صنعت چاپ را به عقب برگردانید، دوباره روشن کنید و نشان دهید

نگاهش کردم و او به ،وان یک “خواننده و بازیگر آمریکایی” توصیف می شود که علیرغم داشتن نام خانوادگی با سلنا گومز نسبتی ندارد.

سال 2024 را به سالی تبدیل کنید که اشتیاق مشتریان به خلاقیت و دوام چاپ به ،وان یک کانال فروش، بازاریابی و ارتباط را دوباره برانگیخته کنید و شور و اشتیاق برای شراکت با ،ب و کار خود را در این فرآیند دوباره شعله ور کنید.

##

چاپ طول، و موفق!

درود بر شهروندان The Printerverse و به متخصصان چاپ و بازاریابی جه، برای سال نو برای صنعت چاپ خوش آمدید.

بقیه جهان در وضعیتی مشابه یا کمتر یا بدتر از آن قرار دارند. جنگ‌ها و جنایت‌های فعال علیه بشریت، رویدادهای آب‌وهوای ویرانگر، شکاف جدیدی در سیاره که جریان گدازه‌ای را در گرینداویک، ایسلند و غیره ایجاد می‌کند.

پسندیدن بارگذاری…



منبع: https://printmediacentr.com/cmyk-manifesto-2024-rewind-reignite-and-represent-the-printing-industry/

شامل بی،ه های مطبوعاتی چاپ شده، توصیفات، اخبار مثبت و پست های اجتماعی در مورد شرکت خود باشید. اطلاعاتی در مورد جوایزی که در 3 سال گذشته ،ب کرده‌اید و فرصت‌هایی برای شریک شدن برای جوایز صنعت چاپ، طراحی، بازاریابی، کاغذ و چاپ در سال 2024 درج کنید.

این پس‌زمینه جه، است که باعث استرس و عدم قطعیت در Printerverse می‌شود، و این تنها هفته دوم ژانویه است.

برقراری مجدد روابط با مشتری یک راه یک طرفه نیست. مشتریان شما ممکن است نیازهای جدیدی داشته باشند که در مورد آنها با شما صحبت نمی کنند. آنها ممکن است بیشتر بر روی دستیابی به مشتریان جدید متمرکز شوند یا بیشتر بر حفظ و نگهداری مشتریان فعلی تمرکز کنند. آنها ممکن است بخواهند وارد یک عمود جدید برای توسعه ،ب و کار جدید شوند. حتی ممکن است در مورد محصولات و خدماتی که شما ارائه نمی کنید سؤالاتی داشته باشند.

پست ویژه دبورا را ببینید: 2023 – سالی از اوج، پایین و پرهزینه برای صنعت چاپ

با نشان دادن اینکه چرا با شما کار می کنند – به م،ای واقعی کلمه، اشتراک ذهنی خود را با مشتریان چاپ دوباره برقرار کنید.

سال 2024 را به سالی تبدیل کنید که مشتریان شما، به خصوص جوان ترها، بفهمند شما چه ،ی هستید و چگونه می تو،د به آنها کمک واقعی کنید.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد

در حالی که برخی از آن‌ها ممکن است هیچ پیامد یا عاملی در تصمیم‌گیری تجاری، بازاریابی و فروش نداشته باشند، بسیاری از آن‌ها خواهند بود. هر چه شرکت بزرگتر باشد، فاکتور بزرگتر است. مشاغل با مشتریان جه،، مشتریان در مناطق جنگی یا نزدیک به آن، و مشتریان در مناطقی که سیل و/یا یخ زده هستند – عوامل بزرگ.

شرکت کنندگان در مسابقه درگ با بکی یک به یک وقت گرفتند و از او پرسیدند که او از دید داوران به دنبال چه چیزی برای متمایز شدن از جمعیت است. حدس بزنید… قیمت، کیفیت و خدمات بهتر ارائه نشد.

تج،ات تنها مورد بحث نیست. بسیاری از مشاغل چاپی در چند سال گذشته روی گردش کار سرمایه گذاری کرده اند. اگر فرآیندهای داخلی خود را بهینه‌سازی، ارتقا یا اصلاح کرده‌اید، مزیت گردش کار خاصی را که به مشتری کمک می‌کند، برای هر مشتری که با آن صحبت می‌کنید، توضیح دهید.

تعمیم ندهید شفاف باشید… ما سرمایه گذاری قابل توجهی در روند گردش کار داخلی خود انجام دادیم تا به شما کمک کنیم کار خود را سریعتر به اتمام برس،د، به شما امکان می دهیم یک پورتال ایجاد کنید و فایل ها و دارایی های خود را ذخیره کنید، به شما امکان سفارش آنلاین اقلام برای صرفه جویی در هزینه، طراحی فایل های خود را در سایت ما می دهیم. سایت، دریافت نقل قول های فوری… و غیره.

Becky G الهام بخش این مرحله از ماموریت 2024 ما بود: PRESENT

ارتباط با دبورا: توییتر / فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوب / پینترست / گروه حرفه ای تولید چاپ / [email protected]

تصویری که رویدادهای آینده برای ،ن در صنعت چاپ را نشان می دهد

2024 در حال حاضر احساس می‌کند که در یک ماشین عضل، پیچید، پنجره را پایین آورد، با چوب بیسبال به ما اشاره کرد و گفت: “شنیده‌ام که در مورد من حرف‌های مز،فی می‌زنید.”

بی‌سابقه ممکن است در نهایت کلمه سال ۲۰۲۴ باشد. در حالی که ما هنوز برای آن زمان داریم، روی آنچه که سابقه دارد، تمرکز کنید، به عقب برگردید، دوباره شعله ور شوید و نشان دهید تا این سال موفق شود، مهم نیست که چگونه آن را اندازه گیری می کنید.

شامل مواردی شخصی که به طور خاص برای گیرنده بر اساس علایق آنها ایجاد و چاپ شده است – و آن را زیر 20 دلار نگه دارید تا از مشکلات با ،یداران چاپ آژانس و شرکتی جلوگیری کنید.

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

باشد که بهترین روزهای سال 2023، بدترین روزهای 2024 باشد.

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

مثل این:

نمایندگی

این آ، هفته در برخی مناطق ایالات متحده تا -70 درجه (-56.7 سانتیگراد) کاهش یافته است. نگر، محسوسی در مورد انتخابات 2024 وجود دارد، دیدگاهی دوگانه نسبت به واقعیت، فلوریدا به تازگی فرهنگ لغت را ممنوع کرده است، بنابراین هیچ ، نمی تواند کلمات مرتبط با کتاب هایی را که در فلوریدا ممنوع کرده است جستجو کند، و موارد دیگر.

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

دبورا همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به‌،وان یک آژانس، برند و ،یدار چاپ شرکتی که تعداد زیادی از چاپگرها و ارائه‌دهندگان خدمات را ارزیابی، استخدام کرده و با آن‌ها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

لیوانت را بلند کن…

متمایز شدن از بکی جی به م،ای داشتن بزرگترین کلاه گیس یا بلندترین کفش های پاشنه بلند در رقابت نبود. او می‌خواست شرکت‌کنندگان نشان دهند که چه ،، هستند، و این چیزی است که او به دنبال آن بود. اعتبار.

دروپا یک عامل بزرگ برای سال 2024 است. اینجا جایی است که صنعت با یکدیگر ملاقات می کند، غرفه داران محصولات جدید را معرفی می کنند و در مورد دیدگاه خود از آینده صنعت چاپ بحث می کنند.

باز پیچی

دروپا برگشت! از 28 مه تا 7 ژوئن 2024، دوسلدورف تبدیل به دراپسیته می شود و از دنیای چاپ به آلمان استقبال می کند. 18 سالن تج،ات، محصولات و خدمات، آموزش روزانه و الهام گرفتن در انجمن ها، شبکه های جه، و بحث در مورد آینده چاپ در DNA drupa (Drupa Next Age) در سالن 7 که من با آن میزب، می کنم فرانک توکمانتلو 11 روز برای تجربه همه آن.

سال 2024 را به سالی تبدیل کنید که روابط با مشتریان خود را به عقب باز می‌گرد،د، ایجاد می‌کنید و تقویت می‌کنید، نیازهای در حال تحول آن‌ها را برآورده می‌کنید و در این فرآیند خود را به یک مشاور مشارکتی ارتقا می‌دهید.

این یازدهمین نسخه از م،فست CMYK است که مأموریتی را برای مشاغل چاپ و صنعت چاپ تعیین می کند.

من از طرفداران وفادار مسابقه درگ RuPaul هستم. فصل 16 سریال آمریکایی اخیرا شروع شده است و هفته گذشته داور مهمان بکی جی بود. شارلیز ترون هفته قبل آن را اشغال کرد.

بدیهی گرفتن هر چیزی در سال 2024 یک مسیر خطرناک است. با مشتریان خود تماس بگیرید، خواه 2 شغل در سال 2023 یا 200 سفارش داده باشند. رابطه خود را دوباره برقرار کنید. آنها را از شما – نه از طریق ایمیل، خبرنامه، پست اجتماعی یا کارت پستال – در مورد هر چیزی/هر چیز جدید مطلع کنید.

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse، منابع چاپی و منابعی را برای متخصصان چاپ و بازاریابی فراهم می کند. ProjectPea،.TVو مجموعه‌ای از ابتکارات اجتماعی از جمله دختر، که چاپ می‌کنند و روز جه، چاپ،

مهم این بود که با ایجاد عوامل بی‌شماری خارج از کنترل ما که بر موفقیت کلی در سال 2024 تأثیر می‌گذارند، شروع کنیم. با این حال، در نظر گرفتن این عوامل و تمرکز بر پاسخگویی به نیازهای مشتریان چاپی در حال تحول و شرایط اضطراری در صورت بروز می‌تواند به شما کمک کند تا سال 2024 را به پایان برس،د. شکل بهتر از آنچه وارد کردید

ماموریت برای سال 2024: REWIND، REIGNITE، Represent

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

ادعاهایی مبنی بر اینکه همه چیز برای همه است (بهترین کیفیت، قیمت، خدمات) پرطرفدار نیست – حتی اگر درست باشد. مشتریان چاپ از شما می خواهند که همه چیز برای آنها و نیازهای آنها باشید. وظیفه شما این است که ارتباط برقرار کنید که چگونه می تو،د آن کمک را به طور واقعی نشان دهید.

یک کیت نمونه خلاقانه و رنگارنگ ایجاد کنید که شامل نمونه‌های مرتبط برای هر مشتری بر اساس کاری است که با شما انجام می‌دهد، یک نمونه کوچک کتابی که ایجاد می‌کنید که چند نمونه از متداول‌ترین وزن متن و وزن جلد کاغذ، پرداخت‌های مختلف و جلوه‌های تخصصی را نشان می‌دهد. ، قابلیت های قالب گیری و تکمیل.

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

بکی جی در ماه مارس 27 ساله خواهد شد. او در ارزیابی خود علاقه ای به قرار دادن ملکه در برابر ملکه نداشت. او به هر شرکت کننده به ،وان یک فرد نگاه می کرد. آیا آنها خود را به طور واقعی در موضوع باند نشان می دادند؟ یا آنها آنچه را که فکر می‌،د قضات می‌خواهند ارائه می‌،د و اصالت را در این فرآیند رها می‌،د؟

پس زمینه مشکی با طیف رنگی cmyk

سلطنت کنید

دروپا گردآوری دانش یک مرحله ای برای شرکت کنندگان است. فناوری جدید را کشف کنید، یک شراکت جدید ایجاد کنید، روابط خود را با شرکای فعلی خود تقویت کنید و در حین اجرای این نمایش عظیم به دنبال چیزهای جالبی باشید که در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.