببینمش باور میکنم میم همین است. (شخصاً فکر می کنم برع، آن نیز صادق است. وقتی چیزی را باور کنیم، تمایل داریم آن را همه جا ببینیم.)

ممکن است بپرسید این مجموعه چرخشی از تکنیک‌ها و فناوری‌های هنری، رویکردهای ویرایش تصویر و برنامه‌های رایانه‌ای چگونه به یکدیگر مربوط می‌شوند. در اینجا چند فکر وجود دارد:

می بینید که همه اینها پیامدهای اخلاقی جدی و گسترده ای دارد.

بازگشت به روسیه استالینیستی، (همانطور که در کمیسر ناپدید می شودروتوش‌کننده‌های ع، از برس‌های رنگی کوچک و جوهر هندی برای اصلاح امولسیون چاپ ع، استفاده می‌،د. اکنون روتوشگرهای ع، از فتوشاپ استفاده می کنند. (در 49 سال فعالیتم در زمینه مدیریت نشریات و چاپ تجاری هر دو را انجام داده ام.)

ما آموزش دیده ایم که اگر تصویر مورد نظر یک ع، باشد، آنچه را می بینیم باور کنیم. گفته می‌شود، ع،‌ها را می‌توان روتوش کرد یا ،یب کرد تا چیزی که واقعاً هرگز اتفاق نیفتاده شبیه یک رویداد واقعی شود. در کتاب چاپی نامزدم، کمیسر ناپدید می شود، بسیاری از ع، ها دارند قبل از و بعد از نسخه هایی که در آن رهبران مختلف حضور دارند (یا نیستند) و گروه های دسته جمعی مختلف یا به رهبران خود واکنش نشان می دهند (یا ندارند). نسخه های روتوش شده نسخه بسیار متفاوتی از تاریخ را نسبت به نسخه های اصلی ارائه می دهند. چرا این مربوط است؟ زیرا مردم آنچه را که می بینند باور می کنند.

در این نور، من مجذوب کتاب چاپی ای شدم که نامزدم با من به اشتراک گذاشته بود. نامیده می شود کمیسر ناپدید می شود (توسط دیوید کینگ)، و شامل نسخه های متعددی از ع، های تبلیغاتی از روسیه استالینیستی است.

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

روتوش‌کننده‌های ع، نیز با ب، بخشی از یک ع، و ،باندن آن به ع، دیگر (و سپس اغلب از نتیجه برای ایجاد یک نگاتیو منفرد ع،‌برداری مجدد می‌کنند) تصاویر را ،یب می‌کنند. مدت کوتاهی پس از اختراع عکاسی توسط ژوزف نیپس، فرانسوی، در سال 1826، ،ن و کودکان در دوره ویکتوریایی از ع،‌های ،یبی (مانند کلاژهایی که نامزدم و من و نامزدم با دانشجویان هنردرم، ساختیم) به ،وان بخشی از یک سرگرمی کلاژ و کتاب‌خو، استفاده می‌،د. که در آن زمان بسیار محبوب بود. چرا؟ چون خاطراتشان را حفظ می کرد.

وبلاگ تبادل صنعت چاپ شماره 12 از 40 وبلاگ برتر چاپ دیجیتال است که توسط FEEDSPOT انتخاب شده است.

تصاویر مشتی عاطفی هستند

علاوه بر این، ع، یک داستان را بیان می کند. هدفی دارد. به دنبال این است که بر اساس این روایت ضمنی نکته ای را در سطح سیاسی و بشردوستانه بیان کند. اگر فردی که در جلوی تانک قرار دارد به‌،وان دورتر یا در یک گروه به جای تنها معرفی می‌شد، این امر بر حس کلی ع، و همچنین پیام آن تأثیر می‌گذاشت.

علاوه بر این، اکنون بسیار ساده‌تر است که بین ع،‌هایی که در کلاژ قرار داده شده‌اند، جابه‌جایی‌های صاف انجام دهید تا واقعی‌تر به نظر برسند. به ،وان مثال، برای نامزدم و ک، هنردرم، ام، یک تصویر نمونه از یادبود جفرسون را پیدا کردم که گنبد آن با لایه بالایی یک کیک کوچک جایگزین شده بود و با یک قاشق بزرگ در جلوی بنای یادبود. هنرمندی جابجایی بین ،اصر ناهمگون ع، را چنان بدون درز انجام داده بود که محتوا کاملاً باورپذیر بود. من و نامزدم از این تصویر برای نشان دادن هنر پاپ و سوررئالیسم برای پروژه ک، خود استفاده کردیم، اما این نیز پیچیدگی (و در نتیجه باورپذیری) ،وجی نرم افزار ویرایش تصویر امروزی را نشان می دهد.

در حال حاضر، هنگام مطالعه تصاویر در اینترنت و مجلات، به مواردی مانند رنگ، برش، ،یب، اندازه و سادگی یا پیچیدگی یک ع، توجه ویژه ای داشته باشید.

و هدف از انجام این کار این است که مخاطب خود را متقاعد کنید که چیزی را دوست داشته باشد، چیزی را بخواهد یا کاری را انجام دهد. شما از تصاویر برای گفتن یک داستان استفاده می‌کنید، و سپس هنگامی که هم عقل و هم احساسات (مخصوصاً احساسات) مخاطب را لمس کردید، خواننده یا بیننده شما (یا در هنرهای زیبا، حتی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه موزه شما) پاسخ خواهند داد. -امیدوارم همانطور که در نظر داشتید.

در مقابل (و از مکان و زمان متفاوت – چین در سال 1989)، ع، یک مرد مجرد در میدان تیان‌آن‌من که به صف تانک‌ها خیره شده، شجاعت و تعهد عالی را نشان می‌دهد. این فقط موضوع نیست. همچنین ،یب بندی ع، است (چه است و نیست در ع،، و نحوه چیدمان همه چیز در ع،). اگرچه این تصویر بیشتر از تصاویر موجود “واقعی” است کمیسر ناپدید می شود، همچنان به دلیل قدرت ،یب و محتوای آن “انتخاب” شده بود.

همین امر را می توان در مورد ع، های غیر سیاسی که برای تبلیغات استفاده می شود نیز گفت. به هر حال، تصاویر تبلیغاتی انواع مختلفی دارند، برخی مربوط به سیاست هستند، برخی دیگر مربوط به چیزهایی (یا خدمات) هستند که ما می‌،یم یا می‌فروشیم. در همه موارد (سیاسی یا مصرفی) هدف واقعاً ی،ان است: برانگیختن یک احساس خاص و تحریک یک عمل خاص. ایجاد احساس خوب یا بد (به ساده ترین عبارت) در مورد چیزی. برای اینکه آنها بخواهند کاری انجام دهند یا ب،ند یا بخواهند از چیزی اجتناب کنند.

حتی مفهوم «پیست‌آپ» (ساخت کامپوزیت با ع،‌ها، خطوط قاعده، و نوارهای موم‌شده از متن تایپ‌شده توسط رایانه و سپس ع،‌برداری از نتایج برای ساختن یک نگاتیو و از این‌رو یک صفحه چاپ سفارشی – که پیش‌پرس‌کرده‌ای است) قبل از ظهور انتشار رایانه رومیزی انجام شود) بر اساس همین اصل “،یب ع،” است.

نحوه ارائه تصاویر تفاوت ایجاد می کند

یا به محتوای یک ع، و برش آن فکر کنید. در کتاب چاپی نامزدم، کمیسر ناپدید می شودحذف یک عده خشمگین از عده ای مخالف از روی ع، باعث می شود که سخنان رهبر از روی تریبون قانع کننده تر به نظر برسد و همچنین به نظر برسد که همه تأیید می کنند.

افراد از نظر عاطفی (و همچنین شناختی) با تصاویر بسیار بیشتر از کلمات ارتباط برقرار می کنند، به خصوص زم، که تصاویر منع، کننده خواسته ها، خاطرات و آرزوهای آنها هستند.

نحوه ارائه محتوای یک ع، تفاوت ایجاد می کند. به ،وان مثال، اگر رنگ چیزهای خاصی را تغییر دهید که ما انتظار داریم یک رنگ خاص باشد، این بر درک خواننده از تصویر و همچنین واکنش احساسی او به آن تأثیر می گذارد. این رنگ‌هایی که ما انتظارش را داریم «رنگ‌های حافظه» نامیده می‌شوند. آنها شامل آبی آسمان و سبز چمن هستند.

ورق زدن در این کتاب همچنین با پروژه هنردرم، که به تازگی با دانش آموزان اوتیسمی انجام داده بودیم، یک کلاژ کاغذی شامل تصاویری از مواد غذایی از مجلات هنری که جمع آوری می کنیم و همچنین نقاشی های خود دانش آموزان بر روی پس زمینه های مقوایی همخو، داشت.

غذای آماده

اگر تعداد افراد در ع، کمتر یا بیشتر باشد، اگر ع، از نزدیک یا از دور گرفته شده باشد، یا اگر ،اصر منحرف کننده در ع، وجود داشته باشند (یا نباشند) و غیر مرتبط با موضوع، تصاویر می توانند تصور کاملا متفاوتی ایجاد کنند. و اکنون، خوشبختانه، برنامه‌های ویرایش تصویر مانند فتوشاپ (یا GIMP برای رایانه‌های مبتنی بر لینو،) فرآیند کولاژ (،یب ع،) را بسیار آسان‌تر می‌کنند. بنابراین می تو،د بیشتر روی هدف تمرکز کنید و کمتر روی فرآیند فنی.