شکست افسانه بازاریابی Hustle-Bro


فروشنده با ریش پول در دست دارد

برای موفقیت در بازاریابی در تجارت چاپ امروزی چه چیزی لازم است؟ من به شما می گویم که چه چیزی لازم نیست. ،ید به اسطوره های بازاریابی شلوغ.

اسطوره هوسل برادر چیست؟

اگر یوتیوب را تماشا می‌کنید، تکه‌هایی از تبلیغات پیش از پخش را می‌بینید که حاوی «برادرهای شلوغ» جدی و سریع هستند. این افراد در مورد این صحبت می کنند که چگونه برنامه آنها با حداقل تلاش و سرمایه گذاری میلیون ها نفر را به دست آورده است. ده سال پیش، می‌توانستید همان مرد را در آگهی‌های تجاری اطلاعاتی آ، شب بیابید که برنامه‌های سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را دنبال می‌کرد. بدون پول در جلو! بدون ریسک! پول سرازیر خواهد شد!

باور ، خیلی وسوسه انگیز است، اینطور نیست؟

در واقع، آنقدر وسوسه‌انگیز است که وقتی با صاحبان شرکت چاپ صحبت می‌کنم، آن‌ها با مفهوم hustle-bro از دروازه شروع می‌کنند:

“هی، من فکر می کنم ما می تو،م تمام بازاریابی خود را با تبلیغات پولی و محتوای کلمات کلیدی انجام دهیم. پول باید سرازیر شود.»

شاید آنها حتی با یک آژانس محتوا کار می کنند.

پس چرا به من زنگ می زنند؟

زیرا فروش چاپی مانند فروش اقلام فوری مانند کفش یا لوازم الکترونیکی با تخفیف نیست.

ما باید یک بازی متفاوت انجام دهیم، و hustle-bro این نیست.

در واقع، برای مشتری چاپی که به دنبال ارائه‌دهنده قابل اعتماد و منبع حرفه‌ای مداوم است، رویکرد Hustle-bro ممکن است یک راه حل بزرگ باشد.

این تفاوت بین دیدن تبلیغات برای وکلای تصادفات با نرخ کاهشی است که می‌خواهند پرونده شما را در مورد موارد احتمالی بررسی کنند با وکیلی که به شما در راه‌اندازی صندوق اعتماد فرزندانتان توصیه می‌کند. تفاوت بزرگ

اشتباه نکنید، من فکر می کنم تبلیغات پولی و محتوای استراتژیک می توانند و اغلب بخشی از یک برنامه بازاریابی موفق باشند. فقط میگم مواظب باش از کی نصیحت میکنی

اگر نه توصیه برادرانه، پس چی؟

در دهه‌ها تجربه کار با شرکت‌های چاپ، بازاریابی موفق مشتری چاپی مست،م ،یبی خوب است. نیاز به سرمایه گذاری مالی منظم، زمان، آزمایش، استفاده من، از ابزارها و کانال ها، تیم های داخلی یا ،یبی با عملکرد خوب و مالکی با دید واقع بینانه از ریسک مدیریت شده دارد.

بازاریابی خوب همچنین از داشتن یک پایه محکم و مبتنی بر ارزش سود می برد. من همیشه می گویم: ،ب و کار خود را از درون بسازید، بنابراین افراد شما می خواهند کار خوبی انجام دهند و به نمایندگی از شما افتخار می کنند.

بازاریابی در خلاء وجود ندارد. ضروری است و با حضور کلی شما در هم تنیده است. بازاریابی شما در هر جایی که قابل مشاهده هستید مشهود است.

ما باید سراب هیاهو را کنار بگذاریم و فضایی را برای بازاریابی واقعی ایجاد کنیم.

بازاریابی واقعی تمایل به ایجاد چیزی دارد که فقط برای شما طراحی شده است، من، برای مشتریان چاپ ایده‌آل شما، و نه یک رویکرد plug-and-play که شبیه هر چاپگر دیگری است.

فرصت های زیادی وجود دارد که بازاریابی می تواند آن را لمس کند و تحت تأثیر قرار دهد. شما نمی تو،د تبدیل های من به طور منظم با افرادی که کارهای شگفت انگیز و شگفت انگیزی در بازاریابی انجام می دهند را باور کنید. همین امروز صبح، یک مشتری بالقوه در مورد کارهایی که با هوش مصنوعی انجام می دهد، ذهنم را پر کرده بود.

دوران هیجان انگیزی که در آن زندگی می کنیم!

برادران Hustle از آن سرمایه گذاری می کنند. آنها می دانند چگونه ترس و هیجان را با اشیاء براق و وعده های توخالی مخلوط کنند. آنها از شما می خواهند باور کنید که جهان آنقدر در حال تغییر است که باید آنچه را که در دل خود می د،د دور بریزید.

این چیزی است که من در دل خود می دانم.

برای موفقیت در بازاریابی، باید باز و آگاه باشیم. ما باید تماشا کنیم، چیزها را انتخاب کنیم، بین ایده ها ارتباط برقرار کنیم، و جمع آوری کنیم و دور بریزیم. ما باید درک عمیق تری از مشتریان خود از جمله رفتارها، ترجیحات و ویژگی های آنها به دست آوریم. ما باید درک کنیم که نفوذ و اقناع در بازاریابی چگونه کار می کند و باید نویسنده خوبی باشیم.

در نهایت، باید فرمول‌ها را کنار بگذاریم و به تیم‌هایمان اجازه دهیم تا ببینند وقتی اسپاگتی را به دیوار می‌اندازیم، چه چیزی می‌،بد.

و ما باید مایل باشیم که آن را بارها و بارها و بارها پرتاب کنیم.

حالا بیایید در مورد شما صحبت کنیم.

طرح بازاریابی شما چگونه است؟ چه شکلی می تواند داشته باشد؟ چه چیزی باعث افتخار شما می شود؟ چه چیزی شما را هیجان زده می کند؟

از خودت بپرس:

«آیا من انتظاراتم را بر اساس هیاهوی ایجاد شده توسط فرهنگ شلوغی استوار می‌کنم؟ یا (امیدوارم) آیا چیزی می‌سازم که لحن من،ی را ایجاد کند، شرکت ما را در بهترین نور نشان دهد، مشتریان ایده‌آل را جذب کند و ما را برای موفقیت مداوم در دنیایی که دائماً در حال تغییر است آماده کند؟»

به نظر من فرهنگ هوسبازی با ما اشتباه کرده است.

زمان آن فرا رسیده است که افسانه هوسبازی را از بین ببرید و یک طرح بازاریابی بسازید که در عرصه تجارت چاپ پیروز شود.

برانگیخته؟ من هستم!

##

پست ماه گذشته را بررسی کنید:

پست های بیشتر از سندی را بخو،د


سندی هابارد، CSM یک استراتژیست بازاریابی و مشاور تجاری برای صنعت چاپ است. او با مالکان و مدیران سطح C در مورد چگونگی ایجاد ،ب‌وکارهای جامد با فناوری رسانه چاپی که موقعیت استراتژیک برای آینده دارند، مشورت می‌کند. او میزبان است #چت پرینت، یک جامعه جه، که در لینکدین گرد هم می آیند. با سندی ارتباط برقرار کنید اینجا!

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/busting-the-hustle-bro-marketing-myth/