طراح Antigro تجربه #WeAreDrupa را در دروپا 2024 ایجاد کرد

کاریس کوپ | رسانه Karis Copp | [email protected]

درباره Antigro Designer

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

هر شرکت‌کننده و غرفه‌دار دروپا می‌تواند با استفاده از جدیدترین محصول آنتی‌گرو، Sticker Builder، نرم‌افزاری برای استیکرهای سفارشی، یک کد QR را اسکن کند، یک سلفی بگیرد، و یک بر،ب بریده‌شده از چهره‌اش ایجاد کند. . پس از آپلود تصویر، الف Roland DG VersaSTUDIO BN2-20 استیکرهای آماده را برای شرکت‌کنندگان چاپ می‌کند تا قبل از به اشتراک گذاشتن تجربه در رسانه‌های اجتماعی، چهره‌شان را در کنار چهره‌های بازدیدکنندگان دروپا جمع‌آوری کنند. انتظار می‌رود که هزاران نفر دیوار بنر گسترده #WeAreDrupa را با بر،ب‌های سلفی شخصی‌شده خود در طول یازده روز نمایش پر کنند.

طراح Antigro در دروپا در یک نگاه

  • #ما دروپا هستیم یک پروژه جامعه‌سازی است که منحصراً در دروپا 2024 انجام می‌شود. همه در دروپا تشویق می‌شوند با ایجاد، چاپ، و قرار دادن بر،ب سلفی خود بر روی دیوار بنر دروپا در سالن 7 شرکت کنند.
  • غرفه Antigro Designer خواهد بود سالن 7a، C21
  • آنتیگرو به نمایش گذاشته خواهد شد سفارشی کننده چاپ Antigro Designer، یک سرویس شخصی سازی چاپ مبتنی بر ابر که به کاربران امکان می دهد طرح ها را آپلود، ویرایش و در هر نوع محصول چاپی ادغام کنند.
  • نیز ارائه خواهد شد استیکر ساز، نرم افزاری برای استیکرهای سفارشی دایک کات. به کاربران اجازه می دهد تا با ایجاد خودکار خطوط کلی و برش در فایل های آماده چاپ، بر،ب ها و بر،ب های سفارشی را طراحی کنند.
  • را DTF Gang Sheet Builderابزار طراحی شده برای ایجاد خودکار برگه برای چاپ DTF، در غرفه Antigro Designer ارائه می شود.
  • بازدیدکنندگان می توانند از Antigro Designer بهره مند شوند “امتحان و ،ید” ابتکار عمل، نمونه برداری از نرم افزار سفارشی سازی Antigro به صورت رایگان با طراحی یک بالش شکل سفارشی

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://printmediacentr.com/antigro-designer-to-launch-wearedrupa-community-experience-at-drupa-2024/

دبورا همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به‌،وان یک آژانس، برند و ،یدار چاپ شرکتی که صدها چاپگر و ارائه‌دهنده خدمات را ارزیابی، استخدام و با آنها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او منابع و منابع چاپی را از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse در اختیار متخصصان چاپ و بازاریابی قرار می دهد. ProjectPea،.TVو مجموعه ای از ابتکارات اجتماعی از جمله دختر، که چاپ می کنند و روز جه، چاپ،

پست ویژه دبورا را ببینید: ایجاد آینده چاپ با هم در دروپا 2024

Antigro Designer همچنین از شخصی سازی جعبه ها از جمله هر نوع جعبه مانند FEFCO427 پشتیب، می کند. با استفاده از قالب های از پیش تعریف شده و پیش نمایش سه بعدی، این ابزار برای مشاغل با هر اندازه ای قدرتمند است. Antigro Designer به ،وان یک ویرایشگر محصول آنلاین بسیار تخصصی، می تواند بدون تأثیر بر سئو یا رتبه بندی موتورهای جستجو، به طور یکپارچه در عرض دو هفته پیاده سازی شود. این پیاده‌سازی را می‌توان محصول به محصول متن، با طراحی م،ار آن تنظیم کرد.

به لطف تطبیق پذیری آن، Antigro Designer می تواند تمام نیازهای سازم، را از نظر ارائه محصول برآورده کند و به ،ب و کارها کمک کند تا پیشنهادات خود را بدون هزینه اضافی گسترش دهند. برای محصولات B2B مانند کارت‌های ویزیت، بنرها و علائم، بزرگترین مزیت ابزار، ال،ایی است که تیم طراحی گرافیک چاپخانه می‌تواند در اختیار مشتریان نهایی قرار دهد. این به مشتریان خود اجازه می دهد تا قالب های زیبایی شناسی را سفارشی کنند. هنگامی که مشتریان تزئینی مانند فویل طلا یا UV را انتخاب می‌کنند، Antigro Designer فایل‌های چند صفحه‌ای یا فایل‌های متعدد تنظیم‌شده با چاپگر تولید می‌کند.

تماس رسانه ای

دبورا کورن، سفیر بین کهکش، در پرینترورس، می‌افزاید: «پس از هشت سال بدون رویداد زنده، متحد ، و حمایت از جامعه دروپا شاید مهم‌ترین بخش نقش من باشد، نه فقط در دروپا، بلکه به ،وان سفیر جه، برای کل صنعت چاپ. . برای هر فردی که به دوسلدورف سفر می کند، چه برای یک روز یا یازده روز، به ،وان یک بازدید کننده یا غرفه دار، شما دلیل خاص بودن این رویداد هستید. وقتی همه ما را جمع کنید و همه را با هم بیاورید، آن وقت است که جادو اتفاق می افتد و #WeAreDrupa تجلی آن جادو است. بخشی از این پروژه و به اشتراک گذاشتن تجربه راهی برای جاودانه ، جایگاه شما در جامعه drupa 2024 است.”

درباره مرکز رسانه چاپی

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

سابین گلدرمن، کارگردان دروپا، اظهار داشت: «تیم دروپا و من از دیدن شکوفایی این پروژه متمرکز بر جامعه بسیار هیجان‌زده هستیم. وقتی می گوییم “ما آینده را می سازیم”، “ما” هر فردی است که به نوعی در دروپا نمایشگاه می کند، شرکت می کند یا در آن شرکت می کند، زیرا همه ما در شکل دادن به آینده صنعت چاپ نقش داریم، بنابراین برای دیدن جامعه دروپا. تجلیل و یادبود به این شکل چیزی خارق‌العاده است.»

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

Marcin Majda، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، طراح آنتی گرونظرات: «Antigro Designer همه چیز در مورد این است که نشان دهد با فناوری من،، سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی محصولات چاپی می‌تواند آسان، سریع و سرگرم‌کننده باشد. به همین دلیل است که تجربه #WeAreDrupa پروژه ای عالی برای Antigro و نوآوران ما است ابزار Sticker Builder. با استفاده از فناوری Sticker Builder، چاپگر/کاتر Roland DG VersaSTUDIO BN2-20، و مرکز چاپ رسانه‌ای که این خبر را منتشر می‌کند، ما نمی‌تو،م منتظر باشیم تا دیوار دروپا با چهره‌های خندان دروپا 2024 زنده شود!»

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

در میان مشتریان ما، نسبت فروش بوم‌های نقاشی با استفاده از قالبی که بیش از دو ع، را شامل می‌شود در مقابل آنهایی که تنها یک ع، دارند، 33:1 چشمگیر است. این تفاوت قابل توجه به وضوح تقاضای سرسام آور برای محصولات بسیار شخصی سازی شده را نشان می دهد. مشتریان به طور فزاینده ای به دنبال گزینه های منحصر به فرد و سفارشی شده ای هستند که سبک و ترجیحات شخصی آنها را منع، می کند، و Antigro Designer کاملاً برای پاسخگویی به این نیاز بازار رو به رشد در موقعیت من،ی قرار دارد، زیرا تولید فایل های بسیار شخصی سازی شده از همان مقدار منابع چاپخانه استفاده می کند که بوم یک ع،. فایل ها.

Antigro Designer از جمله قابلیت‌های شاخص خود، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی کارت‌های ویزیت با کیفیت بالا با روکش‌های ممتاز مانند فویل‌های طلایی و UV را طراحی و تولید کنند. این سفارشی‌کننده همچنین از لباس‌های چاپی بسیار شخصی‌سازی‌شده، از جمله هودی‌ها، لباس‌های ورزشی و تی‌شرت‌ها، و همچنین اقلام پیچیده چند ،متی مانند بر،ب‌های دیواری، بوم‌های نقاشی و دعوت‌نامه‌های عروسی پیچیده پشتیب، می‌کند. این شامل قالب‌های از پیش تعریف‌شده، پشتیب، از شکل سفارشی، سفارشی‌سازی هود (و سایر ،مت‌ها)، کلیپ‌پارت و بسته‌های آیتم می‌شود. علاوه بر این، به لطف ماژول Sticker Builder از ایجاد علائم، بنرها، کتاب های ع،، تقویم، پازل و انواع محصولات دیگر از جمله بر،ب های برش خورده پشتیب، می کند.

##

Print Media Centr از طریق محتوای آنلاین، پشتیب، و پوشش رویدادها، پاد،ت‌های Printerverse، ProjectPea،.TV، و مجموعه‌ای از ابتکارات ارتقاء جامعه، الهام‌بخشی و منابع را در اختیار شبکه گسترده متخصصان چاپ و بازاریابی ما قرار می‌دهد. مرکز رسانه های چاپی همچنین با چاپگرها، تامین کنندگان و سازمان های صنعتی کار می کند و به آنها کمک می کند تا روابط م،اداری با مشتریان ایجاد کنند و با فروش و تلاش های بازاریابی محتوا به موفقیت برسند.

مثل این:

کراکولهستان – Antigro Designer، یک توسعه‌دهنده پیشرو در نرم‌افزار شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی چاپ برای صنعت چاپ، اولین پروژه هنری اجتماعی «چاپ‌گرا» دروپا، #WeAreDrupa را راه‌اندازی می‌کند که به‌صورت بلادرنگ در سالن 7 در در سال 2024 ویران شد.

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

طراح آنتی گرو فناوری است که حاشیه سود را برای چاپخانه ها و پلتفرم های تجارت الکترونیک از طریق راه حل های چاپی پیشرفته و سفارشی افزایش می دهد. این راه حل از هر محصول چاپ شده پشتیب، می کند و به طور خودکار فایل های آماده چاپ را متن، با ماشین هایی که یک تجارت استفاده می کند تولید می کند. بخش جلویی را کنترل می کند و به مشتریان مشتریان ما این امکان را می دهد که محصولات شخصی سازی شده را با استفاده از قالب های از پیش تعریف شده طراحی کنند. این ابزار پیچیده طیف گسترده ای از محصولات را پشتیب، می کند، من، برای هر سطحی از صنعت چاپ، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ.