طراحی داخلی طلا فروشی با بررسی چند ایده جذاب خارجی

گفتیم که طراحی روشنایی و نورپردازی طلافروشی و فروشگاه جواهرات کار سادهای نیست. در مغازه هایی که از رنگ های روشن برای طراحی داخلی آن ها استفاده شده بهتر است از نورپردازی های ملایم تر استفاده شود. برای بهتر دیده شدن اجسام چراغ ها باید به گونه ای قرار گیرند که کمترین سایه ایجاد گردد و نور مستقیم آنها روی اجناس جلوی دیده شدن کالا را نگیرد همچنین در صورت نورپردازی درست دید مشتریان بهتر می شود و انتخاب دقیق تر و بهتری خواهند داشت. زیرا احساس بهتری از حضور در جواهر فروشی خود دارید و از محل کسب و کار خود لذت می طراحی و بازسازی طلافروشی برید. در فضای بین رگال ها در یک فروشگاه می توانید از چراغ فروشگاهی ریلی استفاده نمایید که در تصویر زیر نمونه ای از این چراغ ها دیده می شود، با استفاده از این محصولات روشنایی شما می توانید روی ریل های سقفی این چراغ ها را نصب کنید و با تغییر زاویه نور آنها نمایش بهتری از کالاهای خود ایجاد کنید.

دکوراسیون داخلی طلا و جواهری

بنابراین این که چگونه دکوراسیون داخلی را بسازید می تواند در فروش شما تاثیر به سزایی داشته باشد. این سنگها باعث خاصتر به نظر طراحی داخلی طلا فروشی مدرن رسیدن محیط میشود. از این رو توجه به این دیوار در طراحی دکوراسیون مغازه بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از این مشاغل، فروشگاه ها یا فروشندگان طلا و جواهر فروشی هستند که قطعا با طراحی سایت، قدم های تاثیرگذاری در جهت فروش و ایجاد نقطه تمایز نسبت به سایر برند ها خواهند برداشت. استفاده از انواع چراغ ویترینی و یا چراغ فروشگاهی یکی از شیوه های موثر در طراحی دکوراسیون فروشگاه هاست البته در استفاده از عنصر نور باید به این نکته توجه شود که نور زیاد سبب آزار چشم مشتری نشود و همچنین رنگ لامپ ها با پس زمینه و بقیه عناصر دکور تناسب داشته باشد. بیمارستان های مختلف هم نیاز به دکوراسیون و طراحی داخلی دارند، شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور با توجه به سابقه خود به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی در سطح شهر تهران، سابقه طراحی داخلی بیمارستان پارسیان واقع درمنطقه سعادت آباد، بیمارستان ساسان در ولیعصر، بیمارستان بقیه الله در ونک، بیمرستان میلاد در نیایش را دارد.

از طرفی اگر در داخل نیز، قصد دارید تا از کانتر به عنوان ویترین هم استفاده کنید، ارگونومی آن بایستی رعایت شود. در طراحی سایت باید از اصول واکنشگرا به خوبی استفاده شود تا برای سرویس دهی بهتر به کاربرانی که علاوه بر لپ تاپ و کامپیوتر از گوشی های موبایل هوشمند برای بازدید از وب سایت استفاده می کنند، تصاویر و محتوای وب، به طور صحیح نمایش داده شود. متفاوت و به روز در مقایسه با سایت های طلافروشی باشد و شکل و شمایل آن با سایت موبایل فروشی فرق داشته باشد، شما برای پیشرفت در عرصه رقابت باید دیدی در سطح جهانی داشته باشید، حتی به درخواست شما سایت چندزبانه داشته باشید تا بتوانید از سرتاسر دنیا بازدید داشته باشید و به فکر فروش در سطح بین المللی و صادرات به کشورهای دیگر در خاورمیانه و حتی خارج از آن داشته باشید حتی اگر این چنین نباشد بازهم به سودشماست چون با هر بازدید از سایت شما باعث افزایش رنک و رتبه از دید موتورهای جستجو از جمله گوگل خواهید شد و همین امر باعث رشد وب سایت شما و بالا آمدن رتبه گوگل شما و نمایش در صفحه اول گوگل خواهد شد، پس بازدید در وب سایت حتی اگر آن بازدید منجر به خرید و ثبت سفارش نیز نشود کاملا به سود است بر خلاف پاخور مغازه ای که هر چه تعداد نفر هم از آن عبور کند در هیچ کجا ثبت و باعث افزایش رتبه آن باب مغازه نخواهد شد.

طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

اما باید بدانید که امروزه صنعت شیشه سازی به قدری پیشرفت کرده است که شیشه هایی بسیار مقاوم ساخته شده اند که حتی در برابر گلوله نیز می توانند مقاومت کنند. اما به این نکته هم باید توجه داشته باشید که بخش عمده ای از جذب مخاطب به کمک طراحی جذاب و کاربر پسند صورت می گیرد. یکی از مزیت های اصلی طراحی سایت طلا فروشی اختصاصی برند شدن طلا فروشیتان است. داشتن یک وب سایت اصولی و استاندارد برای تجارت و کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت است و هیچ تفاوتی ندارد کسب و کار شما در کدام یک از اصناف و چه باشد، ما در مجموعه ریتس باکس با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات با اتکاء به دانش تیم فنی و حاصل بیش از یک دهه تجربه موفق و حرفه ای در حوزه IT قادر به طراحی انواع وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، نمونه کار، خبری، رزومه، شخصی، چندمنظوره با جدیدترین ابزارها و متد روز و زبان های برنامه نویسی هماهنگ با نیاز روز و مارکتینگ هستیم که در این مقاله به نکاتی در خصوص طراحی سایت طلا فروشی آنلاین و امکانات و مزیت های آن خواهیم پرداخت.

با این وجود مواد اولیه ضعیف هنوز هم وجود دارند و برای کاربردهایی که امنیت چندانی نمی خواهند استفاده می شود. البته تمامی ویترینهایی که در فروشگاه شما قرار میگیرد ترجیحاً نباید در یک شکل و فرم و ابعاد باشند. همچنین نمای خارجی فروشگاه هم مهم است. در بیشتر موارد، شیشه مقاوم در برابر گلوله و ضربه نه تنها باید توسط شرکت های ذی ربط بیمه شوند، بلکه همچنین یک مولفه اصلی در استراتژی کلی مغازه برای دلسرد کردن و خنثی کردن تلاش برای سرقت است. برخی از تلاش های سارقان با سر و صدای دزدگیرها خنثی می شود. شاید برخی از موارد ذکر شده از نظر مالکان این فروشگاهها بی اهمیت باشد، اما اثربخشی زیادی را در امنیت حرفه شغلی شما ایجاد میکند. اما دکوراسیون طلافروشی فقط به این موارد ختم نمی شود و شامل همه وسایل موجود در محیط داخلی طلافروشی نیز می شود. در تعریف فضایی جدید، طبقه اول برای بخش فروش، طبقه دوم بخش فروش VIP و طبقه سوم به تعمیرات و استراحت کارکنان اختصاص یافت.

دکوراسیون طلا فروشی

یکی دیگر از نکاتی که در نورپردازی ویترین فروشگاه ها و مغازه ها حائز اهمیت است توجه به تاثیر رنگ نور روشن در دید مشتریان است در واقع استفاده از چراغ های آفتابی و مهتابی تاثیر مثبتی در روحیه مشتریان می گذارد و فرآیند انتخاب و خرید با سرعت بیشتری انجام می شود. در گذشته ویترین ها فقط کاربرد معرفی اجناس را داشتند ولی امروزه نقش عمده ای در جلب و جذب مشتری نیز دارند بنابراین فروشگاه های بزرگ با داشتن دکورهای مختلف و جذاب با یکدیگر رقابت می کنند همچنین برای یک مشتری هیچ چیز آزار دهنده تر از ویترین و دکور تکراری و یکنواخت نیست بنابراین فقط کافی است اندکی خلاقیت در استفاده از چراغ های ویترین و چراغ های دکور به کار برد تا نظر افراد را جلب نمود. انواع چراغ فروشگاهی ویترینی و یا چراغ دکوری دارای اندازه ها و شکل های مختلفی هستند و می توانند در فروشگاه ها و یا ساختمان های تجاری مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

دکوراسیون مغازه طلا و جواهر

در ویترین یک مغازه یا فروشگاه ممکن است از چراغ های سقفی توکار، چراغ های کرنر (کنج) ، چراغ های ریلی قابل تنظیم، چراغ های دکوراتیو ، انواع چراغ ویترینی ، چراغ های آویز و یا غیره استفاده گردد. در طراحی دکوراسیون فروشگاه جواهر فروشی به روش لوکس همانطور که از نام آن پیدا است باید از مواردی استفاده کنیم که به جذابیت دکوراسیون ما کمک کند. دکوراسیون جواهر فروشی مدرن: دکوراسیون جواهر فروشی می تواند با توجه به سلیقه کارفرما و یا نظر طراح داخلی در سبک های مختلف دکوراسیون طراحی شود. زمانی که وارد پاساژ یا محله ای که پر از مغازههای مختلف پوشاک زنانه و مردانه، جواهر فروشی، لوازم خانگی منزل و کاربری های دیگر می شوید چه چیزی باعث میشود از یک مغازه خوشتان بیاید و ناخودآگاه بدون آنکه به وسیله ای در داخل آن مغازه نیاز داشته باشید جذب آن شوید و پس از ورود حتی از آن خریدی هم کنید.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر چراغ فروشگاهی می تواند به صورت چراغ های COB توکاری باشد که داخل سقف های کاذب یا سقف های فروشگاهی نصب می شود و می تواند نور را به صورت متمرکز روی کالاهای مورد نظر شما بتاباند. طراحی­ داخلی­ طلا­فروشی یکی از مهمترین طراحی ها بشمار می رود.زیرا مالک یک طلا فروشی سرمایه گذاری عظیمی می کند و اجناس گران قیمت و با ارزش خود را در معرض دید همگان قرار می دهد.بنابراین در طراحی آن باید نهایت دقت را به عمل آورد.یکی از مهمترین عناصر بکار رفته و تاثیر گذار در طراحی­ دکور­طلا­فروشی متریال های مورد استفاده در آن است.به طور مثال استفاده از متریال چوب باعث می شود فضا کلاسیک جلوه کند.از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار نحوه قرار گیری و نصب قفسه ها و چیدن اجناس می باشد. با در نظر گرفتن چنین ایده ای، چندین آلترناتیو ارائه کردیم و در نهایت به این طرح رسیدیم که در آن بادبند، علاوه بر پوشیده شدن، ظاهری جذاب و حتی کاربردی هم پیدا کرده است.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

اگر این شیشه به طور صحیح نصب شود، پس از وارد آمدن یک نیروی بسیار قوی به آن، الگوی ترک خوردگی همچون “تار عنکبوت” بر روی آن ایجاد می شود. در طراحی سایت طلا فروشی و یا هر وب سایت دیگری باید توجه ویژه ای به بخش بلاگ آن نمود که از جدیدترین و به روز ترین مقالات یونیک استفاده گردد. آپدیت مداوم سایت شما به واسطه پشتیبانی مرتب و انجام فرامین مربوطه باعث ارتقاء سایت شما می شود که همین امر باعث رشد رتبه وب سایت شما و مشاهده وب سایت خود در رتبه های بالای گوگل همچنین صفحه اول گوگل بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر خود راه یابید که باعث رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده می گردد. هدف مجموعه ریتس باکس صرفا انجام یک طراحی سایت طلا فروشی و پایان معامله نیست، بلکه ایجاد یک سایت اصولی و استاندارد و کاربر پسند همراه با رعایت اصول سئو پایه با هدف فروش بیشتر و پیشرفت کسب و کار و یک تعامل با مشتریانمان است تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه کسب و کارتان باشیم و این باعث افتخار و یک سربلندی برای مجموعه ما خواهد بود که بتوانیم با افتخار کسب و کار پر رونق مشتریانمان را در آرشیو نمونه کارهای مجموعه ثبت کنیم.

دکور مغازه طلا فروشی

بزرگ ترین نمایشگاه مظفریان در لاله زار تهران، سال ها توسط منوچهر اداره می شد و از سال ۶۱، برترین های خود را در کلکسیون طلا و جواهرات مظفریان در هتل هیلتون تهران (استقلال کنونی)، در معرض دید مسافران بین المللی تهران قرار داده است. در واقع ما خالق سفارشی ترین سایت برای کسب و کار شما هستیم. بخش وبلاگ؛ در این بخش مقالات راجع به این حرفه و کسب و کار نوشته می شود که این قسمت در سئوی سایت می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

طرح های مختلف و متنوع را به صورت آنلاین بررسی کنید. اشخاصی که قصد دارند با تأسیس مغازههای طلافروشی و یا راهاندازی فروشگاههای اینترنتی طلا از طریق نمونه قرارداد شراکت طلافروشی اقدام به خرید و فروش و عرضه طلا و جواهرات نمایند، باید سرمایه اولیه را برای تأمین مالی کسبوکار دارا باشند. در سالهای اخیر سایت های فروش طلا و نقره در بین مردم ایران رواج بسیاری پیدا کرده است و صاحبان این مشاغل اقدام به ارائه محصولات طلا و جواهر خود از طریق وب سایت نموده اند که همین امر باعث جذب مشتریان و مخاطبان بسیاری از سرتاسر کشور به برند آن ها شده و محبوبیت بسیاری کسب کرده اند و باعث رونق بسیاری در کسب و کار آن طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات ها گردیده.

طراحی داخلی طلا فروشی

شاید سادگی از اصولی باشد که باید برای بهتر به چشم آمدن طلا و جواهرات در طراحی دکوراسیون مد نظر قرار گیرد، اما کمی زرق و برق برای چنین فروشگاه هایی لازم است و چه بسا نبود آن کاملا احساس شود. سه دسته بندی کلی برای شیشه ای که در جعبه ها استفاده می شود وجود دارد، اما جواهر فروشان فقط باید یک مورد را برای امنیت مطلوب در نظر بگیرند. چیدمان، رنگ بندی و متریال استفاده شده در ویترین بسیار مهم است. برخلاف گذشته که مغازه ها ویترین های شلوغی داشتند امروزه ویترین مغازه ها به صورت مینیمالیستی طراحی میشود. مغازه ی طلا فروشی می تواند بیش از یک ویترین داشته باشد و شما هم می توانید ویترین های داخل مغازه را نسبت به ویترین بیرونی به طوری خاص تر طراحی کنید. شما میتوانید از طرح های موجود در سایت یا طرح های مورد نظر خودتون به عنوان ایده اولیه برای اجرای پروژه با زیگ دکور کمک بگیرید .

طراحی و اجرای یک فروشگاه طلا و جواهر دارای جنبه های متفاوتی است و با رعایت نکاتی ظریف و ساده می توان بر زیبایی و صمیمت آن فروشگاه افزود. اگر شما فروشگاه را به تنهایی اداره می کنید و پرسنلی ندارید که در فروشگاه پرسه بزنند، مهم خواهد بود که برای پیشگیری از سرقت اجناس، دید کاملی به فضای فروشگاه داشته باشید. اگر میخواهید فروش بالایی داشته باشید باید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کاغذ دیواری به صورتی باشد که تمامی کاغذ دیواری ها در معرض دید باشند تا مشتریها با سلیقههای مختلف بتوانند کاغذ دیواری مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنند.

محتوای شما نه تنها نقش مهمی در بهینه سازی موتور جستجوگر گوگل دارد، بلکه دلیلی می شود تا بیشتر مخاطبان از وب سایت شما به دفعات زیاد و مدت طولانی بازدید کنند. در بحث طراحی وب سایت هم به همین صورت هست ما م یتوانیم طبق خواسته و نیاز شما خدمات مختلفی را ارائه دهیم هر گونه امکانات سفارشی و اختصاصی که برای طراحی سایت طلا فروشی نیاز داشته باشید را روی سایت شما پیاده کنیم به طور مثال با تغییر سرعت وزش باد از شرق به غرب در تهران قیمت محصولات وب سایت چند درصد صعودی یا نزولی تغییر نماید این صرفا یک مثال بود تا متوجه این که هر موردی امکان پذیر هست شوید فقط کافیست درخواست خود را بیان کنید تا تیم فنی و قدرتمند ریتس باکس درخواست شما را برنامه نویسی و پیاده سازی نمایند ما هر موردی که به فکر شما برسد را می توانیم پیاده سازی کنیم و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

این شیشه برای ساخت جعبه سایر مغازه ها بسیار مقرون به صرفه است اما عملا هیچ ایمنی ندارد و برای شکستن شیشه به چندین قطعه بزرگ فقط به حداقل نیرو نیاز است. چوب از آن دسته متریال های ساده اما همیشه جذاب در تغییر دکوراسیون مغازه است. در طراحی داخلی مغازه طلافروشی گزینههای دیگری همچون چیدمان مبلمان و آویزهای بلوری نیز مؤثر واقع خواهد شد. در ادامه طراحی داخلی طلا فروشی بهتر است که در خصوص طراحی داخلی مغازه ها نیز مطالبی را ارائه نماییم. برای اینکه نورپردازی درست صورت بگیرد و فضای داخلی بهتر دیده شود باید نکاتی را مدنظر قرار داد.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر