شوکه چون دی سی تامسون عناوین و مشاغل را حذف می کند



دی سی تامسون در حال بستن تمام ،اوین چاپی انتشارات آسویل است که تنها چهار سال و نیم پیش به دست آورده بود، به ،وان بخشی از کاهش شدید که منجر به از بین رفتن صدها شغل خواهد شد.

گروه رسانه ای مستقر در داندی تغییرات قابل توجهی را در مجموعه ،اوین کلی خود به همراه ساده سازی ساختار زیربنایی آن اعلام کرده است.

در نتیجه حدود 300 شغل – نزدیک به 20 درصد از کل نیروی کار 1600 نفری آن – از بین خواهد رفت.

یک سخنگوی اظهار داشت: «ما در حال تنظیم مجدد ،ب و کار رسانه ای دی سی تامسون هستیم تا بر رشد بالا و رشد پایدار تمرکز کند. ما برخی از مجلات مبتنی بر داندی را از جمله زندگی، پلاتینیوم، همیشه سبز، فریاد، حیوانات و شما و سیاره حیوانات.

تمام ،اوین چاپی که از Colchester’s Aceville به دست آمده اند نیز بسته خواهند شد. همه برندهای شاخص ما در آینده ما یکپارچه باقی می مانند.”

DC T،mson در سپتامبر 2018، Aceville مستقر در Colchester را ،یداری کرد. این تجارت 35 مجله مصرف کننده و B2B را منتشر می کند که ا،ر آنها بر صنایع دستی، سبک زندگی، غذا و آموزش تمرکز دارند.

هفته چاپ می‌داند که ا،ر ،اوین آسویل در ویلیام گیبونز چاپ می‌شوند.

گروه Walstead برخی از ،اوین دیگر را که بسته می شوند چاپ می کند پلاتین، فریاد، و حیوانات و شما.

ربکا میسکین، مدیر عامل ،ب و کار رسانه ای آن، گفت که این تغییرات برای رونق ،ب و کار در آینده، “و پاسخ به محیط اقتصادی دشواری که در آن قرار داریم” ضروری است.

«استراتژی تحول در حال حاضر به این تغییرات اساسی صنعت می‌پردازد، اما نیاز به تغییر با بحران اقتصادی کنونی به شدت تسریع و بزرگ‌تر شده است.

ما بر جوامع مرتبط و هدفمند خاص تمرکز خواهیم کرد که از بزرگترین پتانسیل برای تعامل عمیق مخاطبان و رشد بلندمدت برخوردار هستند. ما در حال تقویت و ایجاد مهارت هایی هستیم که حیاتی خواهد بود [to] این را تحویل دهید.»

یک منبع صنعتی اظهار داشت: «این یک ضربه بزرگ است. شما فکر می کنید حداقل برخی از آن مجلات باید سود داشته باشند.

،اوین شاخص دی سی تامسون شامل رو،مه ها از جمله پیک، مطبوعات و مجله آبردین، و ساندی پست; در حالی که مجموعه اصلی مجله آن شامل دوست مردم، Beano، هفته نامه من، استایلیست و مجموعه مجلات گیج کننده Puzzler Media.

مجلات برجسته توسط Prinovis، Walstead Group و PCP چاپ می شوند.

هفته چاپ همچنین می‌داند که عملیات چاپ دیسکاوری چاپ دی سی تامسون در داندی، که رو،مه‌های خود گروه و همچنین ،اوین اشخاص ثالث را چاپ می‌کند، تحت تأثیر بازسازی قرار نگرفته است.

این اعلامیه خشم اتحادیه ملی رو،مه نگاران را برانگیخت و گفت که اعضا از این خبر شوکه کننده خشمگین بودند، زیرا این گروه متعلق به خانواده سود زیادی به سهامداران پرداخت کرد.

نیک مک‌گوان-لو، سازمان‌دهنده دفتر NUJ اسکاتلند، گفت: «این کاهش‌ها وحشیانه هستند و ما قویاً از مشاغل اعضای خود دفاع خواهیم کرد. اعضای ما هم از نحوه برخورد شرکت با این تعدیل‌ها خشمگین هستند و هم از این جهت که پس از پرداخت 24 میلیون پوند سود سهام به سهامداران در سال گذشته، به دنبال کاهش 10 میلیون پوندی در سراسر تجارت هستند.

شغل خبرنگاران پرتلاش نباید فدای بهای سودهای گزاف سهامداران شود.

دی سی تامسون فروش 174.1 میلیون پوندی را در سال منتهی به 31 مارس 2022 ثبت کرد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/s،ck-as-dc-t،mson-culls-،les-jobs